Se full versjon : Raidmx!
Hei! :mrgreen:
jeg er en Gutt som snart blir 14. jeg har et navn som er så rart at ingen får vite det.
jeg intreserer meg for Mc, pc, biler, foto, kunst/bilde redigering osv.. jeg bor på et lite sted som heter Svelvik, ca 3mil sør for drammen.
har litt dårlig til så jeg gidder ikke skrive mer nå. :wink:
Jaha..
Hvordan fant du NK?
jeg fant NK på forumkatalogen.no
Du er iallefall vår yngste deltager her :stolt:
Tror jeg.
jeg fant NK på forumkatalogen.no
Hvilke andre forum er du på?
Kjenner du noen her fra før?
jeg er fast bruker av ITpro.no, bruker også HW.no sitt forum en gang i blandt.
tror ikke jeg kjenner noen hær?
Svelvik ja. En venninde av hos har hytte der. Fin plass, men det suxxer om vinteren.
hele svelvik suger hele året! ;) :mrgreen:
Man skriver da ikke her med æ!!Det skrives her.
The Cryptic
08-07-06, 02:53
Det er korrekt Thea.
Uansett Raider, velkommen så meget hit. Vi er kanskje gamle, de fleste av oss iallefall, men vi er unge i sjelen. Ergo er jeg sikker på at du vil trives her
Hehe, halla! Jeg kommer og besøker deg på mandag! Fant deg på IP'n din!
på mandag er jeg i danmark :roll:
stikker på ferie i morgen :-D
Man skriver da ikke her med æ!!Det skrives her.
æ e nordlæning og dærfor skriv æ hær/her med Æ
skal prøve og huske at det skrives med E. jeg er bare blidt så vant til og skriver hær :wink:
Vi er kanskje gamle, de fleste av oss iallefall, men vi er unge i sjelen. Ergo er jeg sikker på at du vil trives her
yess yess! har lest litt rundt på forumet og det ser ut som jeg blir og trives her :wink:
på mandag er jeg i danmark :roll:
Jeg kan vente. :evil:
da skal du vente lenge :P skal på en über lang Road tripp gjennom hele europa og litt til :roll:
Hva kan du bidra med her da?
:?:
syk humor, kunskap om pc, mc og bil osv osv.. :roll:
syk humor, kunskap om pc, mc og bil osv osv.. :roll:
Hva råller du for?
roadtrip med foreldrene dine?
Hva råller du for?
og det betyr??
roadtrip med foreldrene dine?
jupp
HVorfor brukte du :roll: smileyen når du svarte meg?
Har ikke foreldrene dine lært deg at om du lager grimaser så kan ansiktet ditt bli slik for evig?
vet ikke hvorfor jeg brukte -> :roll: <-
tenkte sikkert at posten ble for kjedelig uten og at den trengte litt farger?? :mrgreen:
synes du ikke det er ganske frekt å svare med :roll: når noen spør deg et høflig spørsmål?
synes du ikke det er ganske frekt å svare med :roll: når noen spør deg et høflig spørsmål?
Han er tretten år gammel. Trettenåringer er frekke. Det burde du da vite!
Han er tretten år gammel. Trettenåringer er frekke. Det burde du da vite!
som mor så trår mine moderlige kunnskaper automatisk inn når jeg ser ungdom i villrede. :stolt:
Er du mammaen hans? Ville du likt det om noen andre, noen fremmede ungen din traff på nettet, forsøkte å oppdra ungen din?
sry :godnatt: :wonder:
Er du mammaen hans? Ville du likt det om noen andre, noen fremmede ungen din traff på nettet, forsøkte å oppdra ungen din?
Ungen min hadde aldri noensinne fått være her. :knegg:
Og så lenge mora hans ikke viser seg her med kjevla så bekymrer jeg meg ikke stort..
Ungen min hadde aldri noensinne fått være her.
hvorfor ikke det?? :?:
--
har lest litt mer rundt på forumet. :rofl: :lolskilt: sykt forum! trur jeg blir å triver hær! :aja:
Ungen min hadde aldri noensinne fått være her.
hvorfor ikke det?? :?:
:
Fordi han er tre. :snill:
da må du hilse 3 åringen fra meg nestegang du slår av en prat med han :hilser: :rørt:
Burde ikke du vært i seng nå? :skeptisk:
næææh... har ferie.. må jo nyte de siste timene hjemme! om bare noen timer drar jeg jo på ferie og da er det nesten 3mnd til neste gang jeg ser huset! :rørt:
trenger ikke å si hade nå! det er fortast noen timer til jeg drar! ferga til danmark går kl 19! :lol:
Han regger seg her så drar han på ferie. :skuffet:
Du får skynde deg med å lage en "Tar en pause fra NK"-tråd, de er vist populær for tiden. :nemlig:
Han regger seg her så drar han på ferie.
Du får skynde deg med å lage en "Tar en pause fra NK"-tråd, de er vist populær for tiden
skal nokk prøve å få produsert noen poster mens jeg er på ferie! :-D man tar selfølgelig med seg den ene pcen på ferie! :opptommel:
hva mener du men oh lykke??
har aldri hørt det ordet før. :-|
Det er slikt du lærer når du blir gammel nok til å pule.
ok 8) *venter spent til jeg blir gammal nok til å pule/får bumpe lappen*
der faktisk bare to år til :-D
Spørsmålet var ikke høflig, men heller nedlatende. Når du sier "Hva kan du bidra med her" indikerer du at du ikke ser for deg at vedkommende kan bidra med noe.
Spørsmålet var ikke høflig, men heller nedlatende. Når du sier "Hva kan du bidra med her" indikerer du at du ikke ser for deg at vedkommende kan bidra med noe.
Ehh, nei?
Det er et vanlig spørsmål som er blitt spurt i de fleste tråder her MM.
At du leser mitt spørsmål med et negativt fortegn må du ta på din egen kappe.
jeg synes olle spm`et var høflig men heller ikke nedelatende, mer eller mindre et normalt spm :wink:
Det er jo i utgangspunktet et meningsløst spørsmål, for ethvert menneske kan vel bidra med noe. Derfor min tolkning.
så sant så sant :klapper:
Det er jo i utgangspunktet et meningsløst spørsmål, for ethvert menneske kan vel bidra med noe. Derfor min tolkning.
Å da holder du kjeft hver gang noen har spurt om det, men fant denne anledningen godt for å si hva du mener om det?
Så teit.
Å ja, alle kan bidra med noe, det var derfor jeg lurte på om han hadde noen klar formening om hva han kan bidra med. :snill:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.