Se full versjon : Mr. and Mrs Smith
Hm. Ja. Altså.
Jeg så denne filmen i går.
Og det er jo sikker ikke meningen at det skal være noen logikk i en slik film, det er bare om å gjøre å finne en unskyldning for at man kan drepe en 100 stk i løpet av noen få minutter.
Men alikevel, historien henger jo ikke på greip i det hele tatt. Litt mer tid kunne de vel brukt på å finne et plot som ikke var helt lost?
Jeg så den for en stund siden, synes den var helt greit tidsfordriv.
Joda.
Om man like rå se på folk plaffe ned hverandre helt uten mål og mening.
Joda.
Om man like rå se på folk plaffe ned hverandre helt uten mål og mening.
Nei, men jeg likte de kjappe kommentarene og humoren.
Også er det ikke til å dytte under en stol at hovedrolleinnehaverene er flott mennesker.
:terning5: hos meg.
Flott tidsfordriv og deilige mennesker som flørter og skyter rundt om hverandre.
Sexy Sadie
19-06-06, 21:17
Det jeg ikke fatter er at Angelina Jolie faktisk får filmroller. Altså, dama er pen å se på, men skuespiller er hun ikke. :lol: :lol: :lol:
Hm. Ja, det kan jo ha noe med at jeg ikke har sansen for Pitt. Da er det jo ikke så mye igjen. Det var helt greit tidsfordriv, men jeg blir alikevel litt sittende igjen med - hva handlet det egentlig om?
To firmaer som har leiemordere? Som vil drepe de beste leiemorderne de har fordi de bor sammen med en annen leiemorder? Så da sammarbeider disse to firmanene med å få de drept? Hvorfor? Fordi de er konkurenter, og ikke vil at de som jobber hos dem skal ha noe med konkurenten å gjøre? Så da har de heller masse med hverandre å gjøre for å få de drept?
Og det ofrer de en 100 mann på å få gjort?
Og disse firmaene er så store at de kan holde en hel bygning med en fange i kjelleren?
Og hvor er politiet når hus sprenges og biler jager etterhverandre?
:?:
Sexy Sadie
19-06-06, 21:41
Du sier noe....
Du er altfor logisk pip. :knegg:
Hm. Ja, det kan jo ha noe med at jeg ikke har sansen for Pitt. Da er det jo ikke så mye igjen. Det var helt greit tidsfordriv, men jeg blir alikevel litt sittende igjen med - hva handlet det egentlig om?
To firmaer som har leiemordere? Som vil drepe de beste leiemorderne de har fordi de bor sammen med en annen leiemorder? Så da sammarbeider disse to firmanene med å få de drept? Hvorfor? Fordi de er konkurenter, og ikke vil at de som jobber hos dem skal ha noe med konkurenten å gjøre? Så da har de heller masse med hverandre å gjøre for å få de drept?
Og det ofrer de en 100 mann på å få gjort?
Og disse firmaene er så store at de kan holde en hel bygning med en fange i kjelleren?
Og hvor er politiet når hus sprenges og bilder jager etterhverandre?
:?:
Du må lære deg å leke med fantasien, Pip. Det finnes mer der ute enn bare forumer :knegg:
Jeg leker vel mer med fantasien enn de fleste andre.
Men jeg er også svært glad i gode historier.
Men jeg er også svært glad i gode historier.
Det er jeg og ;) Men alt til sin tid.
Sexy Sadie
20-06-06, 01:48
Du må lære deg å leke med fantasien, Pip. Det finnes mer der ute enn bare forumer :knegg:
Et forum, flere fora. :mrgreen:
Lystløgner
24-06-06, 05:42
Mr & Mrs Smith er som Frp.
0 i innhold og 20 i stil.
Hvem bryr seg vel om at plottet har huller man kan bredsladde en semitrailer gjennom?
mr og mrs smith forbinder jeg med to tulling er som springer rundt inne på forskjelige servere på CS 1.6 bare for at jeg kan øve meg på å få perfekte HS med glocken stilt in på Brust fire. :skyter: og ikke en film?
trur jeg må se den når jeg kommer hjem fra ferie :popcorn: den høres hvertfal bra ut: plaffe ned hverandre helt uten mål og mening.
Angelina Jolie :sikle: :sikle:
Er du gammel nok til å sikle på Angelina? :-?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.