Se full versjon : Aker Kværner reklamen
Jeg synes den er så bra jeg! fengene og god melodi og får meg alltid i godt humør!
Har vel knekt værre nøtter før...
Ser nesten ikke tv for tiden og da får jeg lite med meg av reklamen. :?:
har ikke sett den jeg heller. hvilke nøtter er det de snakker om?
har ikke sett den jeg heller. hvilke nøtter er det de snakker om?
Har dere ikke sett den? :sjokk:
Fikk jo priser og greier også den..
Ganske lang, med musikk og dans.
Sexy Sadie
08-06-06, 22:22
Jeg eier ikke tv, så jeg er litt unnskyldt. Men jeg fikk med meg den der "ekte kjærlighet".
Nei.
Men jeg lastet ned og hørte lørdagspizza for noen dager siden 8)
Kul låt, den nøtteknekkerlåta.
Fikk jo priser og greier også den..
Ganske lang, med musikk og dans.
Jeg har ikke sett den. Men nå er det så mange som refererer til den at jeg må vel sjekke den ut en eller annen plass..
Sexy Sadie
08-06-06, 23:48
Si fra når hvis du finner den på nett.
Jeg kommer aldri til å laste ned lørdagspizza sangen med viten og vilje. Makan til latterlig sang for ett møkkaprodukt skal man lete lenge etter. Grandiosa er mat for folk som ikke bryr seg om smaksløkene sine.
Jeg kommer aldri til å laste ned lørdagspizza sangen med viten og vilje. Makan til latterlig sang for ett møkkaprodukt skal man lete lenge etter. Grandiosa er mat for folk som ikke bryr seg om smaksløkene sine.
Jeg lastet den ned fordi jeg ikke hadde hørt den, og fordi alle snakket om den.
:roll:
Jeezez... :roll:
Men lørdagspizzaen er jo god! Et naturlig kostholdstilskudd i ethvert norsk hjem i fra tid til annen. Mulig du har glemt å ha rømme i dippen som fulgte med?
Men lørdagspizzaen er jo god! Et naturlig kostholdstilskudd i ethvert norsk hjem i fra tid til annen. Mulig du har glemt å ha rømme i dippen som fulgte med?
Ja og du er jo tilogmed med i den flotte reklamen! :ivrig:
Nå var det bra at du sprang fort...
Teodor er på reklaaaameeeeeen
Nei, du er!
God gammel forvirringsteknikk....
Nei, du er!
God gammel forvirringsteknikk....
Limafox er han med krona som sitter på huska og synger; det finnes kun en konge i denna byen.
:fniser:
Med eller uten dressing så spiser jeg den nødig. Det må være om jeg er bedt bort og det er alt de serverer.
Jeg liker rømmedressingen. :nikker:
Sexy Sadie
10-06-06, 21:51
Med eller uten dressing så spiser jeg den nødig. Det må være om jeg er bedt bort og det er alt de serverer.
Serverere de kjøpepizza hvis de har bedt heim folk på mat så lurer jeg på dem. Da kan man la vær å servere noe i det hele tatt da.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.