Se full versjon : Teodor i sport og treningstråden!
Første gang jeg har våget meg inn hit, så vidt jeg kan huske....
Og i motsetning til Beatriz (Hun med neggelen og kroppen..) så er dette en ren skrytetråd. Jeg har begynt å trene squash igjen. Og det fortjener jeg pokker meg skryt for. Jeg trør på en time, så er jeg rødlilla i ansiktet. Svetten pipler ut i pannen, ja, fra hele hodet, raskere enn jeg får tørket den. Det sildrer som et vakkert sommerregn etter tordenbygene. Jeg tror steikje meg jeg hovner opp i ansiktet også. Øynene buler litt ut. Lillafargen går over i intenst rød og så svakt blå før jeg gir meg. Og jeg vant alle kampene i dag!
Så selv om jeg mistenker personalet på SATS for å ha satt en ekstra vakt ved min bås, sånn bare for sikkerhets skyld, så føler jeg at jeg er på vei til å bli den guden jeg håpet på å bli for lenge siden. Riktignok ikke en arisk gud, men en sånn feit liten skallet buddah gud. Uansett, Squash er kjempegøy, og en time med virkelig intens trening går som en lek. En litt småkinky svett en, men dog en lek. Nå er det tidlig i seng, så skal jeg smile helt til i morgen. Livet er egentlig godt. Veldig godt.
Squash er gøy, liker du det så liker du sikkert også golf.
Jeg liker ikke spill med små baller, jeg bommer altid på de... :skrape:
Flinke dere er som treffer de! :nikker:
Er det tights du bruker eller? Ikke så interessant om ikke.
Bare stå på Teodor, velkommen i treningstråden! 8)
Og bra jobbet, formen stiger jo så lenge man yter litt ekstra :mrgreen:
Jeg liker ikke spill med små baller, jeg bommer altid på de... :skrape:
Du gjør det, ja :gris:
Squash er gøy!
Flink kar du!
Sexy Sadie
01-06-06, 17:31
Flinke Theodor.
Nei, da er det av gårde til ny squash time! "Gud bedre, hvordan klarer han det? Den fyren er jo ustoppelig! Herregud, dette er på grensen til skummelt.."
Jeg spurta til T-Banen i forgårs, merket det var ganske anstrengende. Kanskje jeg og burde begynne trene igjen.
Svarte du på det med tights? :skrape:
Nei, det svarte jeg visst ikke på....
Skal du det da? Svare, altså? Kan du evt legge ut bilde av deg selv, kanskje som en sånn fotonovelle, fra du går inn på treningssenteret til du kommer ut igjen? Alt må selvfølgelig med. Alle ulike situasjoner. You dig? :skrape:
Ha ha.. Du aner ikke hva du spør etter, Organa... Hvis du leser åpningsinlegget mitt en gang til så ser du nok at en sånn fotonovelle måtte postes på et lukket forum. Og da mener jeg virkelig lukket som i nedlagt... Men, for deg kan jeg lage en vakker rekonstuksjon bassert på dramatiserte hendelser uten overdrevent innslag av fiktive personer...
Jatakk. Du legger vel ved noen bilder fra virkeligheten også?
Ok. Hva må jeg gjøre for å få deg og Kims ned hit til helgen da? Dere bor i nærheten av hverandre? Og når jeg tenker meg om, Sexy bor også der? (hukommelsen min er veldig variabel...) Dere tre kan vel klare å trø på impulsivskjortene deres og poppe opp TA-DA! som troll av eske her nede? Som et fantastiks kinderegg? Nei? Jeg skal sjekke om jeg har vunnet i lotto i helgen. Har jeg det kommer jeg og henter dere. Da er det ingen unnskyldninger.
Ja, kommer du og henter og leverer meg tilbake etterpå, så er jeg med. Skal jeg begynne å pakke?
Ok. Hva må jeg gjøre for å få deg og Kims ned hit til helgen da? Dere bor i nærheten av hverandre? Og når jeg tenker meg om, Sexy bor også der? (hukommelsen min er veldig variabel...) Dere tre kan vel klare å trø på impulsivskjortene deres og poppe opp TA-DA! som troll av eske her nede? Som et fantastiks kinderegg? Nei? Jeg skal sjekke om jeg har vunnet i lotto i helgen. Har jeg det kommer jeg og henter dere. Da er det ingen unnskyldninger.
:hurra:
Hmm.... Det var jo ikke så skamdyrt med fly.. Under tre tusen frem og tilbake... Ha ha ha.. Jeg skulle ha kjøpt billett til dere tre, og så hadde det vel ikke gått mange dagene før det sto noen eitrenes forbannede Trønder-menn på døren min og ville vite hva i helvete jeg mente med å prøve meg på konene deres :-D
Åh, det hadde vært moro! :-D
Alladin er forresten vestfolding og pasifist, så du har ikke mye å frykte fra ham! :egger:
Jeg har trøndermann...:skrape: Men han er pasifist han og. :nikker:
Jeg vil bare informere om at jeg holder koken og fremdeles spiller squash en til to ganger i uka. Jeg er fantastiks flink.
Sexy Sadie
21-06-06, 18:27
Tøft!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.