PDA

Se full versjon : Myspace.com

Beatriz
09-08-06, 21:50
Noen fra NK som er registrerte på www.myspace.com ?

Bare lurte jeg :mrgreen:

Sexy Sadie
09-08-06, 22:34
Niks, jeg har blogg et annet sted.

Beatriz
09-08-06, 22:36
jeg har ikke blogg, men jeg surret meg inn der tidligere i kveld, men ikke regget meg, er bare her jeg :-)

kratos
09-08-06, 22:37
Tror jeg er regget der, søsteren sendte meg link en gang. Men jeg var der bare den ene gangen.

Zenaria
09-08-06, 23:04
Nope, meg jeg reg. meg en gang her: http://www.hi5.com/ på oppfordring fra en venninne som hadde et nettverk i usa og som ville samle sine amerikanske og norske venner. Det resulterte i at jeg fikk mange tilbud fra amerikanske menn. Hjelp, jeg var jo ikke på sjekking. Måtte vise samboer tilbudene jeg fikk. Gutta var jo slettes ikke verst. :mrgreen:

Sorepheus
09-08-06, 23:43
Jeg hadde ikke hørt om myspace.com en gang før jeg leste for noen uker siden at de puster Google i nakken, så leste jeg for en uke siden at det visstnok bare var tenåringer på myspace.com og at pedofile bruker det flittig?

Sexy Sadie
10-08-06, 00:19
:skremt:

Løddi
10-08-06, 01:53
Nja, tror du det?

Uketassen
10-08-06, 07:05
Jeg har endel amerikanske venner som bruker det. Det er blitt en farsott der borte.

Beatriz
10-08-06, 15:37
Jeg har endel amerikanske venner som bruker det. Det er blitt en farsott der borte.

Ja fant ut det jeg og, etter å ha kikket litt rundt, virker som "alle" i usa er regget der, allefall innenfor en viss alder :lol:

Organa
10-08-06, 21:00
Jeg kjenner mange musikkinteresserte som bruker myspace aktivt, og får gjort mye bra for seg selv der. De er ikke fjortiser ihvertfall.

pip
11-08-06, 20:26
Hva bruker de det til, organa?

Organa
11-08-06, 21:43
Skaffer seg kontakter i musikkbransjen, flørter, annonserer konserter og album, blir kjent med folk og sånn. Man har en profil som man kan legge til interesser, musikk, bilder osv, og så linker de seg opp til "venner" og sånt. For mange er det vel et sted å bli kjent på, rett og slett, ikke mye annerledes enn andre nettsamfunn, bare at her er musikken viktigere enn andre ting.

Jeg har profil der, forresten, men det er mest for å holde kontakt med frisøren min. Han er skjønn!

Sexy Sadie
11-08-06, 23:13
:rofl:

Beatriz
11-08-06, 23:17
Hmm kanskje jeg skal registrere meg der da....... :tenker:

pip
12-08-06, 00:02
Takk organa. Det blir litt som blink eller hva som helst, men med musikkprofil, da.

Beatriz
12-08-06, 00:07
Blink blir jo som en liten privat hjemmeside i forhold til myspace, utrolig mange brukere der i forhold til Blink og lignende norske sider :lol:

Organa
12-08-06, 01:31
Litt sånn Blink-aktig er det jo, med besøk av profiler, legge til venner og beskjeder i gjestebøker og sånt. Men det er jo mye kulere såklart. :knegg:

Tror forresten det var noen plateselskap eller noen som kicka veldig på at man brøt copyright eller lignende på musikken, den flyter jo fritt der inne. Men det er mange artister og band som legger inn sitt eget også.

Uketassen
12-08-06, 08:21
Blink blir jo som en liten privat hjemmeside i forhold til myspace, utrolig mange brukere der i forhold til Blink og lignende norske sider :lol:
Med tanke på at det snart er 300 millioner amerikanere er det ikke overraskende om det er flere brukere på myspace. :mrgreen:

Om en sammenligner med prosent av befolkningen tror jeg faktisk at blink og de lignende norske sidene kommer ganske bra ut.

Sexy Sadie
12-08-06, 11:42
microsoft skal visst kule ned spacegreiene fra msn, de har begynt med noe som heter mylive i stedet nu.

pip
16-08-06, 10:13
Har dere fått med dere sangen "myspace"?

http://www.myspace.com/mitchbenn