PDA

Se full versjon : Ryktetråd

The Cryptic
11-06-06, 03:46
Det er kanskje ikke så veldig mange her på treffet i Oljebyen, i antall altså. Men det skaper såvisst ikke grunnlaget for færre rykter. Så tvert imot kanskje.

Dessverre er det ingen egen ryktekategori her på NK, og snill og grei som jeg er så legger jeg jo ikke ut rykter steder de ikke skal være :snill:, så Mistermannen, kunne du vært vennlig å opprette noe slikt så jeg får lagt ut aftenens rykter på behørig sted?

Sexy Sadie
11-06-06, 03:48
Hmm, rykter om hvem da?
Blossom og Teodor?

Blossom
11-06-06, 06:07
hehe. jeje. :knegg: You wish ;)

Blossom
11-06-06, 06:08
Jeg tgipper det er mellom WonderG og teodor.

The Cryptic
11-06-06, 06:12
Det er jo såpass god tone mellom alle her på treffet, og en gammel regel sier jo at når man har hoppet trampoline sammen, vel, da kan allting skje :luring:

teodor
11-06-06, 07:56
Jeg må bare understreke det jeg skrev i en annen tråd.. Jeg har vært innelåst under trappen i hele natt, så alle eventuelle rykter om meg er rent oppspinn. Jeg stoler på at dere kjenner meg godt nok til å vite at ingentinn som noengang sies om meg er sant..

Limafox
11-06-06, 09:56
Sitter dere og krangler om maskinen?

Kims
11-06-06, 11:58
:hyper:
Rykter!!!!

Mari
11-06-06, 12:29
Hmm.. Lurer på hva jeg egentlig har gått glipp av.. :p

teodor
11-06-06, 12:59
Sitter dere og krangler om maskinen?
Nei, på det tisdpunktet der lå alle bevisstløse, pent og pyntlig på hver sin sovesal. Guttene fikk sove sal a, for den er størst. De var så søte da de kranglet om hvem som skulle ha tigersengetøy, og hvem som skulle få haisengentøyet. TC mente at han kunne lage en random generator som ga en rettferdig trekning mellom de forskjellige. Men etter en frustrert session endte han opp med å skrive de forskjellige sengetøy-valgene og så skrev han bare navnet på de han selv mente skulle ha de forskjellige. Men han hadde drukket ganske mye, så det ble kanskje en god randomizer ut av det?

Wonder hadde med seg en flintstek... Jeg lurte på om han ikke var veganer, men det var han. Så flintsteken var av økologisk dyrket veganerstorfe. Og den var fint fordelt på utrolig flotte veganerflintstekgrillspyd. Jeg tror at han og MM er bestevenner, for de spiste en skål med bedervede M'er. De små sorte sjokoladekulene som jeg forbinder med det ultimate kinogodtet hadde hull i midten og smakte ramsalt. Jeg tror de er litt sånn jackass når det kommer til godteri.
Det ble litt sang og musikk Blossom fortalte at hun ikke hadde drukket nok til å spille og synge, men hver gang jeg prøvde å ta gitaren i fra henne holdt hun på å slå meg ihjel. I en liten pause skulle Wonder og M
M vise oss hva "skikkelig Oslo teknotripppopphoppdub" var, men det forsto jeg ikke, så de gikk i bilen og hentet noen cd'er.
Så nå har jeg full kontrol. Mens vår tekno her på vestlandet stort sett er dibbedibbedong lyder generert av en synthmodul, er deres tekno enten samlecd'er med ABBA?!? eller Bob Marly med en rytmeboks. Uansett, det var kjekt å utforske musikken på tross av kulturbarrierene. Jeg likte godt dubb'en til Wonder, og ble sittendes å jamme til den på gitar, piano og bass i prioritert rekkefølge. Men, nå skal jeg rydde sammen etter disse roteguttene. De fikk hver sin øl som de skulle ha og kose seg med. Det tok helt av, så nå ligger alle tre ølflaskene hultert i bultert. Blossom skulle passe baguettene mens jeg kjørte til Oslo og hentet MM og Wonder.. Spør henne ved en passende anledning hva du kunne slå ihjel med dem etterpå... (Jeg har sett negertisser som har vært mykere og hvitere enn de baguettene....) Men, nå lurer jeg på om jeg skal ta på Kari Svendsen kostymet mitt, hekte på Banjoen og gå inn og vekke guttene...

Organa
11-06-06, 13:00
Fniiiiiiiiiiise, ikke lov å juge, teodor!

teodor
11-06-06, 13:01
Jeg lyger da aldri?!? Nesen min er bare sånn....

Kims
11-06-06, 13:01
:tilber:

teodor
11-06-06, 13:05
Organa. Vi snakket en del om å hente ned dere tre tønderjentene våre. Vi var alle enige om at vi faktisk ville spytte i flybillett til dere, så det gjorde vi ikke. Men vi syntes det var veldig rart at vi ikke gjorde det. Neste gang må dere være med. Det var veldig kjekt. Og det var flere sengeplasser igjen på sovesal B... Og dere tre kunne ha sovet inne hos meg, i kontrorommet. Det er veldig spennendes, for der er alle skjermene med nattfilterene på.

Organa
11-06-06, 13:05
FLott festrapport! *tørker den stadig voksende nesen til søte lille teodor*

Sexy Sadie
11-06-06, 13:24
Jeg tgipper det er mellom WonderG og teodor.

Hva skjer? :hyper:

Sorepheus
11-06-06, 13:54
Det er som det ble beskrevet, og nå skal jeg rydde flasker tenker jeg.

Sexy Sadie
11-06-06, 13:56
Steinbra! :mrgreen:

pip
11-06-06, 14:58
:-D

Limafox
11-06-06, 17:15
Det er som det ble beskrevet, og nå skal jeg rydde flasker tenker jeg.

Alle tre? :ler:

Blossom
11-06-06, 17:40
Ryktene fra dette treffet blir mellom de som var der tenker jeg. 8)

Limafox
11-06-06, 17:42
Haha, hadde dere gangbang? :knegg:

Blossom
11-06-06, 17:46
:ivrig:

Sexy Sadie
11-06-06, 17:59
Blossom pulte sikkert Gongen mens Teodor såg på.

Limafox
11-06-06, 18:10
Mr. Man da?

Blossom
11-06-06, 18:12
Han ja. :knegg:

Organa
11-06-06, 21:07
Organa. Vi snakket en del om å hente ned dere tre tønderjentene våre. Vi var alle enige om at vi faktisk ville spytte i flybillett til dere, så det gjorde vi ikke. Men vi syntes det var veldig rart at vi ikke gjorde det. Neste gang må dere være med. Det var veldig kjekt. Og det var flere sengeplasser igjen på sovesal B... Og dere tre kunne ha sovet inne hos meg, i kontrorommet. Det er veldig spennendes, for der er alle skjermene med nattfilterene på.

Jeg synes egentlig også det var temmelig rart at dere ikke hentet oss, og jeg føler sterkt på at dere gjør det neste gang ihvertfall. Kontrollrom er alltid spennende, jeg er med. :jepp:

Løddi
12-06-06, 10:47
Digger skrivingen din teodor! :knegg:

Blossom
12-06-06, 14:47
Blossom skulle passe baguettene mens jeg kjørte til Oslo og hentet MM og Wonder.. Spør henne ved en passende anledning hva du kunne slå ihjel med dem etterpå... (Jeg har sett negertisser som har vært mykere og hvitere enn de baguettene....) Men, nå lurer jeg på om jeg skal ta på Kari Svendsen kostymet mitt, hekte på Banjoen og gå inn og vekke guttene...

Du sa at jeg skulle passe på å ikke brenne kjøttet, du nevte ikke noe om baguettene, bare spør TC. :nemlig: :knegg:

Zenaria
12-06-06, 15:30
Så så, ro ned nå. Brente baguetter er ikke noe å lage trøbbel av. Synes det var godt gjort at gjesten fant seg i å bli satt til arbeid. 8)

Blossom
12-06-06, 15:55
Jeg tar det med knusende ro ja. Det ble mer enn nok mat. Fikk skryt for salaten min. :mrgreen:

The Cryptic
12-06-06, 20:30
Du sa at jeg skulle passe på å ikke brenne kjøttet, du nevte ikke noe om baguettene, bare spør TC. :nemlig: :knegg:

Det er helt korrekt. Ingen sa noe om baguettene.
Dessuten var de fremdeles myke, iallefall til en viss grad, på innsiden av det sorte. Så det så.

Blossom
12-06-06, 20:44
mm. :nikker: