PDA

Se full versjon : Lønna har ikke kommet!

kratos
14-07-06, 11:49
Har lønningsdag i morgen, og fått løfte om at den kommer i dag, men tror dere den har kommet? Neeeeeida!

Vi står på tur og skal dra innen få timer, og jeg MÅ ha penger til det.
En venninne av meg fortalte at dette hadde skjedd før, men da hadde hun tatt med seg lønnsslippen sin til banken sin og fått pengene der.
(da ser jo banken at det kommer inn penger til den kontoen hun har hos dem) Også trakk banken når pengene kom inn tilslutt.
Men hun sa dette var en god stund siden..

Så er det noen som vet om de fortsatt gjør slikt? Jeg bruker postbanken, er det noen som har gjort det på denne måten hos postbanken før?

Hjelp..

Lystløgner
14-07-06, 12:18
Kan du ringe de og be de sjekke om de kan se at overføringen er på vei selv om den ikke er godskrevet konto ennå?

I Nordea så er bokført saldo og tilgjengelig saldo helt forskjellige på lønningsdagen min og pengene kan brukes selv om de ikke er bokført.

Zenaria
15-07-06, 00:12
Jøss, gjør de virkelig det? Har jeg aldri hørt om. Hvordan gikk det da, kom du deg på tur?

Limafox
15-07-06, 00:20
Lønna kom den. Kratos har et bekymringsfullt hjerte av og til. Men dog, den kom senere enn den skulle komme.

Zenaria
15-07-06, 00:31
Det var godt da.

Limafox
15-07-06, 00:35
Ja. Det er alltid stressende når penger ikke kommer når de skal. Særlig når vi hadde budsjettert med det.

Uketassen
15-07-06, 09:05
Hos meg har lønnen kommet, men ikke lønningsseddelen og den pleier å komme lenge før lønnen.

Ling
15-07-06, 18:34
Skal slettes.