Mr.Man
14-06-06, 23:36
Hvem har ikke lett etter et program som konverterer mellom forskjellige videoformater? Som regel ender man opp med en haug programmer som typisk kan konvertere mellom 2 formater hver seg. Vanligvis har jeg brukt Windows Media Encoder, men den konverterer jo bare til wmv eller wma. Ikke spiser den hva som helst heller. Da mobilen min tar opp i det nokså nye formatet mp4, måtte jeg begynne letingen igjen.
ZmZ ga meg så det ypperlige programmet Sorenson Squeeze. Som dere ser tar den en hel haug av formater inkl. quicktime, mp4 og realmedia(grøss). Man kan også sette opp en kø med forskjellige kvalitet på output, så lager den alle filene. Deretter kan man kikke på hver av de og velge den beste. Veldig enkelt og veldig kraftig! Anbefales.....
:terning6:
ZmZ ga meg så det ypperlige programmet Sorenson Squeeze. Som dere ser tar den en hel haug av formater inkl. quicktime, mp4 og realmedia(grøss). Man kan også sette opp en kø med forskjellige kvalitet på output, så lager den alle filene. Deretter kan man kikke på hver av de og velge den beste. Veldig enkelt og veldig kraftig! Anbefales.....
:terning6: