Se full versjon : Pragma
Hei alle sammen. Dette er egentlig mitt andre innlegg her, etter at jeg først postet et innlegg i en tråd uten å høfflig presentere meg først. Beklager. Her er jeg.
Pragma
36 år - trønder - 3 barn.
Fant frem hit via en e-post jeg fikk fra en av brukerne. Går ut fra at vedkommende respekterer min annonymitet :-)
Har ikke så veldig mye mer å si egentlig. Spør så skal jeg forsøke å svare.
Sexy Sadie
27-07-06, 00:18
Velkommen.
Hva vil du her?
Hva jeg vil? Jeg vil vel rett og slett se om dette er det frie og åpne forumet som det ser ut til å være.
Jeg har lest en god del av innleggene her, spesielt på Sex og Søtsuppe. Jeg vil tro det er der jeg først og fremst vil holde til.
Så om vi diskuterer sex i en bil da vil du bry deg mere om stillingene enn om hvilken bil det er?
Så om vi diskuterer sex i en bil da vil du bry deg mere om stillingene enn om hvilken bil det er?
Helt klart ettersom jeg ikke finnes bilinteressert. Jeg har en bil som starter når jeg ønsker det. Det er god plass inni den til meg, familien og bikkja. Mer forlanger jeg ikke av den
Er trøndere tvekjønnet, siden du ikke vil si kjønnet ditt?
Hvordan er det å ha en nese mellom puppene? :lol:
Hvordan er det å ha en nese mellom puppene? :lol:
Prøv en desj parfyme der. Og bare der. Så finner du det ut. :knegg:
Hehe... Jeg er en mann ja. Jeg har krysset av for det i profilen min, så jeg vet ikke hvorfor dere ikke ser det.
Å ha nesa mellom pupper er aldri å forakte, så derfor så... 8)
:velkommen:
I profil Kjønn: Uspesifisert
Så du må nok krysse av igjen :-D
Hei!
Vil du fortelle litt om ditt nettliv slik at vi kan kjenne deg igjen litt da? :)
Hei!
Vil du fortelle litt om ditt nettliv slik at vi kan kjenne deg igjen litt da? :)
Litt usikker på hva du vil høre men. Jeg er ganske aktiv på nett, men dette er det første stedet "av denne typen" som jeg planlegger å bruke en del tid på. Joda - jeg har vært innom Eros, men hvem har vel ikke det?
Jeg er vel egentlig en ganske standard type - nokså impulsiv på godt og vondt egentlig. Forelsker meg lett, dessverre... :-)
Spør konkret så skal jeg svare ærlig. Mulig dette svaret var skivebom på det du spurte om...
Hallo Pragma. Jeg liker avataren din.
Velkommen, Pragma.
Jeg har aldri vært innom Eros.
Liker du dverger?
Pragma ligner på smegma.
Litt usikker på hva du vil høre men. Jeg er ganske aktiv på nett, men dette er det første stedet "av denne typen" som jeg planlegger å bruke en del tid på. Joda - jeg har vært innom Eros, men hvem har vel ikke det?
Jeg er vel egentlig en ganske standard type - nokså impulsiv på godt og vondt egentlig. Forelsker meg lett, dessverre... :-)
Spør konkret så skal jeg svare ærlig. Mulig dette svaret var skivebom på det du spurte om...
neida det var et flott svar det, velkommen! :)
Halla balla! Jeg har ikke vært på Eros.
Hallo Pragma. Jeg liker avataren din.
... og jeg liker din :banger: :-P
Velkommen :)
Er helt fersk her selv også.
36 år - trønder - 3 barn.
minus et par år ellers samme her
Beklager så ikke at jeg ikke var innlogget, siste innlegg var mitt...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.