Se full versjon : nanynany
Her kan du presentere deg :stolt:
Sexy Sadie
05-07-06, 14:42
Hmm, hun viser seg ikke. :knegg:
Er det hun med de utrolig fine bildene av kjæledyra sine? :rørt: Jeg kan godt presentere henne, om hun ikke vil selv.
Skal hun ta over ungene våre? :myser:
åkei nu er jeg ikke med jeg....
hva skulle jeg gjøre??
åkei nu er jeg ikke med jeg....
hva skulle jeg gjøre??
Si hvem du er, hva dine interresser er, hvor gammel er du?
Osv osv... en presentasjon vet du.. :roll:
Også har jeg noen spm..
HVilke andre forum er du på?
Hva kan du tilby NK?
Kjenner du noen her fra før?
nanynany:
- 11 innlegg hittil og har fått kjeft for over halvparten av dem, ville sikkert fått kjeft for flere om vi bare hadde skjønt hva som ble forsøkt meddelt.
- Kom hit for å få hjelp eller tips med to marsvin siden de hadde parret seg og gjort henne gravid (etter eget utsagn).
- Klarte i samme slengen å starte en fabelaktig diskusjon om husdyrhold.
- Kjønn: Jente (ifølge ikonet ved siden av brukernavn).
- Alder: Ukjent, men sannsynligvis ikke over 10.
- Interesser: Skrive sms med venninner, fnise når guttene ser på dem, ta vare på de små marsvinene og drømme om alt en skal gjøre når en blir stor (altså fjortis)
- Hører på: Garantert ikke det samme som meg.
- Bor: Hjemme hos mamma, pappa eller begge to om de fremdeles er sammen, noe jeg tviler på. Sansynligvis bor hun hos mamma og har fått marsvin av pappa.
Jeg valgte en vidunderlig tid å komme tilbake til NK på. :mrgreen:
:knegg:
:ler: Det er fint å ha deg tilbake og! :nikker:
nanynany:
- 11 innlegg hittil og har fått kjeft for over halvparten av dem, ville sikkert fått kjeft for flere om vi bare hadde skjønt hva som ble forsøkt meddelt.
- Kom hit for å få hjelp eller tips med to marsvin siden de hadde parret seg og gjort henne gravid (etter eget utsagn).
- Klarte i samme slengen å starte en fabelaktig diskusjon om husdyrhold.
- Kjønn: Jente (ifølge ikonet ved siden av brukernavn).
- Alder: Ukjent, men sannsynligvis ikke over 10.
- Interesser: Skrive sms med venninner, fnise når guttene ser på dem, ta vare på de små marsvinene og drømme om alt en skal gjøre når en blir stor (altså fjortis)
- Hører på: Garantert ikke det samme som meg.
- Bor: Hjemme hos mamma, pappa eller begge to om de fremdeles er sammen, noe jeg tviler på. Sansynligvis bor hun hos mamma og har fått marsvin av pappa.
Det er da ingen tiåringer som svarer "åkei, NU er jeg ikke med deg".
Det er da ingen tiåringer som svarer "åkei, NU er jeg ikke med deg".
Jo, hvis det er en finnmarking, kan det nok hende.
nanynanynany
10-07-06, 22:04
takk får den folkens....jeg er langt over 10 å har mere liv en de fleste av dere....å hobbyene mine er nokk ikke såm dere døds kjedelige folk, får jeg har et liv...å jeg hører på heavy metall :-)
å jeg syns dere er teite å har sikkert ikke mye selvtelitt som sitter å ser ned på andre....men det gjør ikke meg noe, før jeg ska ikke sitte å si masse tull til dere;)
takk får den folkens....jeg er langt over 10 å har mere liv en de fleste av dere....å hobbyene mine er nokk ikke såm dere døds kjedelige folk, får jeg har et liv...å jeg hører på heavy metall :-)
å jeg syns dere er teite å har sikkert ikke mye selvtelitt som sitter å ser ned på andre....men det gjør ikke meg noe, før jeg ska ikke sitte å si masse tull til dere;)
Jeg antar du har dysleksi, så jeg skal ikke kommentere denne norsken.
Uansett, her vil du nok trives, om du også har liv som oss andre :nikker:
PS! Har du bilder av marsvinene dine?
Gå bort.
Når jeg ser det innlegget der, kommer jeg alltid på hvorfor jeg ikke liker orddelinger.
Det er hovedsaklig voksne mennesker her, så tonen kan bli litt røff innimellom. Derfor hadde det vært kjekt for oss og vist alderen din, så vi ikke går for langt i innleggene våre. Du er velkommen her på lik linje som alle andre.
Det er godt å vite at noen har mere liv enn meg.
alså jeg føler meg ikke så veldig velkommen uannsett så.....hvis dere først skal være tøff trur jeg ikke det er så mange her inne som bryr seg om alderen min....jeg har hørt mye gjennom livet å jeg tar nu vell ikke innpå meg det folk sier til meg på nettet, alså jeg har litt stolthet i kroppen........
Men greia er at hvis du er under 18, så vil man nødvendigvis ikke være så tøffe heller ;)
er du over 18, er saken annerledes ;)
nanynany:
-18 innlegg hittil
-kom hit fordi jeg tenkte det ville bli hyggelig og komme hit og kunne snakke med folk om diverse ting (noe som det ikke ble)
-kjønn: kvinne
-alder: mella 10 å 20
-innteresser: venna, gå på cafe, ++
- musikk: slipknot, korn, bullet for my valentine, ++
-bor: troms
så nu syns jeg at dere kan slutte og mase om at jeg må presentere meg
Er du på noen andre fora nanynany?
Hvilket Kornalbum liker du best?
jeg er ganske fersk på denne siden så jeg vet ikke hva fora er for noe....?
Fora er flertallet for forum.
Så du på Sesam Stasjon da du var liten, slik som meg? :)
emm, nope men brorn min gjorde faktisk det :mrgreen:
da jegvar liten bodde jeg i danmark, og der hadde de ikke sesam stasjon.... :-o
Uæh! :skremt:
Du må skifte avatar. dette er mektige TC sin avatar ;)
sånn var det bedre??
:roll:
Bedre ja.
nok om det. Så du har bodd i danmark? Når var det?
jah jeg har bod nesten hele mitt liv...flyttet til norge for 4 år siden....
OK, det forklarer jo litt med skrivingen, koselig at du holder ut med oss.Regner med at du har mye å biddra med. Så velkommen skal du være.
nanynany:
-18 innlegg hittil
-kom hit fordi jeg tenkte det ville bli hyggelig og komme hit og kunne snakke med folk om diverse ting (noe som det ikke ble)
-kjønn: kvinne
-alder: mella 10 å 20
-innteresser: venna, gå på cafe, ++
- musikk: slipknot, korn, bullet for my valentine, ++
-bor: troms
så nu syns jeg at dere kan slutte og mase om at jeg må presentere meg
Se der, det var kjempefin presentasjon! :-D
Du vil nok merke at de fleste blir mer vennlige av seg etter et at de vet litt mer om deg, folk her blir fort skeptiske til de som ikke vil si noe om seg selv her inne.
Korn er bra. :nikker:
korn-twist er nokk den beste sangen de har :tenker:
jah jeg har bod nesten hele mitt liv...flyttet til norge for 4 år siden....
Jøss, spennende. Hva gjorde du/dere i danmark da?
vi bodde i en by som het nysted, det er ikke langt fra nykjøping falsker....det er utrulig fint der...jeg var i danmark for ikke så lenge siden, da var jeg i nakkskog, der er det veldig fint... :-D
Sexy Sadie
17-07-06, 18:05
Ja, ha.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.