Se full versjon : Thea er i fengsel pga brudd på §4
Sexy Sadie
22-06-06, 01:13
Thea fikk en PM og en advarsel etter prikk 2, men fortsatte. Ergo satte hun meg i en situasjon hvor jeg måtte fengsle henne. Hun blir sittende i 2 dager hvis ingen kjøper henne ut.
SS, moderator
Tjue millioner grunker, SS? Ærlig talt.
Sexy Sadie
22-06-06, 01:27
Tjue millioner grunker, SS? Ærlig talt.
Ble det for lite?:knegg:
Hva har jeg gått glipp av nå da? :?:
Det står ikke akkurat i stil med tidligere arrestasjoner og kausjoner da. Du snakker om skjulte motiver og sånn, SS, kanskje du skulle spille med åpne kort også?
Sexy Sadie
22-06-06, 01:36
Det står ikke akkurat i stil med tidligere arrestasjoner og kausjoner da. Du snakker om skjulte motiver og sånn, SS, kanskje du skulle spille med åpne kort også?
Jeg har åpne kort. Noen klaget Thea inn og jeg reagerte iht reglene.
Det er ikke vanlig med så store kausjoner, bare å se på fengslingshistorien det. Hvordan kom du fram til det beløpet?
Sexy Sadie
22-06-06, 01:41
Det er ikke vanlig med så store kausjoner, bare å se på fengslingshistorien det. Hvordan kom du fram til det beløpet?
Thea i buret er ikke småtterier, så hun måtte ha en sum som ville noe. SS, moderator
Så Thea er spesiell? Hvordan? Hva gjør henne viktigere enn andre? Hvorfor ble hun utestengt istedenfor fengslet med skriveforbud for eksempel? Hvordan kom du fram til det beløpet?
Sexy Sadie
22-06-06, 01:47
Så Thea er spesiell? Hvordan? Hva gjør henne viktigere enn andre? Hvorfor ble hun utestengt istedenfor fengslet med skriveforbud for eksempel? Hvordan kom du fram til det beløpet?
Nå har jeg ikke stengt henne ute. Hun er fengslet bare.
Det står at hun er banned. Da er hun utestengt. Kan du svare på resten av spørsmålene også? For jeg lurer virkelig på begrunnelsen din her.
Hehe, du går tilbake og retter opp til kursiv, ja. Vanskelig å finne riktige hatter for deg i kveld?
Sexy Sadie
22-06-06, 01:51
Det står at hun er banned. Da er hun utestengt. Kan du svare på resten av spørsmålene også? For jeg lurer virkelig på begrunnelsen din her.
Da er det jeg som har gjort en feil, for jeg skulle fengsle henne og ikke stenge henne ute. SS, moderator.
[/i]Da er det jeg som har gjort en feil, for jeg skulle fengsle henne og ikke stenge henne ute. SS, moderator.
Ja, det er vel sånt som skjer.
Hva med kausjonen da? Jeg har sett på tidligere "saker", og man burde anta at disse setter presedens. Du kan jo se selv, jeg vil ikke linke opp til dem, i bunnløs angst for å bli beskyldt for å henge ut andre brukere.
Hva er det som gjør Thea så spesiell at hun må ha en så stor kausjon? Du vet at ingen av oss som kunne tenkes å betale henne ut, kan det.
Sexy Sadie
22-06-06, 01:54
Rettelse igjen.
Rettelse, hun er bare fengslet, men hun har både lese og skriveforbud. Hun er tilbake igjen om 2 dager eller hvis noen kausjonerer henne ut. SS, moderator.
Sexy Sadie
22-06-06, 01:56
Hva er det som gjør Thea så spesiell at hun må ha en så stor kausjon? Du vet at ingen av oss som kunne tenkes å betale henne ut, kan det.
Som sagt, jeg la på en sum som ville noe. SS moderator.
Står dette om Thea
Punishment Banned
This user can't be freed by paying a pledge
Så om jeg ville vært snill og betalt disse 20 mill grunker så kunne jeg ikke gjort dette,
så ser ut som du har gjort en liten feil når du fengslet Thea.
Hvorfor får hun så streng straff for å ha "karmaspammet" noen 3 ganger?
Som sagt, jeg la på en sum som ville noe. SS moderator.
Hvorfor?
Sexy Sadie
22-06-06, 01:58
Hvorfor får hun så streng straff for å ha "karmaspammet" noen 3 ganger?
Hun sitter inne i 2 dager, det er da ikke mye til straff. SS moderator.
Neida, to dager er ikke så ille, men vanligvis er kausjonen MYE lavere. Hvorfor følte du det var riktig å sette kausjonen så høyt, og hvorfor har du, som Master påpeker, satt det sånn at ingen kan kjøpe henne ut?
Aladin Sane
22-06-06, 02:05
Hva er en sum som vil noe? Kan en sum egentlig "ville" noe? AS bruker
Burp fikk 3 dager med en kausjon på 200.000 for samme paragrafbrudd. Sånn til sammenligning.
OG det var etter å ha fått advarsler.
Sexy Sadie
22-06-06, 02:08
Står dette om Thea
Punishment Banned
This user can't be freed by paying a pledge
Så om jeg ville vært snill og betalt disse 20 mill grunker så kunne jeg ikke gjort dette,
så ser ut som du har gjort en liten feil når du fengslet Thea.
Ja, ja, det er jo bare to dager, ikke to uker. Hun fikk advarsler.
Når det kommer til burp, så hadde ikke jeg noe med det å gjøre.
Ja, ja, det er jo bare to dager, ikke to uker. Hun fikk advarsler.
Når det kommer til burp, så hadde ikke jeg noe med det å gjøre.
Burde det ikke være en viss sammenheng mellom lovbrudd og straff? Den såkalte karmaspammingen skjedde i går (2 ganger) og i kveld (1 gang). Jeg har fått forståelsen av at karmaspamming skal være noe mer enn det, og som hun har fortalt, fikk hun en pm med info om at hun var blitt anmeldt, er det en advarsel? Er det det du definerer som advarsler? Og er det karmaspam å gi en enkelt karma? For det var etter det du stengte henne ute.
Og hvorfor satte du kausjonen så sinnsykt høyt?
Og hvorfor har du satt straffen slik at vi ikke engang kan "felle dom" over henne? Er du red for at "vi" skal mobilisere? :snill:
Sexy Sadie
22-06-06, 02:18
Burde det ikke være en viss sammenheng mellom lovbrudd og straff? Den såkalte karmaspammingen skjedde i går (2 ganger) og i kveld (1 gang). Jeg har fått forståelsen av at karmaspamming skal være noe mer enn det, og som hun har fortalt, fikk hun en pm med info om at hun var blitt anmeldt, er det en advarsel? Er det det du definerer som advarsler? Og er det karmaspam å gi en enkelt karma? For det var etter det du stengte henne ute.
Og hvorfor satte du kausjonen så sinnsykt høyt?
Det hun sier er info kaller jeg advarsel. Hun gav èn bruker 3 røde på rappen, ergo jeg fengslet henne. Og summen ble så høy fordi jeg la på noen nuller. Ikke verre enn det. SS, moderator
Jeg kunne fikset på dette så muligheten var til stede å betale Thea fri men siden SS har fengslet henne så får hun vurdere om hun vill gjøre det mulig så noen kan betale henne fri før disse 2 dagene. Blir litt feil synes jeg hvis jeg skulle forandret på hennes vurdering siden det er SS som har mottatt disse klagene på Thea og ikke jeg.
M, Moderator.
Sexy Sadie
22-06-06, 02:20
Og hvorfor har du satt straffen slik at vi ikke engang kan "felle dom" over henne? Er du red for at "vi" skal mobilisere? :snill:
Det vet jeg dere hadde.
Hvorfor er det her en så big deal, hun gav 3 røde på rappen, ergo hun ble fengslet. Hun er jo ut om to kvelder.
Aladin Sane
22-06-06, 02:20
OK, og spørsmålet er da, slik jeg har forstått Organa, HVORFOR du la på noen ekstra nuller. HVORFOR var det nødvendig for å få en kausjon som "ville" noe?
Det hun sier er info kaller jeg advarsel. Hun gav èn bruker 3 røde på rappen, ergo jeg fengslet henne. Og summen ble så høy fordi jeg la på noen nuller. Ikke verre enn det. SS, moderator
Hun fikk en pm der det stod at hun var innrapportert, det var ingen advarsel i den, og du sa advarsler, så jeg synes du er ganske ullen rundt avgjørelsen din. I sted sa du at summen skulle ville noe, nå sier du at du bare la på noen nuller. Bestem deg. Vær ærlig i det minste, om du skal drive på med moderering.
Jeg kunne fikset på dette så muligheten var til stede å betale Thea fri men siden SS har fengslet henne så får hun vurdere om hun vill gjøre det mulig så noen kan betale henne fri før disse 2 dagene. Blir litt feil synes jeg hvis jeg skulle forandret på hennes vurdering siden det er SS som har mottatt disse klagene på Thea og ikke jeg.
M, Moderator.
Det hadde kanskje vært bedre om noen som ikke så tydelig var personlig involvert hadde behandlet sakene de var det i. Inhabilitet kalles det. Men det er greit, jeg skjønner hva DU sier, Master.
Det vet jeg dere hadde.
Hvorfor er det her en så big deal, hun gav 3 røde på rappen, ergo hun ble fengslet. Hun er jo ut om to kvelder.
Så systemet kan omgås når moderatoren er personlig involvert. Ærlig talt, du er så inhabil og konspiratorisk at det ikke ligner grisen.
Sexy Sadie
22-06-06, 02:26
Hun fikk en pm der det stod at hun var innrapportert, det var ingen advarsel i den, og du sa advarsler, så jeg synes du er ganske ullen rundt avgjørelsen din. I sted sa du at summen skulle ville noe, nå sier du at du bare la på noen nuller. Bestem deg. Vær ærlig i det minste, om du skal drive på med moderering.
Siden jeg skrev til Thea i kursiv visste hun utmerket godt at jeg skrev til henne som moderator så saken er vel klar sånn sett. Når det kommer til summen så er det jo en sum som vil noe. Sånn blir det jo når man legger på noen nuller. SS, moderator.
Siden jeg skrev til Thea i kursiv visste hun utmerket godt at jeg skrev til henne som moderator så saken er vel klar sånn sett. Når det kommer til summen så er det jo en sum som vil noe. Sånn blir det jo når man legger på noen nuller. SS, moderator.
Nei, den er ikke det, moderator. Og du har til gode å være ærlig rundt den summen som vil noe også, hvorfor tør du ikke si det rett ut?
Aladin Sane
22-06-06, 02:30
Hvis ikke du har et reelt ønske om å bli oppfattet som komplett tilbakestående så er det kanskje på tide at du begynner å forklare hva i helsike det er du mener med "en sum som vil noe." I den grad man skal kunne tolke deg på noen som helst måte, så kan jeg ikke annet enn å forstå det slik at du gir Thea denne kausjonen fordi det er Thea og ingen andre. Og det er så grenseløst patetisk at jeg synes det er snålt at du får holde på slik. Dog, dette står jo i stil med det du skriver i en annen tråd, det er ikke hva som sies eller hvordan det sies som er viktig: Det er hvem som sier det som har betydning.
For å bruke en klassiker: OMG!
Du viser klart å tydelig at du slettes ikke passer inn i rollen som moderator her.
Ærlig talt, du greier ikke komme med en god og saklig grunn for denne forskjellsbehandlingen en gang.. :roll:
Sexy Sadie
22-06-06, 02:35
Sakligheten lenge leve. :lol:
Synes det er drøyt lenge med 2 dager for karmaspam, så fremt det ikke dreier seg om flere brukere og minimum 5- på hver.
Aladin Sane
22-06-06, 02:40
Sakligheten lenge leve. :lol:
Javel. Dette er liksom ganske spesielt. Etter en hel serie med substansløse innlegg fra moderatoren kommer plutselig SS på banen med et innlegg, sjokkerende nok komplett blottet for substans, det også.
Er det slik at du finner på disse syke tingene, summer som "vil" noe etc., og så - etter at du innser hvor pubertalt meningsløst det er - forsøker å føyse det unna med å komme med en latterlighet som dette? Hva med å svare litt reelt på de spørsmålene som kommer? Når du er så jævla sikker på at du har gjort en grei moderering så burde det pinadø ikke være så vanskelig for deg å gjøre det?
Sexy Sadie
22-06-06, 02:41
Ja, ja, man får nå pinadø kjeft når man gjør jobben sin som moderator også.
Aladin Sane
22-06-06, 02:44
Ja, når man gjør den så forjævelig dårlig som det du gjør i dette konkrete tilfellet, så er det faktisk lite annet å gjøre. Hva hadde du egentlig ventet, når du etter å ha prediket likhet og uformelle regler (som riktignok bare du har argumentert for), samtidig som du overreagerer så sinnsvakt som du gjør her. Og skriver noe så inni hampen teit som "en sum som VIL noe?" Hva faen mener du med det da? Kan du ikke i det minste svare på det?
Sexy Sadie
22-06-06, 02:46
Alladine Sane.
Du får to dager til å høres ut som 2 uker.
Hadde du bare gjort jobben som en moderator så... :roll:
En moderator skal da ikke drive med forskjellsbehandling, men behandle folk på lik linje.
Noe du viser å ikke klare. :roll:
Alladine Sane.
Det er da virkelig ikke de to dagene hun prater om, greier du ikke å skjønne det ut ifra det hun skriver? :roll:
Det er nok heller den sinnsyke summen du har satt som hun snakker om.
Aladin Sane
22-06-06, 02:53
Alladine Sane.
Jeg driter en lang mars i hvor lang tid det er snakk om, det er ikke det jeg reagerer på i det hele tatt. Det jeg reagerer på er at du utgir deg for å opptre som en objektiv (og rettferdig) moderator, som ilegger straff etc., når den straffen/kausjonen du gir er helt sprengt ut av alle proporsjoner. Og så begrunner du det med noe substansløst piss om "sum som vil noe" - uten å forklare hva du mener med det, til tross for en hel serie av oppfordringer. Før du, på en totalt umusikalsk måte kaster moddis-hatten og kaster deg inn i samtalen som deg selv, hvor du forsåvidt er såpass konsekvent at du fortsetter det substansløse pisspreiket.
Jeg stiller meg totalt undrende til hvordan en admin kan ønske å ha deg som moderator. Jeg vet at jeg ikke ville tillatt slikt. Det er naturligvis mulig at dette forumet har flere rom hvor du opptrer som en en engel, men etter det jeg registrerer så driter du deg komplett ut.
Sexy Sadie
22-06-06, 02:54
Det er da virkelig ikke de to dagene hun prater om, greier du ikke å skjønne det ut ifra det hun skriver? :roll:
Det er nok heller den sinnsyke summen du har satt som hun snakker om.
Dere får begynne å samle inn kollekt. :mrgreen:
Sexy Sadie
22-06-06, 02:55
Dere kjefter meg huden full for en bagatell og så skal jeg gidde å ta dere alvorlig?
Aladin Sane
22-06-06, 02:55
Jeg tror heller vi skal begynne å sende PM til MM.
Aladin Sane
22-06-06, 02:57
Dere kjefter meg huden full for en bagatell og så skal jeg gidde å ta dere alvorlig?
Akkurat nå minner du meg om et lite barn som forsøker å synge på engelsk, som blir "fersket2 av en eldre bror eller noe som sier "det der er ikke engelsk, det er kaudervelsk" - hvorpå barnet sier "JO, det er engelsk så."
Sexy Sadie
22-06-06, 02:57
Enn at jeg skal lese det fra deg, alladine.. :rofl:
Altså, når folk begynner å ikjefte meg huden full, tillegge meg skjulte agendaer for en fillesak som to dager. Så gidder jeg ikke å ta dere alvorlige rett og slett.
Aladin Sane
22-06-06, 02:58
OK, kjeft til side: Hva mener du med en sum som vil noe?
Sexy Sadie
22-06-06, 02:59
Som jeg sa, det var bare det at jeg la på noen nuller for mye. Verre er det ikke.
Aladin Sane
22-06-06, 03:00
OK. Nå du så innrømmer det så kan du kanskje fjerne de nullene du la på for mye da, eller?
Sexy Sadie
22-06-06, 03:01
OK. Nå du så innrømmer det så kan du kanskje fjerne de nullene du la på for mye da, eller?
Bare hvis de som beskylder meg for å ha en personlig agenda her ber meg om unnskyldning. For det hadde jeg ikke.
Aladin Sane
22-06-06, 03:03
Jammen, da er vi like langt, ettersom min påstand om din personlige agenda er fordi du sier du har lagt på noe nuller ekstra, for så å ikke ville gjøre noe med det. Det blir forsåvidt ikke noe bedre av at du først nærmest sier at det var helt bevisst, for å ville noe, for så å si dette med noen nulle rfor mye. Men, skit la gå.
Sexy Sadie
22-06-06, 03:05
Alladine, det var ingen skjult agenda, jeg bare la på noen nuller ekstra og leste ikke tallet så nøye og sånn ble det. :-P
Hva er egentlig de harde fakta? Hva gjorde Thea før og etter advarselen, og hva gikk advarselen ut på?
På den andre siden, et par dager er jo ikke allverdens sånn sett. For min del hadde jeg nok flirt litt haddde jeg havnet i kasjotten. Skjønner likevel at det er litt prisipper ute og går her.
Og hvorfor sover dere?
Betyr det at det er en moderator som skriver når det står i kursiv? Hmm, mye en ikke veit.
Betyr det at det er en moderator som skriver når det står i kursiv? Hmm, mye en ikke veit.
Nei jeg tror hun mener at hun skiller sine roller som moderator og forumist ved at hun skriver i kursiv når hun er moderator.
åja, det er jo sikkert selvsagt.
Aladin Sane
22-06-06, 11:29
Nei jeg tror hun mener at hun skiller sine roller som moderator og forumist ved at hun skriver i kursiv når hun er moderator.Og det er strengt tatt også den eneste synlige forskjellen mellom de "ulike" rollene. Maskeradekrusivering, er det et ord? Hvis ikke så kan vi jo si at det er det nå, akkurat som "en sum som vil noe."
Reduserte straffen til "Post new messages" og satte på judgement. Kausjonen var egentlig passe. Den har i historien vært satt til forskjellige beløp avhengig av hvor mektige venner man har. Det er liten vits hvis den som blir satt i fengsel kan kjøpe seg selv ut i løpet av minutter.
Aladin Sane
22-06-06, 11:36
Jeg skjønner ikke helt dette med mektige venner, men det er kanskje dette som er det SS kaller en sum som vil noe?
Det er liten vits hvis den som blir satt i fengsel kan kjøpe seg selv ut i løpet av minutter.
DET kan du ikke mene??
Herregud, om en person har mye eller lite penger her inne, skal dere bare drite i!
Så hvis denne personen klarer å betale seg ut, så fint for denne.
Lik straff for likt lovbrudd :banner:
Hahaha! Dere er virkelig i harnisk!
Jeg foreslår at dere setter dere ned å lager regler for hvor lang straff hver enkelt forbrytelse har og hva som er "vanlig" å sette i kausjon. Slik kan dere lett lage et rettferdig og solidarisk rettsystem. Trenger ikke ta lang tid, poenget er bare at brukere her inne ikke føler at det er personlige motiver bak avgjørelsen.
Jeg foreslår at dere setter dere ned å lager regler for hvor lang straff hver enkelt forbrytelse har og hva som er "vanlig" å sette i kausjon. Slik kan dere lett lage et rettferdig og solidarisk rettsystem. Trenger ikke ta lang tid, poenget er bare at brukere her inne ikke føler at det er personlige motiver bak avgjørelsen.
Ja, det blir litt dumt om mange her inne begynner å tro at det handler mest om trynefaktor, og ikke om hva som blir gjort.
Er ikke det vitsen med et diktatur da? Jeg synes straffene bør økes men at man kan få redusert straff ved å legge ut bilder av seg selv i pinlige positurer.
Sexy Sadie
22-06-06, 13:01
Er ikke det vitsen med et diktatur da? Jeg synes straffene bør økes men at man kan få redusert straff ved å legge ut bilder av seg selv i pinlige positurer.
Den her er jeg faktisk litte granne for.
Singularity
22-06-06, 13:14
Jeg foreslår at dere setter dere ned å lager regler for hvor lang straff hver enkelt forbrytelse har og hva som er "vanlig" å sette i kausjon. Slik kan dere lett lage et rettferdig og solidarisk rettsystem. Trenger ikke ta lang tid, poenget er bare at brukere her inne ikke føler at det er personlige motiver bak avgjørelsen.Et lovverk med strafferammer hadde vært et morsomt innslag.
Sexy Sadie
22-06-06, 14:18
Kanskje, men folk hadde sutret om private agendaer da også. :knegg:
Hvem sutrer? Jeg bare spør deg, og du klarer ikke å svare for deg. :)
Sexy Sadie
22-06-06, 16:35
Jeg har svart på det du har spurt om flere ganger. Sjekk side 2.
Det har du ikke svart på i det hele tatt.
Sexy Sadie
22-06-06, 20:10
Hva mener du jeg ikke har svart på?
Hvorfor du satte summen så høyt. Du sier i ett innlegg at det er for at summen "vil" noe, så sier du i et annet innlegg at det bare plutselig havnet noen ekstra nuller der.
Hva er det da?
Sexy Sadie
22-06-06, 20:34
Jeg har skrevet det på forrige side, at jeg bare la på noen nuller og det var det. Mer var det ikke med det.
Aladin Sane
22-06-06, 20:37
Med tanke på hva som har skjedd med løslatelse og det hele så forekommer det meg overveiende sannsynlig at ikke alle på høyeste hold deler denne virkelighetsfremstillingen.
Med tanke på hva som har skjedd med løslatelse og det hele så forekommer det meg overveiende sannsynlig at ikke alle på høyeste hold deler denne virkelighetsfremstillingen.
Løslatelsen kommer vel av at folk har trykket uskyldig på pass judgement i ADR da.
Sexy Sadie
22-06-06, 20:48
Det var jeg som løslot Thea, så sånn sett så holder ikke teorien din vann.
Det var jeg som løslot Thea, så sånn sett så holder ikke teorien din vann.
Aha, trodde det var fordi folk stemte jeg.
Men hvor mange må stemme for at noen skal bli frifunnet egentlig?
Bare så det er sagt, jeg støtter selvfølgelig ikke karmaspamming, verken av kratos eller andre.
Jeg har skrevet det på forrige side, at jeg bare la på noen nuller og det var det. Mer var det ikke med det.
Men hvorfor la du til noen nuller? Hva det et "uhell"?
Sexy Sadie
22-06-06, 20:51
Aha, trodde det var fordi folk stemte jeg.
Men hvor mange må stemme for at noen skal bli frifunnet egentlig?
Det vet jeg ikke.
Bare så det er sagt, jeg støtter selvfølgelig ikke karmaspamming, verken av kratos eller andre.
Godt. :mrgreen:
Sexy Sadie
22-06-06, 20:53
Men hvorfor la du til noen nuller? Hva det et "uhell"?
Det var et heldig uhell ja. Forstå meg på den måte at det ikke var noe baktanker med den store kausjonsummen.
Jommen, du sa jo at det var fordi man måtte ha en sum som ville noe når det var snakk om slike høyvelbårenheter som Thea?
Sexy Sadie
22-06-06, 21:00
Jommen, du sa jo at det var fordi man måtte ha en sum som ville noe når det var snakk om slike høyvelbårenheter som Thea?
Du legger virkelig mye opp i den der hva? :knegg:
Jeg har sagt hva som har skjedd så det at du mistror meg er ditt problem. Nå er hun ute og jeg anser meg som ferdig med saken.
Du legger virkelig mye opp i den der hva? :knegg:
Jeg har sagt hva som har skjedd så det at du mistror meg er ditt problem. Nå er hun ute og jeg anser meg som ferdig med saken.
Legger mye opp i den der? Det var da det du skrev. Betyr ikke det du skriver noe da? Skal man bare ta det med en klype salt?
Sexy Sadie
22-06-06, 21:51
Legger mye opp i den der? Det var da det du skrev. Betyr ikke det du skriver noe da? Skal man bare ta det med en klype salt?
Thea.
Jeg har forklart flere ganger hva som skjedde. Ditt problem hvis du ikke tror meg.
Det er mer svadaforklart enn forklart. Kan ikke helt si at jeg er så mye klokere etter å ha lest det du har skrevet.
Slik jeg ser det så kan ikke Sexy Sadie svare på hva hun mente med "en sum som vil noe", mulig fordi hun selv ikke vet det. :roll:
Kan virke som om hun sa det rett og slett kun for å hete opp diskusjonen, noe hun i aller høyeste grad greide.
Vel, er i allefall det inntrykket jeg har fått siden hun ikke greier å gi et skikkelig svar på det.
Men nå har jeg fått sagt mitt i denne diskusjonen og trekker meg derfor ut av denne tråden. :-)
Det er akkurat den der "sum som vil noe" jeg lurer litt på..
Sexy Sadie
22-06-06, 21:59
Det er mer svadaforklart enn forklart. Kan ikke helt si at jeg er så mye klokere etter å ha lest det du har skrevet.
Hvorfor kan du ikke bare tro meg?
Jeg slapp deg jo ut tidligere enn du skulle slippe ut.
Hvorfor kan du ikke bare tro meg?
Jeg slapp deg jo ut tidligere enn du skulle slippe ut.
Fordi du ikke gir meg noe konkrete svar på det jeg lurer på men snor deg unna med diffuse svar.
Siden du slapp meg ut tidligere, skal det da rette opp alt?
Sexy Sadie
22-06-06, 22:06
Fordi du ikke gir meg noe konkrete svar på det jeg lurer på men snor deg unna med diffuse svar.
Jeg har gitt deg et så konkret svar som det går an. Jeg la på noen nuller og det var alt. Det var ingen baktanker overhodet.
Siden du slapp meg ut tidligere, skal det da rette opp alt?
Jeg synes du skal slutte å bære nag til meg for det her.
Du brøt regler og fikk straff.
Det har vi andre også gjort før.
Og vi alle vil nok gjøre det igjen.
Forget about it.
Du brøt regler og fikk straff.
Det har vi andre også gjort før.
Og vi alle vil nok gjøre det igjen.
Forget about it.
Det er helt greit det.Jeg har ikke noe problemer med akkurat det. Men det er måte det ble gjort og ting som ble sagt jeg har problemer med. Uansett er det jeg som bestemmer om jeg vil la det ligge eller ikke.
Da lurer jeg virkelig på hvorfor den ble satt til 20 mill.
DET kan du ikke mene??
Herregud, om en person har mye eller lite penger her inne, skal dere bare drite i!
Så hvis denne personen klarer å betale seg ut, så fint for denne.
Lik straff for likt lovbrudd :banner:
Det er vel ikke uvanlig i flere rettsamfunn at bot blir satt i forhold til inntekt eller betalingsevne.
Sexy Sadie
22-06-06, 23:12
Og det har du fått svar på, flere ganger faktisk.
Jeg har gitt deg et så konkret svar som det går an. Jeg la på noen nuller og det var alt. Det var ingen baktanker overhodet.
Du har overhode ikke gitt noe konkrete svar. Du la på noen nuller, ja. Men hvorfor?? Har jeg gjort noe så forferdelig at jeg virkelig trengte kausjon på så mye? Jeg hadde kunnet forstå det om jeg badde brutt saker og ting fler ganger. Men dette er første gang.
Jeg synes du skal slutte å bære nag til meg for det her.
Jeg føler meg urettferdig behandlet. Det er ikke nag. Og så lenge du ikke vil si noe konkret om den saken så kommer jeg til å fortsette å føle meg urettferdig behandlet.
Slettes ingen dum ide, så slipper vi noen mistanker i så måte.
Da lurer jeg virkelig på hvorfor den ble satt til 2 mill.
rettelse: 20 mill.
Sexy Sadie
22-06-06, 23:19
Du har overhode ikke gitt noe konkrete svar. Du la på noen nuller, ja. Men hvorfor?? Har jeg gjort noe så forferdelig at jeg virkelig trengte kausjon på så mye? Jeg hadde kunnet forstå det om jeg badde brutt saker og ting fler ganger. Men dette er første gang.
Som sagt, jeg la på noen nuller. totalt uten baktanker. Og det var det.
Jeg føler meg urettferdig behandlet. Det er ikke nag. Og så lenge du ikke vil si noe konkret om den saken så kommer jeg til å fortsette å føle meg urettferdig behandlet.
Jeg har gjentatt meg selv X antall ganger her.
rettelse: 20 mill.
Takker. Som om det gjør det noe bedre.
Som sagt, jeg la på noen nuller. totalt uten baktanker. Og det var det.Jeg har gjentatt meg selv X antall ganger her.
Jeg snakker tydeligvis for døve ører her. Du skjønner virkelig ikke hva jeg mener.
Takker. Som om det gjør det noe bedre.
:stolt:
Sexy Sadie
22-06-06, 23:49
Jeg snakker tydeligvis for døve ører her. Du skjønner virkelig ikke hva jeg mener.
Jeg snakker visst selv for døve ører. Du har ikke blitt urettferdig behandlet.
Sexy Sadie
23-06-06, 00:08
Det ble du ikke. Du slapp ut før tiden.
Det ble du ikke. Du slapp ut før tiden.
Har jeg bedt om det?
Hadde jeg skulle blitt rettferdig behandlet hadde jeg hvertfall fått en beklagelse fra deg.
Sexy Sadie
23-06-06, 02:02
Hadde jeg skulle blitt rettferdig behandlet hadde jeg hvertfall fått en beklagelse fra deg.
Ejj? :besvimer:
Kan noen fortelle hva hun har gjort?
Sexy Sadie
23-06-06, 02:14
Hvorfor?
For det er kjekt å hvite hva man kommer i fengsel for... og egentlig åssen det fungerer i praksis?
Sexy Sadie
23-06-06, 02:26
Hun vet hvorfor hun var i fengsel. Hun karmaspammet og ble innrapportert. Det har blitt forklart pr PM og her.
Sexy Sadie
23-06-06, 02:28
Hvorfor hva?
Hvorfor skylder jeg deg en unnskyldning?
Hun vet hvorfor hun var i fengsel. Hun karmaspammet og ble innrapportert. Det har blitt forklart pr PM og her.
Ah! Misforståelse!
JEG ville gjerne vite...
Jeg skjønte at hun vet det selv :)
Men det er ikke så viktig, jeg skjønner at man ikke 'legger det ut' til andre. :snill:
Sexy Sadie
23-06-06, 02:44
Men det er ikke så viktig, jeg skjønner at man ikke 'legger det ut' til andre. :snill:
Det står i innlegg nr 1. :lol:
Men... - Hvor finner jeg paragrafene?
I topprangerte innlegg i "Om Nettkafeen"
eller her da: http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=3855
Hvorfor skylder jeg deg en unnskyldning?
Det har jeg sagt.
Sexy Sadie
23-06-06, 03:20
Det har jeg sagt.
Fordi jeg i vanvare la på noen nuller for mye? Nei, jeg har fortalt deg at det ikke skjedde i ondskap, så du får godta forklaringen min Jeg gidder ikke å snakke mer om det her nå.
Det er ikke noe vanvare. Om det ikke skjedde i "onskap" *som du sier* så hadde det vel ikke vært noe problem å fikse.
SS sier jo at hun la på noen nuller for mye ved en feil, la det nå ligge.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.