Se full versjon : Det er da for mye
Sexy Sadie
24-06-06, 00:27
Nå skal jeg innrømme det først som sist. Jeg er dødsmisunnelig på dem som har selvdisiplin til å trene regelmessig. Fordi jeg er så teit at jeg ikke greier å sette av plass til å gå i svømmehallen en gang. :fortvilet:
Og det er faktisk noe jeg elsker.
I alle tilfeller så surfet jeg og kom over den her side: www.treningsforum.no og bildet av den her dame.
http://www.treningsforum.no/article/intervju/anna/1.jpg
på siden: http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=intervju&fname=060403_annabergli
Er det ikke for mye av det gode å trene til å se slik ut, jeg mener; hadde jeg ikke lest ut ifra konteksten så hadde jeg trodd det var en mager ung mann.
Eller har jeg en bad hair day igjen?
Det der er ikke fint på en dame, etter min mening.
Hun ser ikke sånn ut til vanlig. Her er hun pumpet til konkurranse. Ser sånn ut kun konkurransedagen, for det er IKKE lurt å se sånn ut hele tiden.
Er det ei dame? Trodde det var en mann jeg.
Sexy Sadie
24-06-06, 00:31
Hvordan ikke lurt da? :?:
Det er seriøst ikke fint å se sånn ut når man er dame.
Hvordan ikke lurt da? :?:
Det er veldig mye jobb å få musklene fram på den måten. Det krever et par uker med ekstrem diett, så ser man ut som en ballong som luften har gått ut av. Dagen før, eller på konkurransedagen pumpes musklene opp, brunfarge sprayes på, og man flexer det man er god for den tiden det varer. Dagen etter er man tilbake til normalt, og etter ikke lang tid i det hele tatt er hele den ekstreme muskelmarkeringen borte. Da ser man bare veltrent ut.
Har du sett bilder av kroppsbyggere i perioder de ikke deltar i konkurranser? De ser ikke ut som okser med markerte muskler, de er bare digre og veltrente, uten alle blodårene og det andre.
Sexy Sadie
24-06-06, 00:36
Jo, men siden jeg ikke er inne i sjargongen så aner jeg ikke hvorfor de gjør hva.
Men ok, nå er ikke det bildet av en kroppsbygger, men et fitness-menneske. Litt forskjell på akkurat de to tingene.
Sexy Sadie
24-06-06, 00:38
Jeg har ikke hatt mitt begrepsapparat i orden mht fenomenet.
Dette var ikke lekkert, veldig få damer som har slike magemuskler, heldigvis, kvinnekroppen har jo naturlige "fettlagre" i og rundt mageregionen.
Jo, men siden jeg ikke er inne i sjargongen så aner jeg ikke hvorfor de gjør hva.
Jeg synes ikke det er særlig pent jeg heller, altså. Men jeg ville bare poengtere at de ikke ser sånn ut hele tiden. Ser bare veltrent ut resten av tiden.
Skal se om jeg finner en nettside der det står litt om disse tingene, sammen med bilder av ei fitnessdame i alle stadier av oppbygging til konkurranse.
Sexy Sadie
24-06-06, 00:41
Det er en ting at jeg ikke liker synet av deres kropper når de driver og konkurrerer, men forskjellige livsstiler og forskjellige interesser. Noen ganger er det vanskelig å ikke undre seg. :?:
Off-season er de som alle andre. Spiser is og sånt. Men det er beinhardt i sesongen, med strenge dietter og skikkelig trening. En av de treningsøktene ville fått meg ned i kne, og jeg tror ikke jeg hadde sluttet å gråte på noen dager. Ikke noe for meg, med andre ord.
Sexy Sadie
24-06-06, 00:48
Nei, ikke meg heller. Jeg er for mye godmatræv til det.
"Godmatræv" er et sinnsykt morsomt trønder-ord som også bestekompisen min bruker om meg hele tiden. :lol:
Sexy Sadie
24-06-06, 00:54
Vi trøndere er flinke til å finne ord for det. :stolt:
Vi har "maggedussa" som betegner en god og fyldig dame. :lol:
Sexy Sadie
24-06-06, 00:56
Men ei "godmatræv" kan være både en mann og en kvinne.
det der var stygt ja. :shocked:
Tror jeg hadde vært litt usikker på legningen min hvis jeg hadde hatt lyst på sex med en sånn "dame"..
Sexy Sadie
24-06-06, 05:06
Jeg ser ikke for meg deg som usikker på legningen din, så de slapp du brennkvikt. :mrgreen:
Sweet Marie
24-06-06, 19:56
Som Aylar sier (:knegg:), så er det der en person som er deffet for konkurranse i fitness. Idrettsutøver.
Jeg synes ikke det er stygt, men så har jeg et litt annet kroppsideal enn de fleste andre også.
Sexy Sadie
24-06-06, 20:11
Kvinner skal se ut som en mann? :?:
Sweet Marie
24-06-06, 20:16
Var den til meg? Hvis ja, hvordan tolket du det ut ifra det jeg skrev?
Sexy Sadie
24-06-06, 20:17
Du syntes ikke at det var stygt å se slik ut.Skrev du.
Sweet Marie
24-06-06, 20:25
Nei, jeg synes ikke det. Det skal igrunnen ganske mye til før jeg synes folk ser stygge ut.
For det første, så er dette som sagt en idrettsutøver. Hvem bryr seg om hvordan Hanne Haugland så ut? Det var vel noe lignende.
For det andre, så synes jeg det er fint med muskler på både kvinner og menn. Det betyr ikke at man trenger å være så veltrent som personen på bildet, men mitt kroppsideal innebærer nok mye mer muskler enn for de fleste. Unge jenters forbilder i dag er tynne, men de er det fordi de spiser en Mariekjeks om dagen. Det er hverken imponerende, fint eller sunt.
For det tredje, så synes jeg ikke det er maskulint å se slik ut. Jeg synes ikke de ligner på menn. Det er mer ved en kvinne enn fett. :roll:
For det fjerde, så liker jeg også store menn med en del muskler, og da blir ikke en muskuløs kvinnekropp maskulin i forhold uansett.
Hun har unektelig en definert midje.
Ett utfall av frykten for å se sånn ut er at jenter som trener styrke sitter og puseløfter på 40 gram, for de er så redd for å få muskler. Å fortelle at de ikke ser sånn ut selv om de tar i på styrketreningen, det er nytteløst.
Sweet Marie
24-06-06, 22:37
De leser gjerne Se og Hør samtidig. :mrgreen:
Høhø, ja. De samme som står på step-maskinen og lener seg på albuene og tar musesteg. Ikke rart de er like kvapsete som de var for to år siden. :knegg:
Men de har fancy og dyre klær, det skal de ha.
Sweet Marie
24-06-06, 23:31
Høhø, ja. De samme som står på step-maskinen og lener seg på albuene og tar musesteg. Ikke rart de er like kvapsete som de var for to år siden. :knegg:
Men de har fancy og dyre klær, det skal de ha.
Og perfekt sminke - både før og etter at de starter. :lol:
Men, selv om det er litt gøy å mobbe slike, så er det jo lov å ikke ha kunnskap om ting, så det er ikke slik at jeg ser ned på folk som ikke kan noe om trening og kost. Jeg selv er jo for lat i perioder til å få de resultatene jeg kunne fått, så jeg kan jo bare klappe igjen. Men likevel. Det er litt morsomt når de drar igang ''jeg kan ikke trene knebøy for da får jeg store lår''-regla. De vil ikke få store lår om det så snødde i helvete.
Ja. Det er mange myter ute og går, det er helt sikkert.
Jeg bare synes det er litt rart at de samme folka går og liksom-trener over lengre tid, uten å noensinne faktisk gjøre en innsats. Ser ikke så mye som en svettedråpe på de. Men for all del, hver sin lyst.
For det tredje, så synes jeg ikke det er maskulint å se slik ut. Jeg synes ikke de ligner på menn. Det er mer ved en kvinne enn fett. .
Synes du ikke at den kroppen var maskulin? Hvis ansiktet står i stil med kroppen så er det jo prototype på en mannlig helteskikkelse. Hvis du ikke driver aktiv oppbygging av kroppen din på en ekstrem måte vil du aldri som dame kunne se sånn ut, mens noen menn kan komme litt i nærheten av det hvis de har et krevende fysisk arbeid og er en smule spesielle.. Men det er da ingenting feminint over å ha en kropp som overdriver alle de tingene som normalt skiller en mannskropp i fra en kvinnekropp. Det går godt an å like en sånn kropp, og synes at det er fint, uansett om det er en kvinne eller mann. Men jeg synes det er merkelig når du ser på det som feminint.. Litt sånn som skjeggvekst. Det er ikke overdrevent feminint å ha kraftig fullskjegg selv om noen kanskje ville likt det.
Sweet Marie
26-06-06, 01:52
Synes du ikke at den kroppen var maskulin? Hvis ansiktet står i stil med kroppen så er det jo prototype på en mannlig helteskikkelse. Hvis du ikke driver aktiv oppbygging av kroppen din på en ekstrem måte vil du aldri som dame kunne se sånn ut, mens noen menn kan komme litt i nærheten av det hvis de har et krevende fysisk arbeid og er en smule spesielle.. Men det er da ingenting feminint over å ha en kropp som overdriver alle de tingene som normalt skiller en mannskropp i fra en kvinnekropp. Det går godt an å like en sånn kropp, og synes at det er fint, uansett om det er en kvinne eller mann. Men jeg synes det er merkelig når du ser på det som feminint.. Litt sånn som skjeggvekst. Det er ikke overdrevent feminint å ha kraftig fullskjegg selv om noen kanskje ville likt det.
Dama driver jo nettopp med aktiv oppbygging av kroppen sin, og det er jo hele poenget her.
Jeg har ikke sagt at jeg synes den kroppen ser mer feminin ut enn annet, men jeg synes ikke det er maskulint, og jeg synes spesielt ikke den dama i seg selv er maskulin fordi hun har en muskuløs og svært godt trent kropp.
Ja, jeg synes fint man kan være feminin og se slik ut.
Sexy Sadie
26-06-06, 01:55
Å være feminin har andre ting ved seg enn bare kropp.
Sweet Marie
26-06-06, 01:59
Så absolutt, Sexy.
Dama driver jo nettopp med aktiv oppbygging av kroppen sin, og det er jo hele poenget her.
Jeg har ikke sagt at jeg synes den kroppen ser mer feminin ut enn annet, men jeg synes ikke det er maskulint, og jeg synes spesielt ikke den dama i seg selv er maskulin fordi hun har en muskuløs og svært godt trent kropp.
Ja, jeg synes fint man kan være feminin og se slik ut.
Jeg tenkte ikke på resten av damen, det kan godt være at hun oppfører seg superfeminint og har et dokkesøtt jenteansikt.. Men hvis du bare viser den kroppe til folk uten at de får noen føringer ville nok de aller fleste trodd at det var en idrettsutover og at det var en mann. Da synes jeg det er rart at du ser på det som feminint. Det vil jo si at du synes de mest trente mennene jeg vet om er feminine? Hvis det blir så stort som Arnold S. var, er det enda mer feminint da? Hva er det da som er maskulint? Bare hårete menn med ølmage?
Sexy Sadie
26-06-06, 02:07
Magre muskuløse kropper er lekkert på mannfolk, men jeg liker mine damer fyldige. :sikle:
Sweet Marie
26-06-06, 02:11
Jeg tenkte ikke på resten av damen, det kan godt være at hun oppfører seg superfeminint og har et dokkesøtt jenteansikt.. Men hvis du bare viser den kroppe til folk uten at de får noen føringer ville nok de aller fleste trodd at det var en idrettsutover og at det var en mann. Da synes jeg det er rart at du ser på det som feminint. Det vil jo si at du synes de mest trente mennene jeg vet om er feminine? Hvis det blir så stort som Arnold S. var, er det enda mer feminint da? Hva er det da som er maskulint? Bare hårete menn med ølmage?
Jeg synes ikke den kroppen i seg selv er maskulin, nei.
Som sagt synes jeg ikke den er mer feminin enn andre ting, men jeg synes ikke den er maskulin.
Vet ikke helt hva jeg skal begrunne det med, jeg synes det bare ikke.
Sweet Marie
27-06-06, 01:52
Was? :knegg:
Sweet Marie
27-06-06, 15:20
Koselig og svært maskulin. :mrgreen:
Her er bodybuildere. De ser mer ut som transvisitter, spør du meg. Ikke noe galt i det, men feminint er det ikke.
http://www.benchpresschampion.com/PHOTOS/WOMENBODYBUILDING/women10.jpg
Link konvertert til inline-image. MM, admin.
Men de folkene der er jo ødelagte. Det er det finnes ikke noe naturlig i et sånn utseende. Når kroppen er så full i kjemikalier og hormoner at man stiller en plass mellom kalv og okse, da er det ikke fornuft lenger. Lurer på når folk vil begynne å transplantere muskler i fra store dyr. Det går sikkert an å få lårmukelaturen til en liten hest, og det er sikkert noen som vil mene at det er steintøft. Men da faller i hvertfall hele diskusjonen om femininitet/maskulinitet bort. Da er det mer snakk om å være menneske eller ikke.
Sweet Marie
28-06-06, 02:34
Nei, Aylar, men jeg trener og synes muskler er fint.
Galemaja, det er forskjell på fitnessutøvere og kroppsbyggere. Jeg synes heller ikke det er vakkert å se på det siste, men det er vel heller ikke poenget.
Muskler er ikke bare fine, de er veldig snille også..
Det er veldig mye jobb å få musklene fram på den måten. Det krever et par uker med ekstrem diett, så ser man ut som en ballong som luften har gått ut av. Dagen før, eller på konkurransedagen pumpes musklene opp, brunfarge sprayes på, og man flexer det man er god for den tiden det varer. Dagen etter er man tilbake til normalt, og etter ikke lang tid i det hele tatt er hele den ekstreme muskelmarkeringen borte. Da ser man bare veltrent ut.
Har du sett bilder av kroppsbyggere i perioder de ikke deltar i konkurranser? De ser ikke ut som okser med markerte muskler, de er bare digre og veltrente, uten alle blodårene og det andre.
Det var det samme jeg skulle til å skrive...
De går jo på diett for å få ned fettprosenten før konkurranser, jeg lette etter bilder av kroppsbyggere før, under og etter konkurranser, men jeg fant ingenting...
De er ikke så interessert i å vise seg fram utenom sesong, ser det ut som. Pingler er de.
Jeg liker faktisk best å vise meg frem utenfor sesong. Men så er sesongen min uhyre kort da. Og ganske sjelden.
Jeg liker faktisk best å vise meg frem utenfor sesong. Men så er sesongen min uhyre kort da. Og ganske sjelden.
:lol:
Men meget verdifull.
De er ikke så interessert i å vise seg fram utenom sesong, ser det ut som. Pingler er de.
Nånei, jeg kjenner et par hvor begge er bodybuilderer og de ser ikke ut som noen pingler når de er utenfor sesong. :nei:
Sweet Marie
06-07-06, 21:10
Bodybuildere ser vel vanskelig ut som noen pingler noen gang, men fitnessutøvere kan jo se ganske normale ut ''off-season''. :-P
Det eneste som kan få en bodybuilder til så se ut som en pingle er en bodybuilder fire vektklasser over. :knegg:
Jeg hørte på radioen at Krompen var blitt en muskelbunt. Han hadde visst trent. Da jeg så forsiden på Se og Hør, så så jeg at radioreklamen var en smule overdrevet. :roll:
Jeg hørte på radioen at Krompen var blitt en muskelbunt. Han hadde visst trent. Da jeg så forsiden på Se og Hør, så så jeg at radioreklamen var en smule overdrevet. :roll:
:nemlig: Hvordan kan man være "veltrent" og ha mannepupper?
Jeg liker sånne kropper, men muskelbunt er han jo langt fra.
Det der var ikke fint, og jeg er enig i at det ser ut som en guttekropp. Men jeg tror kanskje hun er veldig fin, når hun slapper av.
Jeg liker sånne kropper, men muskelbunt er han jo langt fra.
Helt enig.
Jeg synes at alle som snakker stygt om andre sine kropper bør ta en titt på sin egen først. Og bruke bildebevis av den som argumentasjon. :nemlig:
Jeg synes at alle som snakker stygt om andre sine kropper bør ta en titt på sin egen først. Og bruke bildebevis av den som argumentasjon. :nemlig:
Man kan vel si man ikke liker noe uten å tro at en selv er noe bedre.
Jeg velger min halvdvaske kropp over en steriode kropp anyday.
Ja jøss, man kan jo selvsagt få uttrykke sin smak. Men å slå fast at de som trener hardt og får masse muskler har stygge kropper, det blir for dumt.
Ja jøss, man kan jo selvsagt få uttrykke sin smak. Men å slå fast at de som trener hardt og får masse muskler har stygge kropper, det blir for dumt.
Smaken er som baken. Jeg liker bedre litt dvaskere kropper.
Det er ingen her som har slått fast noe mer enn sin egen mening, og den må jo folk få lov til å stå for.
Selvsagt må folk få stå for sin egen mening. Men andre har andre meninger og det er da gøyen begynner. :knegg:
ang kropp så er smaken som baken. Er jo ingen fasit der.
Jeg er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å få mannepupper. :nei:
:knegg:
Det forlanger vi selvsagt bildebevis på. Jeg er nemlig temmelig sikker på at du har det. :nemlig:
Nehei, jeg har skikkelig boobs nå tenk, de har gått fra b til nesten d. Dvs jeg stapper dem i en c som egentlig er for liten. :boobs:
Du kan ikke si sånt uten å bevise det!!! :hyper:
Kan jeg så det så. :gris:
jeg syns ikke det er fint med 6pack på damer, men menn derimot.....
jeg er faktisk ute hver kveld og jogge litt;)
Lystløgner
14-07-06, 16:38
Du kan ikke si sånt uten å bevise det!!! :hyper:
Støttes 100% Her trengs bildebevis
Sexy Sadie
17-07-06, 17:55
Det kommer an på musklene. Jeg liker ikke fyrer som ser ut som Svend Karlsen.
Alt kommer an på. Hva om Svend Karlsen synes han ser jævla bra ut da? Hvem har rett? Du eller han?
Sexy Sadie
18-07-06, 13:59
Alt kommer an på. Hva om Svend Karlsen synes han ser jævla bra ut da? Hvem har rett? Du eller han?
Så lenge han trives så er det vel ett fett hva jeg tenker. :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.