Se full versjon : St. Hans uten gjester!
Det kan se ut som jeg har satt meg i en uheldig situasjon her. Gyrken er på rave og jeg sitter her partysjuk som bare faen og har ikke selskap. Hvis noen er i samme situasjon, send meg en PM så kan vi ta en øl på terassen her!
:joggesko:
Skal på faenskap i morgen jeg "paella party..." :-D
Party On! (fra waynes world) Mr.Man :mrgreen:
Jeg skal også på faenskap i morgen, jeg skal jo feire bursdag! :hurra:
jeg vet hvor mr.man bor affal 1177 begge to :-P
Sexy Sadie
23-06-06, 22:00
Jeg sitter her med vin.
jeg vet hvor mr.man bor affal 1177 begge to :-P
Hæ?
Jeg sitter med tomt glass....
Lyst på noe men vet ikke hva :-?
Jeg har hvitvin som har stått uten kork i kjøleskapet en uke nå, kan man drikke den?
Jeg er gira på fest, men jeg sitter foreløpig med laptopen i fanget hjemme hos mine foreldre. Mamma lager hjemmelaga potetsalat nå da. :sikle:
Pokker at du ikke kom på dette før nå. Men jeg skal levere unge klokken 11 i morgen og rett på ny HT-fest etterpå, så da ble det litt for sent, nå :(
Sexy Sadie
23-06-06, 22:05
Jeg har hvitvin som har stått uten kork i kjøleskapet en uke nå, kan man drikke den?
Du kan prøve å ta en liten slurk. Det kommer mye an på hvilken hvitvin det er om den har blitt dårlig.
Du kan prøve å ta en liten slurk. Det kommer mye an på hvilken hvitvin det er om den har blitt dårlig.
Det er en sånn billig hvitvin til 90 kroner, den med vindu og bilde inni flaska vet du.
En riesling vin moselland arse vitis.
Sexy Sadie
23-06-06, 22:12
Det er en sånn billig hvitvin til 90 kroner, den med vindu og bilde inni flaska vet du.
Prøv den da. *Sitter her med min rødvin* :mrgreen:
Hvor bor du...?
Nordstrand/Bekkelaget (Holtet).
Prøv den da. *Sitter her med min rødvin* :mrgreen:
:skål:
Hæ?
var ett postnummer Lima :lol:
Pokker at du ikke kom på dette før nå. Men jeg skal levere unge klokken 11 i morgen og rett på ny HT-fest etterpå, så da ble det litt for sent, nå :(
Ja. Var litt sein i dag. Hva er HT-fest?
Ja. Var litt sein i dag. Hva er HT-fest?
Nerdeting.
Vet ikke om du har hørt om Hattrick. Er et interaktivt fotballspill og så er det HT-treff på ekeberg og scuba hvor vi følger våre datakamper på nett :knegg:
www.hattrick.org
SANKTANS?
Ikke rart du er alene på en festdag som ikke finnes.
Sankt Hans er det du mener.
SANKTANS?
Ikke rart du er alene på en festdag som ikke finnes.
Sankt Hans er det du mener.
Aha. Det er derfor ja. Jaja. Da må jeg vel bare skylde på meg selv da.
:-?
Jeg kan jo alltids ta meg en tur til deg nå :)
Vedder på at den er dårlig. Dvs dårligere, for vinen er dårlig i utgangspunktet.
Jeg kan jo alltids ta meg en tur til deg nå :)
Gjør det.
Da kommer jeg, er hos deg om ca 30 min.
Vedder på at den er dårlig. Dvs dårligere, for vinen er dårlig i utgangspunktet.
Synes det er en grei vin jeg. Billig og god.
Lenge siden jeg smakte den, men jeg mener å huske at den var for søt for meg.
Lenge siden jeg smakte den, men jeg mener å huske at den var for søt for meg.
halvtørr.
Jepp, for søt, med andre ord. ;)
Nerdeting.
Vet ikke om du har hørt om Hattrick. Er et interaktivt fotballspill og så er det HT-treff på ekeberg og scuba hvor vi følger våre datakamper på nett :knegg:
www.hattrick.org
Okay, to ord som aldri skal finnes i samme setning. "Fotballspill" og "Nerdeting."
Jeg trodde at jeg var uten fest og fjas på st. hansen... men så kom noen naboer og sjanghaiet meg midt på klokken nesten tolv. Så da ble det kassegitarspilling til langt ut over....
The Cryptic
28-06-06, 10:23
Hehe. Kassegitarspilling med teodor har vi vært med på før. Det har en tendens til å bli tidlig morgen før man kommer seg i seng da... ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.