Se full versjon : Hjernehinnebetennelse
Etter å ha mesteparten av helga på sykehus med hjernehinnebetennelse er det virkelig en lettelse å komme hjem til en høyblokk hvor alle holder på med oppussing i sykemeldingsperioden min. :-x
Eksamen i morgen går også fløyten :evil:
har du hatt hjernehinnebetennelse?
Har fortsatt. Svimmel, vondt i ryggen (ble stukket 7 ganger før de greide å ta de dyrebrae dråpene til testen), vondt i hodet hvis jeg konsentrerer meg for mye, går mye, driter på dass. Ellers er jeg grei.
Lystløgner
30-05-06, 15:05
Vi tror ikke på at du er så syk før du skriver at du er for syk til å spille når det lanseres om 2 dager :ond:
Sexy Sadie
30-05-06, 15:44
God bedring. :klem:
:shocked:
Er hjernehinnebetennelse så sunt å ha da?!
God bedring! :nemlig:
Driter du ikke på dass til vanlig, altså? :?:
Uff, dette høre forferdelig ut.
Det er jo ikke helt ufarlig da. God bedring.
Oida. Får du noen behandling, eller må du bare bli frisk av deg selv? God bedring, håper du blir bra snart. :klem:
God bedring fra meg også! :trøster:
Det var ikke av den smittsomme typen eller?
Da hadde han sikkert ikke fått dratt hjem, men blitt lagt i isolat. De hadde vel heller ikke sendt ham hjem om de ikke mente det var forsvarlig. Jada, jeg vet de overdriver den innimellom. Noen sjanser må man ta her i verden.
God bedring, gamle kjøttmeis.
(skulle egentlig stå "ørn" men det føltes så slitt og oppbrukt..)
Hjernehinnebetennelse har jeg hørt skal være noe dritt.
Oppussing i blokk kan jeg skrive under på at er noe dritt.
Hvordan gikk det med sykdom, eksamen og PS3? (Erfaringsmessig ikke den beste kombinasjonen) ..
Er på bedringens vei. Gikk langtur i går (mandag) og det gikk greit. Blir fortsatt sliten etter mye konsentrasjon, men er nødt til å lese til økonomieksamen den 16/6. Eksamen i personalledelse må jeg ta ved en annen anledning.
Niks, det var ikke PS3 jeg ventet på men Half-Life2: Episode One. En skikkelig høydare, dog noe kort.
Godt å høre du er bedre. (ehh... jeg hadde tenkt å skrive en sånn høflig greie som gamle folk sier her, en sånn "det motsatte av kondolerer".. Men det ble jo helt idiot å skrive "Gratulerer, du ble frisk"?!?)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.