Se full versjon : Skurr på lyden
Fans oldemor, nå er jeg forbanna. Det er skurring uavbrutt på den ene høytaleren på min bærbare pc. Min ingeniørspire av en mann har ikke snøring på hva det kan være. Kan noen av dere gi meg en ledetråd på hva dette kan være? Og hvordan i huleste fixer jeg dette? :?: :?: :?:
Start -> Control Panel -> Sounds and Audio Devices Properties (Høytaler element), -> Volume (Tab) , huk av for Mute.
Start -> Control Panel -> Sounds and Audio Devices Properties (Høytaler element), -> Volume (Tab) , huk av for Mute.
Takker, men da jeg kan jo verken chatte med venner over msn, spille musikk eller spille spillllll :cry:
Fans oldemor, nå er jeg forbanna. Det er skurring uavbrutt på den ene høytaleren på min bærbare pc. Min ingeniørspire av en mann har ikke snøring på hva det kan være. Kan noen av dere gi meg en ledetråd på hva dette kan være? Og hvordan i huleste fixer jeg dette? :?: :?: :?:
skurring kommer somregel enten av dårlig kontakt ett eller annet sted, eller jordings feil på systemet.
Skurrer det hvis du kobler fra strømmen på den (altså kjører den på batt?)
Hvis det ikke skurrer da, så er det en feil enten i laderen din, eller på nettet ditt.
Hvis det er en kontakt feil, så må du åpne den og sjekke ledningene som går inn i høytaler.
Det kan selvfølgelig også være SW feil, men det er ganske skjelden at det skjer helt av seg selv.
Trolig er membranet sprengt på den ene høyttaleren. Da putter du de i det store arkivet og kjøper nye.
Takk for svar gutter. Jeg bruker aldri batterier, har ikke funnet opp hvordan jeg ladder det opp. :oops: :oops: :oops: (Litt flau av å innrømme akkurat det der.) Men jeg skal se hva jeg kan få gjort med dette. :lol:
Tviler på at det vil hjelpe, men det er verdt å prøve før du hiver dem.
Trolig er membranet sprengt på den ene høyttaleren. Da putter du de i det store arkivet og kjøper nye.
Var enig i den analysen, men det er som sagt og mulig det er en ledning som er løs. Da må man imidlertid ha en person med skikkelige loddekunnskaper.
:lollipop: :bump: :glis: :ivrig: :lolskilt: :vinker: Nå har jeg mekka i hele kveld. Skrudd pc`en i sønder og sammen. Skurringen er borte. Ingen logisk forklaring tenker jeg.. :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.