PDA

Se full versjon : Teutonia y2k kombivogn

Rogue
07-07-06, 00:03
Vognen er pent brukt og selges med både softbag og hardbag. Ta kontakt pr pm for bilder og mer info.

Orca
07-07-06, 09:04
Hei, da vil jeg selge min simo 2000 kombivogn med bag, søskenbrett,stellebag og regntrekk.

kratos
07-07-06, 11:15
Vognen er pent brukt og selges med både softbag og hardbag. Ta kontakt pr pm for bilder og mer info.

Må bare si at denne vogna er genialt god, lett å trille, god plass og får plass i de fleste biler. :nemlig:

DemoniA
28-08-06, 00:00
jeg er på jakt etter en barnevogn men gidder ikke reise flere mil lixom, jeg bor i ringerike, noen nær her som skal selge en??

kratos
28-08-06, 00:02
jeg er på jakt etter en barnevogn men gidder ikke reise flere mil lixom, jeg bor i ringerike, noen nær her som skal selge en??

Hvor gammelt er barnet som skal bruke vogna da?

Vil gjerne tipse deg om Rudo på strømmen, de har kjempegode troller vogner, også med svingbare forhjul til rundt 1000 lappen og nedover!

Vi kjøpte trehjulingen der i fjor og den har fått røff behandling av en to-treåring men er fortsatt krute god!

Organa
28-08-06, 00:41
JEg har en søskenvogn og en sportsvogn jeg gjerne vil selge. Om noen vil ha. Hehe.

DemoniA
28-08-06, 01:55
jeg venter et barnebarn om ca 2 mnd.. en liten jente og det er henne jeg er på jakt etter vogn til :lol:
Hva er Rudo? er det sånn barneutstyrsbutikk? Jeg titta i en her og det var vogner fra 5000 og oppover og egentlig har jeg ikke råd til det nå og den skal jo ikke brukes så lenge..

kratos
28-08-06, 08:37
jeg venter et barnebarn om ca 2 mnd.. en liten jente og det er henne jeg er på jakt etter vogn til :lol:
Hva er Rudo? er det sånn barneutstyrsbutikk? Jeg titta i en her og det var vogner fra 5000 og oppover og egentlig har jeg ikke råd til det nå og den skal jo ikke brukes så lenge..

Aha, nei men da burde du kikke på Rudo, en stor utstyr og vognbutikk rett ved siden av strømmen storsenter!

DemoniA
29-08-06, 14:09
skal ta en titt der, tusen takk for tips :lol: