Se full versjon : Jeg er ikke gravid, men alikevel
:rørt: Jeg er muligens i ferd med og bli mor. Vet mer i slutten av uka. Nervene står i helspenn og dagene kan ikke gå fort nok.
Dette er spennende og nedbrytende på en gang, snodig kombinasjon.
Lite info, og det kommer ikke særlig mer foreløpig, men jeg bare måtte få det ut.
Fostermor? Det er kjempefint. Lykke til, kan tenke meg det er spennende å vente sånn. :)
Fostermor? Det er kjempefint. Lykke til, kan tenke meg det er spennende å vente sånn. :)
Fostermor ja, med to unger på vent. Enten blir det en av dem, eller ingen. :sukk:
Jammen, hvis det ikke blir noen av dem, kan det vel komme noen senere? Det er da alltid noen som trenger et hjem... Hva fikk deg til å ønske å være fostermor?
Jammen, hvis det ikke blir noen av dem, kan det vel komme noen senere? Det er da alltid noen som trenger et hjem... Hva fikk deg til å ønske å være fostermor?
Jada det kan komme senere.
Hva som fikk meg til å være fostermor kunne jeg vel egentlig skrevet en hel avhandling om, men jeg skal begrense meg.
Jeg har alltid ønsket det, helt fra jeg var liten. Det er det jeg absolutt vil vie livet mitt til, for meg er det den mest givende jobben jeg kan ha. Jeg vil helst redde hele verden, men det går ikke. Så jeg får bidra med det jeg kan, og som fostermor føler jeg at jeg bidrar masse. Det gir meg en utrolig deilig følelse å vite at jeg kan hjelpe noen på veien til et liv med mening og innhold, noen som kommer fra et liv hvor dette ofte ikke eksisterer.
Å fylle opp kofferten til et barn med verdisaker som er lette å bære med seg videre i livet, det gir virkelig mitt liv mening.
Oh, SPENNENDE! :ivrig: Krysser fingre og tær!
Oj, så spennende :)
Sinnsykt spennende, skulle ønske man bare kunne sove over noen dager for å forkorte ventetiden.
Ojoj, er sjansen stor, eller?
er det fra barnehjem i norge eller utlandet? I så fall - hvor?
Ojoj, er sjansen stor, eller?
er det fra barnehjem i norge eller utlandet? I så fall - hvor?
Joda sjansen er stor, har blitt forespurt om vi er intr i disse barna.
Den ene er norsk, den andre er av utenlandsk opprinnelse. Begger er bosatt i Norge, fosterbarn kommer enten rett fra hjemmet, fra beredskapshjem eller fra barnehjem. Jeg kan ikke si hvor disse kommer fra.
Vi må velge en av de, valget er tatt og telefon skal ringes etterpå. Men om vi får barnet eller ikke vet vi ikke sikkert før etter en haug med møter.
Metalbitch
27-06-06, 11:32
Så spennende da! Lykke til. :nikker:
Så spennende da! Lykke til. :nikker:
Tusen takk for det.
Hvor gamle er de?
Må nok vente litt med og si noe om det også inntil ting er avklart. Sorry. Men de er ikke så store, det blir ikke tenåringer her i alle fall.
Ok. Lykke til iallefall :loop:
Lykke til! Både liten og stor!
For et herlig menneske du er bambam. :terning6:
Sexy Sadie
27-06-06, 13:57
Det her blir spennende da!
For et herlig menneske du er bambam. :terning6:
:rørt:
Spenningen stiger i huset kjenner jeg. Nå er det bare max tre dager igjen til vi mest sansynlig vet hva som skjer. Og godt er det, for denne form for spenning er ikke bra i lengden.
Takk for alle lykkeønsker.
Så flott!
Det er fint det finnes mennesker som dere, med overskudd, engasjement og et oppriktig ønske om å gjøre en forskjell for noen.
Oi, så spennende. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Vi venter også. Vi har blitt forespurt ei ungdomsjente som vi har sagt ja til. Får besøk av barnevernet i hennes kommune på fredag, så spenning i huset er det her også!
Lykke til!
Oi, så spennende. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Vi venter også. Vi har blitt forespurt ei ungdomsjente som vi har sagt ja til. Får besøk av barnevernet i hennes kommune på fredag, så spenning i huset er det her også!
Lykke til!
Oi, er det flere av oss her inne. Så koselig.
Og så utrolig spennende da gitt. Masse lykke til.
Har dere barn selv og?
Ja, vi har to jenter på 5 og 9 år.
Ja, vi har to jenter på 5 og 9 år.
Blir utrolig spennende å se hva som har skjedd hos dere når jeg kommer hjem fra ferie da.
Atter en gang, masse lykke til.
Så fint da, to vidundermennesker på en så liten kafe. Kanskje dere kan utveksle erfaringer - så kanskje vi kan lære noe av dere?
Så fint da, to vidundermennesker på en så liten kafe. Kanskje dere kan utveksle erfaringer - så kanskje vi kan lære noe av dere?
Nja, vi kan sikkert lære noe av dere vi og. Vi er langt fra perfekte foreldre selv om vi er fosterforeldre.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.