Se full versjon : La oss få høre din beste spøkelseshistorier fra barndommen
Uhu!
I forbindelse med min andre vitsetråd kom jeg på at det var veldig in å fortelle spøkelseshistorier til hverandre blandt barn og fjortisser hvertfall på 80-tallet. Jeg regner med at det har vært vanlig både før og etter den tid. Ettersom jeg har glemt ut alle de jeg hørte i min barndom så hadde det vært morro å hørt om noen husker noen av disse historiene som gikk rundt.
Jeg husker det var noe med en haiker som tok opp ei jente.
Sexy Sadie
23-06-06, 19:26
De kan jeg ikke, men jeg erindrer en om blodappelsin.
Uhu!
I forbindelse med min andre vitsetråd kom jeg på at det var veldig in å fortelle spøkelseshistorier til hverandre blandt barn og fjortisser hvertfall på 80-tallet. Jeg regner med at det har vært vanlig både før og etter den tid. Ettersom jeg har glemt ut alle de jeg hørte i min barndom så hadde det vært morro å hørt om noen husker noen av disse historiene som gikk rundt.
Jeg husker det var noe med en haiker som tok opp ei jente.
Ja, var ikke det noe, utenfor en kirkegård?
:lol: Jeg husker praktisk talt ikke, håpte at noen av dere gjorde det. Jeg vil gjerne høre hvordan den var.
Sexy Sadie
23-06-06, 21:11
Var det ikke den der med Jeg heter Per og kommer fra Ler, og så til slutt: Jeg heter Knut og jeg kommer meg ikke ut.
:lol: Jeg husker praktisk talt ikke, håpte at noen av dere gjorde det. Jeg vil gjerne høre hvordan den var.
Vet du hva det er Blossom?
Tortur! :snurt:
Gjett om jeg kommer til å vri hodet mitt i helgen, for å se om jeg kommer på den.
Vet du hva det er Blossom?
Tortur! :snurt:
Gjett om jeg kommer til å vri hodet mitt i helgen, for å se om jeg kommer på den.
:lol: Når jeg tenker etter, så tror jeg det var en kikegård med i bildet også. Så da har vi: en kirkegård, en haiker, så er det bare å finne resten. :knegg:
En jente med rødt hår og hvit kjole?
Tja, jeg lurer på om det var litt ymse hvordan hun ble beskrevet. Gratulerer med 200 innlegg forresten, nå har du tilgang til røykerommet ;)
Det var jammen meg påtide, jeg holdt på å dø av abstinens her.
*stikker og tar en blås*
Takk forresten. :neie:
Sexy Sadie
23-06-06, 21:30
Nå skjer det ikke så meget spennende inne på røkeren da. :knegg:
Husker det var en som gikk ang en gutt som skulle handle lever for mor i butikken.
han brukte pengene på godterier og dro innom kirkegården og hentet ut en lever fra et av likene i stedet.
Liket ble sur og kom for å hente tilbake leveren, men da de hadde spist den tok liket leveren til gutten i stedet.
Fortalt på en mye mer skummel måte enn dette da selvsagt.
Jeg husker den om de barna som var på en hytte og så rømte det en psykiatrisk pasient fra et asyl (det het det da) i nærheten. Alt var veldig skummelt. Og så hørte de noe utenfor hytten. De var helt stille og så OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
Jeg husker den om de barna som var på en hytte og så rømte det en psykiatrisk pasient fra et asyl (det het det da) i nærheten. Alt var veldig skummelt. Og så hørte de noe utenfor hytten. De var helt stille og så OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
Minner meg om svunne tider på hyttetur med venninder, masse snop, potetgull, dempet belysning og spøkelseshistorier. UHU!
Minner meg om svunne tider på hyttetur med venninder, masse snop, potetgull, dempet belysning og spøkelseshistorier. UHU!
Venninder? Hva er du? 80 år?
VENNINNER
Venninder? Hva er du? 80 år?
VENNINNER
:rofl: Ja, jeg vet det hørtes gammeldame ut, farmor sa venninder. Saken var at jeg husket ikke i farten om det skrivdes: venninner eller venniner eller veninner. Så ser jeg det klart og tydelig naturligvis. Derfor venninder i farta. Jeg sier ikke det altså. :lol:
:rofl: Ja, jeg vet det hørtes gammeldame ut, farmor sa venninder. Saken var at jeg husket ikke i farten om det skrivdes: venninner eller venniner eller veninner. Så ser jeg det klart og tydelig naturligvis. Derfor venninder i farta. Jeg sier ikke det altså. :lol:
Ok. Ikke skriv det heller.
Hvorfor ikke? Har du dårlig minner?
Hvorfor ikke? Har du dårlig minner?
Nei, det er stavefeil. Du vil vel ikke skrive galt når du vet bedre?
Skrivdes var også feil hvis det var det du tenkte på. Pirkelirk.
Skrivdes var også feil hvis det var det du tenkte på. Pirkelirk.
Ja, jeg tenkte det var greit å påpeke en feil av gangen. I tilfelle du er dyslektisk eller noe. Nå vet jeg at du bare er lat.
Jeg har visst blitt akutt lammet av hukommelsestap i dag. Husker hverken spøkelseshistorier eller hvordan man staver diverse ord. Begynner vel å bli senil allerede. :lol:
Ja, jeg tenkte det var greit å påpeke en feil av gangen. I tilfelle du er dyslektisk eller noe. Nå vet jeg at du bare er lat.
Nei, jeg lider av akutt demens. :snurt:
Ja gå å legg deg B.
Nei. :snurt:
Sexy Sadie
24-06-06, 00:32
Legge seg nu? Ikke i helvete heller.
Jeg er da vitterlig et B-menneske. :kry:
Lystløgner
24-06-06, 05:23
Jeg så ingen spøkelser da jeg var barn jeg.
Men i voksen alder så var det en stor sort hund som løp på bilen min, og jeg er ennå ikke helt sikker på om den faktisk var der eller ikke.
Jeg så ingen spøkelser da jeg var barn jeg.
Men i voksen alder så var det en stor sort hund som løp på bilen min, og jeg er ennå ikke helt sikker på om den faktisk var der eller ikke.
Var DET alt en lystløgner kunne få til?
Lystløgner
29-06-06, 23:05
Var DET alt en lystløgner kunne få til?
Nei, det er sånt som skjer når jeg glemmer meg bort og sier sannheten.
Må nok sette meg ned og finne på en moderne spøkelseshistorie om det hjemsøkte forumet....
Nei, det er sånt som skjer når jeg glemmer meg bort og sier sannheten.
Må nok sette meg ned og finne på en moderne spøkelseshistorie om det hjemsøkte forumet....
Kan jeg være den vakre jomfruen i nød? :hyper:
Lystløgner
29-06-06, 23:13
Kan jeg være den vakre jomfruen i nød? :hyper:
Jeg skal prøve. Men i fantasiene mine så er du sjelden jomfru så lenge av gangen....
Jeg skal prøve. Men i fantasiene mine så er du sjelden jomfru så lenge av gangen....
:gris:
*venter på histroie nå*
den om Carl I Hagen som statsminister var ganske skummel.
De kan jeg ikke, men jeg erindrer en om blodappelsin.
Nettopp, den husker jeg også. Herregud....:ler:
den om Carl I Hagen som statsminister var ganske skummel.
Den har jeg skremmende mareritt om fremdeles.
Kom denne opp igjen nå ja. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.