PDA

Se full versjon : Frp graver seg bittelitt lenger ned

Limafox
22-06-06, 12:03
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/22/469604.html

jeg ler. de siste torpedoene har truffet hardt, virker det som...

hvorfor er de egentlig redde, hvis de mener de har gjort alt riktig?

Zenaria
22-06-06, 12:29
Dette må jo være plan B. :lol:

Limafox
22-06-06, 12:37
:ler:

Aylar
22-06-06, 13:33
TV2 burde kanskje redegjøre for hvordan de har fått tak i kontoutskriften, men jeg tror ikke sånn umiddelbart at de har stjålet den.

Limafox
22-06-06, 14:15
TV2 burde kanskje redegjøre for hvordan de har fått tak i kontoutskriften, men jeg tror ikke sånn umiddelbart at de har stjålet den.

Med tanke på hvordan det fungerer, eksisterer det alltid en muldvarp. uansett hvor.

Sorepheus
22-06-06, 16:46
Når det gjelder politiske partier synes jeg knapt man kan snakke om at pressen stjeler informasjon, snarere en plikt for pressen å fremskaffe informasjon om partiene. Noen grupperinger som dekker begrepet "offentlig" bedre finnes vel knapt.

Base
22-06-06, 22:21
Dette hører vi altså om, men jeg lurer på hvor mange svin de andre partiene har på skogen som aldri kommer frem. Jeg har sluttet å høre på sladder om FRP siden det stort sett er sensasjonsjag som blir blåst opp. Dette ble dessuten gjennomgått i 1998 uten at det ble funnet noe kritikkverdig for så å ligge i en skuff i akersgata til ikke de hadde noe spennende å skrive om.

pip
22-06-06, 22:31
Det kommer da opp slikt om de andre partiene og, og det blir ikke mindre sensasjon eller blåst opp det :?:

Minner om:

-flygelet
-tips til kelner
-medlemsjuks
-limusin til Jagland
-Tore Tønne
-Jakten på Syse - eller var det Rolf Presthus som fikk gjennomgå så voldsomt?
-"kvinner mot valgerd"
-hatkampanjen mot Høybråthen.

Forskjelen på Frp og de andre partiene er mest at Frp gjør det til et tema at det er de som er forfulgt, og godter seg i offerrollen, enten en partileder blir tatt for voldtekt, eller de nekter å oppgi regnskapene sine. De andre partiene kunne gjort det samme de, men det ville nok ikke funka like bra for dem.