Se full versjon : Krekkis
Aladin Sane
22-06-06, 11:48
Mullah Krekar hyller al-Zarqawi og bin-Laden igjen (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120714).
Er ikke dette ganske spesielt? Mannen sier også at han gjerne vil tilbake og krige litt, men at han ikke få lov, han er rett og slett fanget av lovverket. Makan, jeg trodde liksom at det var litt anderledes.
På tide å få ham ut? Han gir innvandrere og norsk innvandringspraksis et dårlig rykte!
Kan han ikke sendes til Afghanistan?
Aladin Sane
22-06-06, 11:53
God idé! I grenseområdene mot Pakistan er det visst noen ledige huler.
Mannen sier også at han gjerne vil tilbake og krige litt, men at han ikke få lov, han er rett og slett fanget av lovverket.
Den synes jeg er fin, stakkar Krekar, en fange av lovverket... Lurer på om kompisenen hans der nede kjøper den? "jo altså jeg skulle gjerne vært med og kriga og sånn lissom, men jeg får ikke lov av Norge... :skrape:"
Beskyttes han mot seg selv? Slik vi har PFU-plakaten?
Krekar har utspilt sin rolle, og hans dildolignende venn med tuba og advokatmappe burde fått seg en riktig så stor skjennepreken fra bestemoren min.
Makan til respektløs holdning som det Krekar utviser i norge, hjelper ikke på nordmenns syn på muslimer, akkurat.
Men samtidig har vel dessverre media vært med å fucke opp det synet der også.
Send krekar hjem. Helst til iran.
Han er en liten betent kvise som ingen tør klemme i. :?:
Er ikke dette ganske spesielt? Mannen sier også at han gjerne vil tilbake og krige litt, men at han ikke få lov, han er rett og slett fanget av lovverket.
---
På tide å få ham ut? Han gir innvandrere og norsk innvandringspraksis et dårlig rykte!
Tja, jeg synes dette høres ut som en glimrende løsning. Nå sitter han i sofaen her i stedet for å drive krig, høres ut som om vi er med på å bidra til verdensfreden :nikker:
Tja, jeg synes dette høres ut som en glimrende løsning. Nå sitter han i sofaen her i stedet for å drive krig, høres ut som om vi er med på å bidra til verdensfreden :nikker:
:knegg:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/22/469615.html
Se blikket :lol:
Gi fyren en kule i panna fortest mulig. Det er mer enn nok fra den kanten nå, det er helt sikkert.
Sexy Sadie
22-06-06, 14:45
Ha har fått beskjed om å ha seg ut, så hvorfor tar han ikke den muligheten og reiser for å kjempe i mot USA.... :lol:
Det er faktisk det han bruker som påskudd til å bli her, at han fortsatt er fanget av rettsystemet. Han er ikke fanget når han driver å anker hele tiden.
Sexy Sadie
22-06-06, 14:56
Det er faktisk det han bruker som påskudd til å bli her, at han fortsatt er fanget av rettsystemet. Han er ikke fanget når han driver å anker hele tiden.
Det viser jo at han mangler en dypere forståelse for hvordan vårt rettsvesen fungerer. :mrgreen:
Det er i hvert fall sikkert at han er sterkt mislikt av muslimene i Oslo. Hver dag jeg tar T-Bane nr. 5 forbi Tøyen så klages det på på Krekar av alle muslimene i vognene. Personlig lurer jeg litt på om mannen har en fetish på å bli mislikt.
Aladin Sane
22-06-06, 19:26
I så fall må han jo gå rundt med et rivjern hele tiden, for mannen er jo utvilsomt lite popp.
Det er i hvert fall sikkert at han er sterkt mislikt av muslimene i Oslo. Hver dag jeg tar T-Bane nr. 5 forbi Tøyen så klages det på på Krekar av alle muslimene i vognene. Personlig lurer jeg litt på om mannen har en fetish på å bli mislikt.
Hm. Etter noen år på nett, så vil jeg si det er en lidenskap han deler med noen andre.
Jeg lurer på hvilke vogner du tar forbi tøyen der de bare prater om krekar hver eneste gang du kjører forbi... :tenker:
Jeg tar en del t-bane forbi der selv, nummer fem, faktisk, og jeg har aldri hørt muslimer verken klage eller hylle krekar.
Det er nok best å holde seg unna offentlige transportmidler. Men Krekar kunne fått plass på et og dratt hjem, ettersom han har så lyst. Er det det at han vil ha familien sin her, og så pendle mellom dem og krigingen? Hva er det han vil, egentlig?
Det viser jo at han mangler en dypere forståelse for hvordan vårt rettsvesen fungerer. :mrgreen:
Nei, det er jo nettopp han som har forstått hvordan vårt rettsvesen fungerer. De som sultestreiker og står på for å få bli, de har misforstått. Krekar sitter her trygt og godt og ser på en krig han slipper å delta i, samtidig som han har ryggen fri hvis han møter noen hjemmefra.. Det høres ikke dumt ut for meg.
Jeg lurer på hvilke vogner du tar forbi tøyen der de bare prater om krekar hver eneste gang du kjører forbi... :tenker:
Jeg tar en del t-bane forbi der selv, nummer fem, faktisk, og jeg har aldri hørt muslimer verken klage eller hylle krekar.
Nei, det er slike unisone sukk hver gang nevner Krekar.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.