Se full versjon : Teodor
Jeg roper i skogen: KOKO!
Sexy Sadie
08-08-06, 16:48
Han har flyttet til FF.
Han har flyttet til FF.
Hvorfor ville han ikke være her? :?:
Hva er så mye bedre med FF?
Sexy Sadie
08-08-06, 17:20
Han trives vel bedre der da, sikkert derfor flyttinga. Vi må bare respektere det.
Det andre kan jeg ikke svare deg på, for jeg vet ærlig talt ikke.
Jeg tror Teodor er på lang ferie borte fra nett.
Jeg vil starte folkeaksjon for å få Teodor tilbake til NK
Han er vel her og, men han har nok ferie med guttene sine.
Nå fikk jeg en usakelig lyst til å krangle med SS og si at av alle mennesker som melder på at nick ikke skal outes, og at man ikke diskuterer andre fora enn sitt eget, så tar hun kaka i å gjøre alt dette.
Men jeg skal holde kjeft.
Nesten.
Gjør du det, er vi nok bare for dramadronninger å regne, pip :lol:
Sexy Sadie
08-08-06, 19:57
Nå fikk jeg en usakelig lyst til å krangle med SS og si at av alle mennesker som melder på at nick ikke skal outes, og at man ikke diskuterer andre fora enn sitt eget, så tar hun kaka i å gjøre alt dette.
Nesten.
Vel, hvorfor lager du mer drama og outer dem enda mer? :lol:
Når har jeg outet hvem, SS? At jeg sa jeg tror Teodor er på ferie? Det har vel ikke noe med outing å gjøre.
Lima, du hadde rett i drama-argumentet. Det kom faktisk overraskende på meg.
Sexy Sadie
08-08-06, 20:15
Har du noe med det da?
Jeg tror teodor bare jobber mye for tiden.
Sexy Sadie
08-08-06, 20:31
Bra!!! :-P
Har du noe med det da?
Noen spør hvor Teodor er, jeg sier jeg tror han er på ferie.
Om jeg har noe med det å gjøre? Nei, men jeg mener nå det er en helt ufarlig ting å si. Blossom visste at han jobbet mye, og da tok jeg feil.
Det er en litt annen klasse over det å påstå at nei, han er ikke lenger på dette forumet, man er på et annet forum, og så samtidig si at man ikke skjønner hva han ser i det, men at fyren er stukket dit.
Da har du klart å si mye tull på en gang.
Det er jo forsåvidt ikke noe nytt. Men av og til føler jeg for å kommentere det.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:04
Det var ikke Teodor jeg hentydet til, men det innlegget hvor du ville krangle med meg. :snill:
Jeg er enig med Pip her, og det var faktisk verdt å bryte 5000 grensa for også..
Jeg tror jammen jeg må bli til 6666 jeg.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:06
Jeg er enig med Pip her, og det var faktisk verdt å bryte 5000 grensa for også..
Her avslører du deg selv, du satte deg selv som skjult bruker etter 5000 innlegg.
Hvorfor lyver du og sier jeg satte deg som skjult bruker?
Det var ikke Teodor jeg hentydet til, men det innlegget hvor du ville krangle med meg. :snill:
Javel?
De siste månendene her har du klart å snu en rekke tråder her på NK til å handle om andre forum. Du har også klart å først kjefte på noen for å oute en annen her innes nye nick, hvorpå du i en tråd noen uker senere gjør nettopp det samme. Jeg er ikke sikker på hva jeg outer når jeg sier det?
Her avslører du deg selv, du satte deg selv som skjult bruker etter 5000 innlegg.
Det gjorde jeg ikke SS, Limafox kan også bekrefte at jeg ikke har gjort noe for å skjule meg selv.
Du satte meg som skjult bruker når du endret nicket mitt.
Jeg har da ingen grunn til å skjule meg selv her inne vennen.. :lol:
Men nå har vi jo denne krangelen gående på PM, skal vi virkelig dra den ut i forum?
Du sier jeg lyver, jeg sier du lyver, folk får tro hva de vil. Men dere er ikke så spennende at jeg setter meg som skjult bruker bare for å lese om dere, og hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det. ;)
Sexy Sadie
08-08-06, 21:10
Javel?
De siste månendene her har du klart å snu en rekke tråder her på NK til å handle om andre forum.
Er det grilletråden din, du sikter til da eller? :rofl:
Du har også klart å først kjefte på noen for å oute en annen her innes nye nick, hvorpå du i en tråd noen uker senere gjør nettopp det samme. Jeg er ikke sikker på hva jeg outer når jeg sier det?
Du er ute etter å krangle ja. PMS?
Sånn SS, nå har jeg endret slik at jeg er synlig hver gang jeg er her inne. (og uansett hvor mye du nekter så var det du som satte meg som skjult når du skiftet nicket mitt.)
Føler du deg bedre da vennen? :trøster:
Visste ikke at man hadde meldeplikt til SS jeg. :snill:
Sexy Sadie
08-08-06, 21:11
Det gjorde jeg ikke SS, Limafox kan også bekrefte at jeg ikke har gjort noe for å skjule meg selv.
Du satte meg som skjult bruker når du endret nicket mitt.
Jeg har da ingen grunn til å skjule meg selv her inne vennen.. :lol:
Skitprat, alle her kan bekrefte at vi så nicket ditt på listen som vi alle kan se ute i forumet for inntil noen uker siden.
Og hva lima sier...
Han er ikke upartisk akkurat. :lol:
Sexy Sadie
08-08-06, 21:12
kratos, det du sier er at jeg hart gått inn i profilen din og satt deg som skjult bruker. Det gjorde jeg aldri; jeg gav deg bare et nytt nick fordi stalkeren din kom hit.
Er dette en tidligere krangel i åpent forum, eller drar du rett og frem info fra en pm nå?
alle her kan bekrefte at vi så nicket ditt på listen
"Alle" er vel litt drøyt. Jeg ser aldri på den lista.
Skitprat, alle her kan bekrefte at vi så nicket ditt på listen som vi alle kan se ute i forumet for inntil noen uker siden.
Og hva lima sier...
Han er ikke upartisk akkurat. :lol:
Hvis de har det så er det du som har redigert. :roll:
Hvilken interresse skal jeg ha av å lyve om dette SS? Tror du at du er så spennende at jeg skjuler meg for å lese om deg? Og hvis jeg ville skjule meg, tror du da jeg hadde gitt deg karmapluss f.eks? :snill:
Du er litt for paranoid nå SS..
Sexy Sadie
08-08-06, 21:14
Er dette en tidligere krangel i åpent forum, eller drar du rett og frem info fra en pm nå?
hun skrev det selv lenger oppe.
"Alle" er vel litt drøyt. Jeg ser aldri på den lista.
Det er vel disse "gamle medlemmene" hun stadig refererer til det da vet du. ;)
Sexy Sadie
08-08-06, 21:17
Hvis de har det så er det du som har redigert. :roll:
Hvilken interesse har jeg av at du er skjult bruker?
Hvorfor skal jeg gå inn på din profil sånn uten videre?
Hvorfor satte du deg ikke selv tilbake til visning hvis det var jeg som hadde gjort det?
Sexy Sadie
08-08-06, 21:18
Det er vel disse "gamle medlemmene" hun stadig refererer til det da vet du. ;)
Eller det at "alle" kan se den hvis de vil. :snill:
Sexy Sadie
08-08-06, 21:18
Og jeg noterer meg det kratos, din feiging, at du ikke våget deg ut av det skjulte før du fikk litt støtte fra pip her nu.
hun skrev det selv lenger oppe.
I denne tråden? Det er du som skrev det først her.
kratos, det du sier er at jeg hart gått inn i profilen din og satt deg som skjult bruker. Det gjorde jeg aldri; jeg gav deg bare et nytt nick fordi stalkeren din kom hit.
Om du gjorde det bevisst, ubevisst,ved en feil eller om du bare lyver vet ikke jeg. Men det jeg vet er at jeg var skjult etter at du skiftet nick på meg.
Jeg er en superbitch,barnslig og uspiselig noen ganger, men jeg er alltid ærlig. Uansett.
Jeg har ikke noen grunn til å skjule meg SS, du lager en historie som ikke er der nå.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:19
I denne tråden? Det er du som skrev det først her.
Nei, det var det ikke.
Når man skifter brukernavn, så hender det at andre ting skifter automatisk.
Men uansett, hva er galt i å være skjult bruker? Admin ser jo at man er her uansett.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:20
Jeg er en superbitch,barnslig og uspiselig noen ganger, men jeg er alltid ærlig. Uansett.
.
Det er du nok ikke.
Det er det da. Kratos skrev:
"Jeg er enig med Pip her, og det var faktisk verdt å bryte 5000 grensa for også..
Jeg tror jammen jeg må bli til 6666 jeg."
Så skiver du:
"Her avslører du deg selv, du satte deg selv som skjult bruker etter 5000 innlegg.
Hvorfor lyver du og sier jeg satte deg som skjult bruker?"
Jeg har ikke sett at kratos skriver noe om at du lyver.
Og jeg noterer meg det kratos, din feiging, at du ikke våget deg ut av det skjulte før du fikk litt støtte fra pip her nu.
Grunnen til at jeg skrev innlegg her nå er fordi du laget en tråd om meg tidligere i dag, selvom du visste jeg ikke ville skrive i den. Og totalt uten grunnlag.
Og når pip drar opp en såpass relevant problemstilling så var det faktisk verdt det å si min mening, siden du sist gjorde dette mot meg tidligere i dag.
Jeg har aldri hatt problemer med å si min mening, og jeg har stått på mitt selvom samtlige (inkludert pip) har vært uenig med meg og det vet du. Jeg trenger ingen til å leie meg i hånda for å si min mening.Grunnen til at jeg skriver her nå er deg og ingen andre.
Og grunnen til at jeg har satt min profil på synlig (etter du satte den på skjult) er rett og slett for å tilfredstille ditt paranoide sinn for øyeblikket, da hele debatten er teit.
Ingen her har meldeplikt til deg SS, og jeg har ingen grunn til å skjule meg.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:24
Når man skifter brukernavn, så hender det at andre ting skifter automatisk.
Men uansett, hva er galt i å være skjult bruker? Admin ser jo at man er her uansett.
Poenget er ikke sant, at hun lyver og sier jeg satte henne som skjult bruker, men jeg la merke til at avataren og kratos ble "borte" etter 5000 innlegg.
Deretter så sier hun i den her tråd at hun nå bryter 5000-grensen.
Så jeg observerte rett.
Nå er kratos sint som et lemen fordi jeg tok henne i å lese oss som skjult bruker, det er hun som oppfører seg som at hun gjør noe galt. Tråden til henne i går var ment humoristisk, men det ble allo av det. Som vanlig.
Det er du nok ikke.
Det er din mening, heldigvis vet de som kjenner meg både her og på andre forum at du tar feil.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:26
Og grunnen til at jeg har satt min profil på synlig (etter du satte den på skjult) er rett og slett for å tilfredstille ditt paranoide sinn for øyeblikket, da hele debatten er teit.
Ingen her har meldeplikt til deg SS, og jeg har ingen grunn til å skjule meg.
Men det er ikke jeg som satte den som skjult, det gjorde du etter at du nådde 5000 innlegg. Du fjernet avataren din også. :snill:
Sexy Sadie
08-08-06, 21:26
Det er din mening, heldigvis vet de som kjenner meg både her og på andre forum at du tar feil.
Hvilke fora da?
Poenget er ikke sant, at hun lyver og sier jeg satte henne som skjult bruker, men jeg la merke til at avataren og kratos ble "borte" etter 5000 innlegg.
Deretter så sier hun i den her tråd at hun nå bryter 5000-grensen.
Så jeg observerte rett.
Nå er kratos sint som et lemen fordi jeg tok henne i å lese oss som skjult bruker, det er hun som oppfører seg som at hun gjør noe galt. Tråden til henne i går var ment humoristisk, men det ble allo av det. Som vanlig.
Og nok en gang lager du en historie du overhodet ikke har grunnlag for.. :lol:
Ja jeg sluttet å skrive ved 5000, men var fortsatt innom for å spille og sjekke PMer, jeg har aldri satt meg selv på skjult bruker, for tro det eller ei; jeg har ingen grunn til å skjule meg og dere er ikke såååå spennende at jeg gjemmer meg for å lese.. Dette er et åpent forum vet du vennen. :snill:
Og uansett; Har du noe som helst med hva jeg gjør og hvor jeg gjør det? Og hvorfor prøver du å fyre oppunder en debatt ang dette når jeg sier rett ut at NEI jeg har ikke satt meg på skjult, verken før eller etter 5000 grensa og NEI jeg har ingenting å skjule, og NEI dere er ikke så hemmelige eller spennende at jeg gjemmer meg for å lese?
Og å komme etterpå å si at det var humoristisk ment er jo enkelt, men hovedinnlegg så alt annet enn humoristisk ut OG hvorfor lage en humoristisk tråd om en bruker du vet ikke skulle skrive her mer.... Men halve moroa var kanskje at brukeren tråden handlet om ikke svarte? For da kunne jo du fabrikkere opp den sannheten som passet deg best?
Nei dette er dumt og teit, og jeg har sagt mitt siste ord om denne saken.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:38
Hvorfor skulle jeg sette deg som skjult bruker etter at du hadde nådd 5000 innlegg?
Sexy Sadie
08-08-06, 21:43
For deretter å oute deg?
Hvilke fora snakker du om?
Hvorfor skulle jeg sette deg som skjult bruker etter at du hadde nådd 5000 innlegg?
Og jeg som ikke skulle skrive mer.... :roll:
Du gjorde det ikke etter at jeg nådde 5000 innlegg, jeg var skjult lenge før det, jeg var skjult fra den dagen du endret nicket mitt, om du da har sett nicket mitt på listen utenfor her så kan det være fordi:
*du har blingset
*du ser det fordi du er moddis
*du så det du ville se fordi det passet din teori
*det er blitt endret etter det
*en teknsik bug der og da
Det kan være mange grunner, men jeg har vært skjult fra du endret nicket mitt og til nå i kveld som jeg endret det tilbake.
Sånn nå har du fått det inn med t-skje og det har de andre om de gidder å lese denne tråden også. :snill:
Og med denne farten er det jo ikke lenge til jeg når 6666 heller. :lol: Og NEI jeg kommer ikke til å sette meg på skjult da heller, slapp av SS, jeg har nemlig ingen å skjule meg for og ingen grunn til å gjøre det.
Hvilke fora snakker du om?
Hvilke andre fora jeg er på har du ikke noe med SS, og det har ikke noe med NK å gjøre heller.
Men min greie er ærlighet, jeg er hatet og elsket, men alltid ærlig.
Jøsses.
Sexy Sadie
08-08-06, 21:55
Og jeg som ikke skulle skrive mer.... :roll:
Du gjorde det ikke etter at jeg nådde 5000 innlegg, jeg var skjult lenge før det, jeg var skjult fra den dagen du endret nicket mitt, om du da har sett nicket mitt på listen utenfor her så kan det være fordi:
*du har blingset
*du ser det fordi du er moddis
*du så det du ville se fordi det passet din teori
*det er blitt endret etter det
*en teknsik bug der og da
Det kan være mange grunner, men jeg har vært skjult fra du endret nicket mitt og til nå i kveld som jeg endret det tilbake.
Sånn nå har du fått det inn med t-skje og det har de andre om de gidder å lese denne tråden også. :snill:
Skitprat vennen.
Bare fortsett med de her teite bortforklaringene dine. :rofl:
Du satte deg på skjult bruker fordi du ikke ville at folk skulle se at du fremdeles leste her, selv om du hadde sluttet å bidra etter 5000 innlegg.
Husker du hva din forklaring til meg var for at du sluttet?
Det gjør jeg. :snill:
Du sa det ikke som det var at du bruker å kutte ut etter 5000 innlegg. Du kom med en helt annen forklaring.
Og da spør jeg, hvor gjør hun det? Hun gjorde ikke det i denne tråden før du sa at hun lyver. Jeg har ikke lest alle trådene i det siste, det var nytt for meg både at kratos har sagt farvel, og at hun har påstått at du har løyet.
Skitprat vennen.
Bare fortsett med de her teite bortforklaringene dine. :rofl:
Du satte deg på skjult bruker fordi du ikke ville at folk skulle se at du fremdeles leste her, selv om du hadde sluttet å bidra etter 5000 innlegg.
Husker du hva din forklaring til meg var for at du sluttet?
Det gjør jeg. :snill:
Du sa det ikke som det var at du bruker å kutte ut etter 5000 innlegg. Du kom med en helt annen forklaring.
Men i all verden som du finner på da? Om jeg ville skjule meg selv så hadde jeg vel ikke gitt deg en plusskarma f.eks?
Og hvilken grunn skal jeg ha for å skjule meg?
Og ja jeg husker godt hva min grunn til å gi meg på 5000 var, jeg synes ikke det var så koselig her og jeg synes stemningen mellom meg og noen andre brukere var ukoselig, og ikke var jeg så aktiv her allikevel så derfor ga jeg meg på 5000. Jeg har aldri sagt jeg trenger eller vil skjule meg for noen. :roll:
Og jeg har aldri sagt at jeg bruker å kutte ut etter 5000 innlegg? Det kommer an på forumet hvor lenge jeg blir der og hvor godt man trives der. Om jeg skulle skrevet 5000 innlegg på alle foraene jeg er så skulle jeg jobbet hardt gitt. :roll:
Slutt å finn på ting!
Pg bottom line; Hvorfor fyrer du oppunder en debatt når jeg forteller deg at du tar FEIL?
Men det er ikke jeg som satte den som skjult, det gjorde du etter at du nådde 5000 innlegg. Du fjernet avataren din også. :snill:
Jeg fjernet avataren min og skrev hejdå i signaturen min slik at folk skulle skjønne at jeg ikke skulle skrive her mer. Jeg synes det er greiere enn lange innlegg med store farvel og kyss og klem og lykke til.
Men jeg endret aldri min status til skjult, for den var allerede skjult.
Så Kratos, du skulle altså ikke forlate oss her på NK, men du sluttet å skrive ved 5000, fjernet avataren og endret signaturen din til "Hejdå"? Det virker jo logisk.
Dessuten, hvorfor skulle du ha noe ønske om å forlate oss? Våre hjerter banker jo på seg infarkt kun for deg sjhære! :knegg:
Sexy Sadie
08-08-06, 22:05
Og da spør jeg, hvor gjør hun det? Hun gjorde ikke det i denne tråden før du sa at hun lyver. Jeg har ikke lest alle trådene i det siste, det var nytt for meg både at kratos har sagt farvel, og at hun har påstått at du har løyet.
Du leste innlegget hennes på side 1 i den her debatt, ja?
Hun sier selv hun bryter 5000-grensen. Noe som ikke var forklaringen hun gav meg.
Og hvilken grunn skal jeg ha for å skjule meg?
Hvilken grunn skulle jeg ha for å sette deg som skjult bruker?
Slutt å dikte opp ting og sette tvister mellom deg og brukere her som grunn for ting. Du sa jo selv her i den her tråd at du nå brøt 5000 grensen for innlegg.
Så Kratos, du skulle altså ikke forlate oss her på NK, men du sluttet å skrive ved 5000, fjernet avataren og endret signaturen din til "Hejdå"? Det virker jo logisk.
Dessuten, hvorfor skulle du ha noe ønske om å forlate oss? Våre hjerter banker jo på seg infarkt kun for deg sjhære! :knegg:
Jo jeg skulle det, men jeg var fortsatt innom for å spille og sjekke PM. Jeg visste ikke at jeg hadde meldeplikt til SS om det..
Du og jeg vennen, det er oss for alltid.:knegg:
Slutt å dikte opp ting og sette tvister mellom deg og brukere her som grunn for ting. Du sa jo selv her i den her tråd at du nå brøt 5000 grensen for innlegg.
Men kjære vene da... Nå gir jeg opp tror jeg..
Pust inn og ut og les innleggene mine en gang til så ligger svarene du søker der, å sitte å gjenta meg selv til det kjedsommelige tror jeg ikke jeg orker.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:09
Og hvorfor skulle jeg sette en bruker som har sagt adjø til oss som skjult bruker for deretter å oute henne? :lol:
Og hvorfor skulle jeg sette en bruker som har sagt adjø til oss som skjult bruker for deretter å oute henne? :lol:
JEG BLE SATT SOM SKJULT BRUKER ETTER DU ENDRET NICKET MITT, ALTSÅ FOR FLERE MND SIDEN OG IKKE NÅR JEG RUNDET 5000 INNLEGG.
Jeg forsto ikke hva hun mente med å bryte 5000 grensen. Men jeg har enda ikke sett at hun sier at du løy, og så langt ser det ut til at greia er at hun har sagt det til deg i en pm, og at du nå outer pm-en hennes.
Er det ikke slikt folk havner i buret for her inne?
Jeg forstå ikke hva hun mente med å bryte 5000 grensen. Men jeg har enda ikke sett at hun sier at du løy, og så langt ser det ut til at greia er at hun har sagt det til deg i en pm, og at du nå outer pm-en hennes.
Du har rett i det, og det er også derfor jeg spør tidlig i debatten om vi virkelig skal dra dette ut i forum også siden vi allerede hadde debatten gående via oss på PM.
Men det er forskjell på folk må vite.
Jeg må si beklager til Teodor fordi vi har gjort en tråd som bærer hans nick så teit. :sorry:
Sexy Sadie
08-08-06, 22:17
Jeg forsto ikke hva hun mente med å bryte 5000 grensen. Men jeg har enda ikke sett at hun sier at du løy, og så langt ser det ut til at greia er at hun har sagt det til deg i en pm, og at du nå outer pm-en hennes.
Er det ikke slikt folk havner i buret for her inne
?
Ingenting her er blitt sagt i en pm. Jeg har gjettet meg til det hele.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:18
Og jo, pip. Hun sier jeg finner på ting, og det er jo å si at folk lyver.
Ingenting her er blitt sagt i en pm. Jeg har gjettet meg til det hele.
Aha.... :lol:
Sexy Sadie
08-08-06, 22:22
Det gjorde du overhodet ikke.
Og som du kan lese fra Bases innlegg, det var ikke bare jeg som gjettet det hele. :snill:
Sexy Sadie
08-08-06, 22:23
Aha.... :lol:
Det hjelper ikke å forandre innlegget ditt. Jeg hadde allerede rukket å kvåte deg. :lol:
Mener du å si at det ikke finnes en PM og at det er denne du viser til når du skriver:
"Her avslører du deg selv, du satte deg selv som skjult bruker etter 5000 innlegg.
Det finnes ingen tråd eller innlegg som sier noe om kratos som skult bruker, gjør det? Og før du skrev dette i denne tråden var det heller inget innlegg hvor kratos skrev til deg, var det vel?
Ei heller at du finner på ting.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:25
Mener du å si at det ikke finnes en PM og at det er denne du viser til når du skriver:
Det finnes ingen tråd eller innlegg som sier noe om kratos som skult bruker, gjør det? Og før du skrev dette i denne tråden var det heller inget innlegg hvor kratos skrev til deg, var det vel?
Ei heller at du finner på ting.
Jeg mener at det er ikke der jeg har det i fra.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:27
Det er greit nok at du ikke liker meg pip, og at du bruker hver en sjanse til å ta meg. Men når jeg har slått spikeren sånn på hodet som her, så blir det jævla pinlig for deg.
Og som du kan lese fra Bases innlegg, det var ikke bare jeg som gjettet det hele. :snill:
hans innlegg kommer jo lenge etter du har lagt ut din merkelige teori.. :snill:
Men fortsett i din paranoide verden, det er sikkert koselig der.
Det er greit nok at du ikke liker meg pip, og at du bruker hver en sjanse til å ta meg. Men når jeg har slått spikeren sånn på hodet som her, så blir det jævla pinlig for deg.
Vet ikke helt hvem dette er pinlig for jeg...
Sexy Sadie
08-08-06, 22:29
Hvor har du det ifra da?
Det samme som Base, jeg så at avataren var borte, jeg registrerte at hun ikke deltok aktivt i diskusjonene, men prikket folk. Deretter så jeg innleggstallet hennes og at hun hadde satt seg som skjult bruker.
Jeg hadde info fra et annet forum at hun hadde dratt etter så og så mange innlegg.
Etterpå bekreftet hun det selv her i den her tråd.
SS, jeg liker deg. Tro det eller ei. Men noen ganger så svarer du verken på spørsmål, eller har noe som helst vettugt og si, og du sier det likevel. Det må det da være lov å påpeke.
I denne tråden så bryter du så mange av de forumreglene du selv lister opp for andre, at det blir rimelig latterlig.
Det handler ikke om å like eller mislike. Om jeg ikke liker noen så gidder jeg ikke å skrive noe til vedkommende overhode. Bare sånn til etteretning.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:31
I innlegg nr 19.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:32
Pip, det var du som begynte på den her krangelen, enda mistermannen hadde fjernet tråden min til kratos. Du er medskyldig i å oute henne.
Det samme som Base, jeg så at avataren var borte, jeg registrerte at hun ikke deltok aktivt i diskusjonene, men prikket folk. Deretter så jeg innleggstallet hennes og at hun hadde satt seg som skjult bruker.
Jeg hadde info fra et annet forum at hun hadde dratt etter så og så mange innlegg.
SS, når Base skrev i denne tråden, så hadde vel de fleste av oss fått med seg alt dette. Poenget er at du skrev noe tidlig i tråden, som jeg ikke har funnet info om andre steder på forumet. Nå ser jeg at det er slettet en del tråder i det siste, kanskje er det derfra?
Men når det kommer frem at dette er ting dere har diskutert på pm, så ser det jo ut som om det er de du viser til.
Pip, det var du som begynte på den her krangelen, enda mistermannen hadde fjernet tråden min til kratos. Du er medskyldig i å oute henne.
Har jeg outa kratos? I alle land og dager SS, hva er det du tuller rundt med nå? Jeg har ikke engang sett den tråden du viser til.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:37
SS, når Base skrev i denne tråden, så hadde vel de fleste av oss fått med seg alt dette. Poenget er at du skrev noe tidlig i tråden, som jeg ikke har funnet info om andre steder på forumet. Nå ser jeg at det er slettet en del tråder i det siste, kanskje er det derfra?
Hva skrev jeg tidlig i tråden?
Men når det kommer frem at dette er ting dere har diskutert på pm, så ser det jo ut som om det er de du viser til.
Jeg har gjettet meg til det og konfronterte kratos med det og så i den her tråden har hun selv bekreftet mine antagelser.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:38
Har jeg outa kratos? I alle land og dager SS, hva er det du tuller rundt med nå? Jeg har ikke engang sett den tråden du viser til.
Så hvorfor kom du med innlegget om at du ville krangle med meg fordi jeg outet da?
Var det bare for å øke karmaantallet ditt? :mrgreen:
Først rota du rundt med Teodor, og jeg kommenterte det. Så begynte du å kommentere kratos, og det tok over.
Vi følger stort sett ditt tema, vi SS.
Hva du skrev tidlig i tråden? For 3. gang:
Helt utrolig. Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår moderatorinstruksen eller -innsatsen på Nettkafeen for tiden, dette er latterlig! SS, du outer og henger ut brukere ut fra pm'er du har med dem, får tråden slettet, og så fortsetter du bare i andre tråder? Og fossror og lyver deg fra skanse til skanse. Av og til kan det være smart å legge seg flat, evt trekke seg tilbake, og det burde du gjøre, eller få hjelp til å gjøre nå, SS. Jeg tror ikke du har det helt bra?
Sexy Sadie
08-08-06, 22:48
Først rota du rundt med Teodor,
Jeg mener å huske Orca lurte på hvor Teo var og jeg svarte ham.
Vi følger stort sett ditt tema, vi SS.
Je, je mann.
og jeg kommenterte det. Så begynte du å kommentere kratos, og det tok over.
Det her jeg vil minne deg på den her, ditt innlegg nr 2 på side 1.
Nesten.
:snill:
Sexy Sadie
08-08-06, 22:49
får tråden slettet, og så fortsetter du bare i andre tråder? Og fossror og lyver deg fra skanse til skanse. Av og til kan det være smart å legge seg flat, evt trekke seg tilbake, og det burde du gjøre, eller få hjelp til å gjøre nå, SS. Jeg tror ikke du har det helt bra?
Det var Mistermannen som slettet tråden min til kratos. Og jeg diskuterer ikke semantikk med deg. :snill:
Sexy Sadie
08-08-06, 22:50
Hva du skrev tidlig i tråden? For 3. gang:
Hun sier jo jeg satte henne som skjult bruker, det er løgn.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:53
Og så vidt jeg husker var det et svar til kratos innlegg nr 1, det her:
Her bekrefter hun det jeg hadde observert. At hun tar farvel etter "5000"-innlegg.
Hun sa at du satte henne opp som skjult bruker etter at du sa at hun løy i denne tråden, SS. Hva hun eventuelt har sagt i andre tråder som er slettet vet jeg ikke, derfor har jeg spurt deg om det var der det skjedde. Slik jeg leser denne tråden, og denne alene, er det du som begynner det nye temaet med å si at kratos lyver.
Ja, jeg sa at du outet en bruker, men jeg tenkte på noe som skjedde for noen uker siden, jeg aner ikke hva som har skjedd i den tråden du viser til. Og jeg har overhode ikke sagt noe om hvem det var som ble outet, det er jo nærmest å oute på nytt. Slik du nå gjør.
Det var Mistermannen som slettet tråden min til kratos. Og jeg diskuterer ikke semantikk med deg. :snill:
Ja, jeg så at det var han som slettet den, og jeg tenker han gjorde det med god grunn. Fint at du ikke diskuterer semantikk med meg, jeg vil helst slippe. :)
Sexy Sadie
08-08-06, 22:58
Hun sa at du satte henne opp som skjult bruker etter at du sa at hun løy i denne tråden, SS. Hva hun eventuelt har sagt i andre tråder som er slettet vet jeg ikke, derfor har jeg spurt deg om det var der det skjedde. Slik jeg leser denne tråden, og denne alene, er det du som begynner det nye temaet med å si at kratos lyver.
Da vil jeg ha svar på deg om det her.
Hvorfor skal jeg sette kratos som skjult bruker, for deretter å oute henne etterpå?
Du startet den her kranglinga med å begynne å kjefte på meg fordi jeg outer brukere, etter din mening.
Ja, jeg sa at du outet en bruker, men jeg tenkte på noe som skjedde for noen uker siden, jeg aner ikke hva som har skjedd i den tråden du viser til. Og jeg har overhode ikke sagt noe om hvem det var som ble outet, det er jo nærmest å oute på nytt. Slik du nå gjør.
Og hva skjedde for noen uker siden, er det ikke teit å begynne å tenke på det i begynnelsen i tråden og ikke si det før nå på side 3-4?
Du har fulgt an i den her krangelen hele veien.
Sexy Sadie
08-08-06, 22:59
Ja, jeg så at det var han som slettet den, og jeg tenker han gjorde det med god grunn. Fint at du ikke diskuterer semantikk med meg, jeg vil helst slippe. :)
Men hvorfor såg ikke pip grunnen til at han slettet den da, fordi hun ville krangle.
Sexy Sadie
08-08-06, 23:02
Og det er utrolig artig å lese fra kratos at jeg er paranoid, all den tid hun beskyldte Blossom for å ha fulgt etter henne. :lol:
Hvorfor skal jeg sette kratos som skjult bruker, for deretter å oute henne etterpå?
.
JEG BLE SATT SOM SKJULT BRUKER ETTER DU ENDRET NICKET MITT, ALTSÅ FOR FLERE MND SIDEN OG IKKE NÅR JEG RUNDET 5000 INNLEGG.
...
Jeg tror da ikke du satte kratos som skjult bruker. Og det er helt uinteresant for meg hvordan det har skjedd, sannsynligvis har det skjedd en glipp ett eller annet sted.
Det jeg syntes var merkelig var at du begynte å trekke frem en pm-diskusjon i denne tråden.
At jeg viste til noe som skjedde for flere uker siden var en oppsumering av hva jeg hadde sett av deg de siste månedene. Jeg ante ikke at du hadde gjort det samme før i dag (? om det er grunnen til at det er slettet en tråd?) Du må gjerne synes det var teit.
Og det er utrolig artig å lese fra kratos at jeg er paranoid, all den tid hun beskyldte Blossom for å ha fulgt etter henne. :lol:
Hvor beskylder kratos Blossom for noe slikt?
Sexy Sadie
08-08-06, 23:08
At jeg viste til noe som skjedde for flere uker siden var en oppsumering av hva jeg hadde sett av deg de siste månedene. Jeg ante ikke at du hadde gjort det samme før i dag (? om det er grunnen til at det er slettet en tråd?) Du må gjerne synes det var teit.
Hvem og hva skulle jeg ha outet for noen uker siden?
Kom med noe konkret, takk.
Hvor beskylder kratos Blossom for noe slikt?
Let og du vil finne.
Sexy Sadie
08-08-06, 23:09
...
Vi så deg alle mann. Så satte du deg selv som skjult bruker, fordi du ville lese ubemerket etter at du gav deg i forumet.
Let og du vil finne.
"Salige er de plattføtte for de skal jevne jorden".
Sexy Sadie
08-08-06, 23:10
Nå er jeg spent på hva pip sier om hvem og hvor jeg skulle ha outet. Det her er lavmål i fra henne.
OK, nå har jeg fått en forklaring på at det du skriver om har blitt tatt opp i en annen tråd i dag. Hvorfor sa du ikke bare det? Jeg har bare lest denne tråden, og her ser det ut til at du outer pm.
Det konkrete om hvem du outet for noen uker siden har jeg da ikke tenkt til å skrive i en åpen tråd, du får ta det på bakrommet.
Jeg har sett at kratos har sagt at Blossom forfølger henne her inne, om det er det du mener, ja.
Vi så deg alle mann. Så satte du deg selv som skjult bruker, fordi du ville lese ubemerket etter at du gav deg i forumet.
Er det koselig i verdenen din SS?
Du finner på ting, jeg har ingen grunn for å ville lese ubemerket noe sted, og ville jeg lese ubemerket hadde jeg jo bare logget meg ut. :lol:
Sexy Sadie
08-08-06, 23:13
Det konkrete om hvem du outet for noen uker siden har jeg da ikke tenkt til å skrive i en åpen tråd, du får ta det på bakrommet.
Så du slår rettrett nå?
Enten får du argumentere for påstanden din, eller du kunne gitt fanden i å komme med de forbigående innlegg.
For helvete pip, du gjør det her bare for å kverulere, du vet jeg har rett i det jeg har funnet ut av. :lol:
Sexy Sadie
08-08-06, 23:14
Er det koselig i verdenen din SS?
Du finner på ting, jeg har ingen grunn for å ville lese ubemerket noe sted, og ville jeg lese ubemerket hadde jeg jo bare logget meg ut. :lol:
Det vet vi du ikke hadde. :lol:
Jeg har sett at kratos har sagt at Blossom forfølger henne her inne, om det er det du mener, ja.
Og det samme har hun sagt at jeg gjør.
Men jeg skjønner ikke helt hva det har i denne debatten å gjøre... jeg tror ikke enkelte vet hva vi diskuterer engang jeg.. :knegg:
Sexy Sadie
08-08-06, 23:15
Der ser du, det var ikke så vanskelig. :mrgreen:
Det vet vi du ikke hadde. :lol:
Om jeg logger meg ut, så er det kun ett forum jeg ikke ser, og for å være ærlig så skjer det ikke stort i det så jeg hadde ikke gått glipp av så mye.
Din teori holder ikke mål SS, og du tar feil her.
du vet jeg har rett i det jeg har funnet ut av. :lol:
Ja du er en fantastisk etterforsker... :gapskratt:
Sexy Sadie
08-08-06, 23:17
Din teori holder ikke mål SS, og du tar feil her.
Det gjør jeg nok ikke.
Det gjør jeg nok ikke.
Nei for du vet nok bedre enn meg hva mine hensikter og grunner er. :nemlig:
Jeg forteller deg at du tar feil og jeg ikke har noen grunn til å snike på noen, om jeg ville snike hadde jeg logget meg ut.
Noe mer enn det burde det ikke vært nødvendig å si, men sånn som jeg ser det nå SS så VIL du krangle, og når du ser at du driter deg ut så drar du inn elt urllevante ting som f.eks Blossom osv for å fyre mer under.
Lykke til SS.
For helvete pip, du gjør det her bare for å kverulere, du vet jeg har rett i det jeg har funnet ut av. :lol:
Nei, dette er ikke for kverulere og hva det er du skulle ha rett i skjønner jeg ikke.
Men nå tror jeg ikke jeg blir klokere av denne tråden, så jeg trekker meg ut til det er mer å få ut av den igjen.
Sexy Sadie
08-08-06, 23:24
Noe mer enn det burde det ikke vært nødvendig å si, men sånn som jeg ser det nå SS så VIL du krangle, og når du ser at du driter deg ut så drar du inn elt urllevante ting som f.eks Blossom osv for å fyre mer under.
1. Pip startet krangelen.
2. Du har her anklaget meg for paranoia, det er ikke så smart når du i alvor har beskyldt Blossom for å være etter deg.
Sexy Sadie
08-08-06, 23:26
Men nå tror jeg ikke jeg blir klokere av denne tråden, så jeg trekker meg ut til det er mer å få ut av den igjen.
Je, je, mann. For du har kommet med påstander du ikke kan argumentere for. Som om at jeg har "outet" for noen uker siden, men du sier ikke hvor hen eller når, eller hvem.
Nei, da kommer du med en flåsete bemerkning og outet et skjult selv.
Nå må dere slutte, jeg prøver å lese igjennom dagens innlegg, men havner bare i denne søppeltråden gang på gang :-?
Sexy Sadie
08-08-06, 23:35
Jeg vil bare lese hva pip mener om hva og hvem og hvor jeg skulle ha outet for noen uker siden.
jeg skjønner som vanlig ingenting av dette :lol:
jeg skjønner som vanlig ingenting av dette :lol:
Ikke så rart når Tråden heter "teodor" :mrgreen:
Sexy Sadie
09-08-06, 00:34
Vi er ferdige nå, dere kom alt for seint til å få være med. :skuffet:
Dere kan være vnner i Teodor tråden min
Jeg aner ikke hva dere diskuterer i denne tråden lengere, men jeg savner Ole Brummen min og håper han snart er tilbake fra sin lange koselige ferie med guttene. :nemlig:
Satan i helvete. Endelig en tråd som heter "Teodor" Og så er det fire sider med krangel?
Jeg er litt tilbake. Jeg har jobbet sinnsykt i det siste. Enten vært på jobb 36 timer i strekk, eller vært ute på noe med guttene når jeg har stjålet meg fri.... Jeg er øyeblikk i havn, og har produsert noe helt utrolig mye animasjon denne sommeren. Jeg har vært litt på FF, og da satte jeg pris på at sidene der så ut til å laste inn mye raskere enn disse sidene en stund. Så, der fikk dere den. Jeg blir hysterisk når jeg må sitte og se på tastaturet og vente mens en side laster... Men, jeg sovner ikke lenger som før i tiden, så jeg kommer nok jevnlig innom og mer og litt oftere og av og til og sånt. Og så er jeg jo fremdeles vr onkelen til Kims lille frø, hvis jeg ikke har gått glipp av for mye. Så da har jeg jo et ansvar for å holde meg tilgjengelig.
... og sånn går no dagan..
:knegg: Har lest et par sider av tråden og registrerer at folk holder koken gitt.
Teodor, utgangspunktet var jo at noen savnet deg, og det er jo en fin ting. :)
Det har vært et helvete uten deg Teodor.
Sexy Sadie
09-08-06, 19:35
Ja. :pågråten:
Og så er jeg jo fremdeles vr onkelen til Kims lille frø, hvis jeg ikke har gått glipp av for mye. Så da har jeg jo et ansvar for å holde meg tilgjengelig.
Det er du, og den er 10 cm stor og 14 uker gammel nå. :nikker:
:knegg: Har lest et par sider av tråden og registrerer at folk holder koken gitt.
Teodor, utgangspunktet var jo at noen savnet deg, og det er jo en fin ting. :)
Phø, du er nå innom så sjelden du og at vi snart må begynde og savne deg og! :overlegen:
Phø, du er nå innom så sjelden du og at vi snart må begynde og savne deg og! :overlegen::snill:
Phø, du er nå innom så sjelden du og at vi snart må begynde og savne deg og! :overlegen:
Nånå, ingen spydigheter til barnet mitt!
Nånå, ingen spydigheter til barnet mitt! :shocked: Og så er jeg tre år eldre enn deg. :knegg:
Du er adoptert sjø, og burde følge deg høyst beæret! :-)
:stolt: Godt å ha noen stødige til å passe på meg.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.