PDA

Se full versjon : Bilforsikringer...

Zenaria
22-06-06, 15:42
Driver og styrer med papirer og div. om dagen og deriblant bilforsikring. Jeg har en relativt gammel bil, men den går som en klokke og jeg er veldig glad i den. Saken er at jeg har delkasko på den, mest fordi jeg bor i oslo og tenker på skader og tyveri. Men får ulike tips fra ulike hold om at jeg ikke bør ha delkasko på en så gammel bil som jeg har (`91-modell). Jeg har ringt forsikringsbyrået og hun sier at jeg kan ha ansvarsforsikring, men det vil bare si en 1000 mindre enn delkasko og da tenker jeg at jeg likevel betaler 1000 ekstra for å ha delkaskoen.

Hva mener dere her inne om dette. Er delkasko bortkastet på en så gammel bil?

Jeg har ingen lån på den.

pip
22-06-06, 18:55
Jeg vet for lite om slikt. Men 1000 i forskjell høres jo greit ut?

Men jeg så en annonse for veldig billig forsikring uten kasko i sist nummer av motor, tror jeg? Det er jo stor forskjell på slikt.

Dorry
23-06-06, 17:06
Tja, delkasko kjekt å ha!

Base
23-06-06, 17:51
Delkasko lønner seg ofte det da. Du skal faktisk bare ha starthjelp av Falken en vintermorgen for å tjene det inn igjen.

Zenaria
23-06-06, 18:03
Delkasko lønner seg ofte det da. Du skal faktisk bare ha starthjelp av Falken en vintermorgen for å tjene det inn igjen.

Den har jeg tenkt ofte på ja. Jeg kjenner at jeg ville føle meg mest fornøyd med en delkasko. Tenker jeg går for det.

Takk for at dere gadd å svare i denne kjedelige tråden.. :-D

Dorry
23-06-06, 21:09
Det var bare såvidt, men om vi begynner å snakke om karma blir det nok liv her også skal du se. :trøster:

Limafox
23-06-06, 21:24
Kanskje man burde kunne kjøpe delkasko på karmaen sin :tenker:

Dorry
23-06-06, 21:27
Det hadde vært noe, men det hadde sikker blitt dårlig buisness.

Zenaria
24-06-06, 00:13
:lol: