Se full versjon : Rogue
Jeg er snart 36 år gammel, gift, har en sønn på fire år, liker film - mye film, musikk, litteratur og meget annet. Jeg er dessuten noe opptatt av krig og fred og religion og sånn. Jeg er dessuten relativt grekofil, glad i ord og tidvis humørsyk.
Jeg vet jeg har flere kjente her inne, men det spørs om de kjenner meg igjen. Nicket er nytt for anledningen og i stil med humøret pr. nå.
Sexy Sadie
28-06-06, 00:48
Velkommen.
Liker du krigshistorie? :lykkelig:
Hepp.
Hvem er kjente her inne?
*stikker hodet innom og sier hei*
Hei, hei du Rogue!
Velkommen hit skal du være. :)
Håper du vil trives her med oss.
Hvorfor heter du Rogue?
Jeg ble litt nysgjerrig på historien bak det nicket, bruker du det andre plasser?
Er helt fersk selv her inne, hjertelig velkommen skal du være.
Liker du krigshistorie? :lykkelig:
Ikke veldig... Jeg synes historie er et relativt spennende fag og har lest deler av pensum for historie grunnfag (hovedsakelig afrikas historie som var særemne det aktuelle semesteret), men er ingen historiker akkurat.
Hepp.
Hvem er kjente her inne?
Jeg kjenner følgende nick her inne fra et annet forum (muligens noen flere også, men har ikke sett så nøye på medlemslisten), men de kjenner nok ikke igjen meg sånn umiddelbart.
Sexy Sadie
Blånn
Limafox
Vismut
Svinsa
Jeg kjenner følgende nick her inne fra et annet forum (muligens noen flere også, men har ikke sett så nøye på medlemslisten), men de kjenner nok ikke igjen meg sånn umiddelbart.
Sexy Sadie
Blånn
Limafox
Vismut
Svinsa
Da vet jeg hvor du kommer fra ja. :)
HVem er du der?
Hvorfor heter du Rogue?
Jeg ble litt nysgjerrig på historien bak det nicket, bruker du det andre plasser?
Det er første gang jeg bruker dette nicket og valgte det av to grunner. Den ene grunnen er en tegneserie (som er filmatisert flere ganger) og den andre finner du i en ordbok. ;)
Da vet jeg hvor du kommer fra ja. :)
HVem er du der?
Hvorfor lurer du på det?
Hvorfor lurer du på det?
Fordi jeg er også der. :)
Og det er alltid kjekt å vite hvem folk er, spesiellt siden du allerede vet hvem noen er her.
Fordi jeg er også der. :)
Og det er alltid kjekt å vite hvem folk er, spesiellt siden du allerede vet hvem noen er her.
Jeg kalles bl.a TM og Trollet... Hvem er du?
Jeg kalles bl.a TM og Trollet...
:loop:
Nå ble jeg glaaaad!
Velkommen! :klem:
Jeg kalles bl.a TM og Trollet... Hvem er du?
:hurra:
:oops: Oisann... Det var jo en hyggelig mottakelse. Hvem er så du kratos? Pm er en mulighet.
:oops: Oisann... Det var jo en hyggelig mottakelse. Hvem er så du kratos? Pm er en mulighet.
Pm er da sendt for lenge siden. :snurt:
Jada... Jeg så det nå. Oppsettet her er noe nytt for meg.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.