Se full versjon : Frp graver seg bittelitt lenger ned
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/22/469604.html
jeg ler. de siste torpedoene har truffet hardt, virker det som...
hvorfor er de egentlig redde, hvis de mener de har gjort alt riktig?
Dette må jo være plan B. :lol:
TV2 burde kanskje redegjøre for hvordan de har fått tak i kontoutskriften, men jeg tror ikke sånn umiddelbart at de har stjålet den.
TV2 burde kanskje redegjøre for hvordan de har fått tak i kontoutskriften, men jeg tror ikke sånn umiddelbart at de har stjålet den.
Med tanke på hvordan det fungerer, eksisterer det alltid en muldvarp. uansett hvor.
Når det gjelder politiske partier synes jeg knapt man kan snakke om at pressen stjeler informasjon, snarere en plikt for pressen å fremskaffe informasjon om partiene. Noen grupperinger som dekker begrepet "offentlig" bedre finnes vel knapt.
Dette hører vi altså om, men jeg lurer på hvor mange svin de andre partiene har på skogen som aldri kommer frem. Jeg har sluttet å høre på sladder om FRP siden det stort sett er sensasjonsjag som blir blåst opp. Dette ble dessuten gjennomgått i 1998 uten at det ble funnet noe kritikkverdig for så å ligge i en skuff i akersgata til ikke de hadde noe spennende å skrive om.
Det kommer da opp slikt om de andre partiene og, og det blir ikke mindre sensasjon eller blåst opp det :?:
Minner om:
-flygelet
-tips til kelner
-medlemsjuks
-limusin til Jagland
-Tore Tønne
-Jakten på Syse - eller var det Rolf Presthus som fikk gjennomgå så voldsomt?
-"kvinner mot valgerd"
-hatkampanjen mot Høybråthen.
Forskjelen på Frp og de andre partiene er mest at Frp gjør det til et tema at det er de som er forfulgt, og godter seg i offerrollen, enten en partileder blir tatt for voldtekt, eller de nekter å oppgi regnskapene sine. De andre partiene kunne gjort det samme de, men det ville nok ikke funka like bra for dem.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.