Se full versjon : Jessica
Ja så rammla jeg innom her også da :lol: Jente/dame/kvinne... :?: kall det hva du vil...på 35 år...bosatt i Østfold...laaaaaangt ut på bondelandet. Mamma til 5 unger...hehe...hva annet skal jeg finne på her ute på landet ? Gift med verdens flotteste,kjekkeste,snilleste,morsomste mann....jepp,jeg er heldig jeg. Går hjemme med barna...så jeg har tid nok til å sitte forran denna skjermen...noe jeg elsker. :lolskilt:
Sexy Sadie
15-08-06, 15:57
Velkommen.
Hei og velkommen! :hilser:
Velkommen 5 barnsmor. Håper du starter mange flotte tråder her inne. Litt tørke her for tiden. :wink:
Harem hallitrær der du bor?
Har du ei pen søster? :lol: Sorry...ingen vakkrere enn meg... :gapskratt:
Harem hallitrær der du bor?Masse hallitrær...og gummipælær...og lange flate ballær... :-D
...og lange flate ballær... :-D
Hmmm den har visst blitt rene ikonet den der. :oops:
Trur jeg tæller nerover og ser etter hallitrær snart sjøl.
Så kan jeg jalle på vollane på hjemveien.
Hei Jessica!
Hva synes du om Nk til nå?
Kjenner du noen her fra før?
Hvilke andre forum er du på?
Hei Jessica!
Hva synes du om Nk til nå?
Kjenner du noen her fra før?
Hvilke andre forum er du på?
Hei kratos :-D
Det har blitt endel lesing...og mye latter :lol: ,har desverre ikke skrevet så mye ennå...men det kommer nok....synes det virker kjempe koselig her inne.
Tror ikke jeg kjenner noen her inne...men man vet jo aldri :wink:
Jeg har vært endel på Bokstavbarna.no...grunnen til det er at jeg har et barn med Add/Asberger..og 2 som venter på utredning for ADHD....men det har blitt litt slapt nå i ferien...får prøve å skjerpe meg nå som skolen har kommet igang igjen :mrgreen:
Jøss, fem unger og to av dem har muligens ADHD? Hvordan får du tid til å sitte foran datamaskinen?
The Cryptic
18-08-06, 19:29
Det er imponerende ja. Velkommen Jessica. Håper du vil trives like godt her som vi gjør det.
Er det du som var på forumforum? og rasteplassen?
Sexy Sadie
19-08-06, 13:15
Er det ikke sånn at vi ikke skal spørre om hvor folk ellers er hen i forumsverdenen? :lol:
Det er vist blitt slik at vi ikke kan spørre hvilke andre forum de er på, men om en spør om vedkommende er på spesifikke forum eller ikke er det nesten OK. :nemlig:
Sexy Sadie
19-08-06, 16:43
Ja, ja. Jeg er mer interessert i hva de kan gjøre for oss. :mrgreen:
Er det ikke sånn at vi ikke skal spørre om hvor folk ellers er hen i forumsverdenen? :lol:
Klart vi kan spørre? Men vi trenger vel ikke bæde fulltstendig om de ikke vil svare. ;)
Sexy Sadie
19-08-06, 18:32
Klart vi kan spørre? Men vi trenger vel ikke bæde fulltstendig om de ikke vil svare. ;)
Den lureste som feis. :lol:
Den lureste som feis. :lol:
Har jeg sagt at jeg liker det? :snill:
Snakk for deg selv du. :lol:
Sexy Sadie
19-08-06, 19:17
Det gjør jeg da også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.