Se full versjon : Hvorfor skjer det ingenting i Kjøttmarkedet?
Hvorfor skjer det ingenting her inne da? Er det ingen som er single, eller i forhold men likevel kunne tenke seg en date, enten nettdate eller rl-date?
Har jo fått et ekte kjøttmarked her og syntes det bør brukes :lol:
Kom igjen folkens og skriv hva dere kunne tenke dere å treffe på i et kjøttmarked i det minste da, om dere ikke vil gjøre det i rl av en eller annen grunn kan dere jo fantasere.. :mrgreen:
Beklager, men hele lysten forsvinner når jeg ser den avataren din :shocked:
Snakk for deg selv Maycom. :knegg:
The Cryptic
31-08-06, 18:19
Maycom benytter seg av teorien om at at angrep er det beste forsvar :nemlig:
Sexy Sadie
31-08-06, 22:16
Beklager, men hele lysten forsvinner når jeg ser den avataren din :shocked:
:sur:
Jeg er busy busy så er ikke på kjøttmarkedet, utenom innimellom på besøk hos kjøttavdelingen på den lokale butikken :-P
Er ikke de fleste godt etablerte her inne?
:lol:
Jeg er singel, men det er visst ingen som vil ha meg. :cry:
Så så Tassen. det er nok noen for deg der ute også. Modellen på avataren til Demonia er visst på markedet hører jeg?
Ikke på sjekkemarkedet altså, det er vel heller det bakgårdsmarkedet hvor man kan kjøpe hønsenebb til sylting og slikt.
Nevermind! Sett noen gode såpeoperaer i det siste?
Jeg tar heller DemoniA. :mrgreen:
...av en eller annen grunn, så kom lysten og fantasien tilbake når jeg så navnet "Sexy Sadie"..
Sexy Sadie
01-09-06, 01:53
...av en eller annen grunn, så kom lysten og fantasien tilbake når jeg så navnet "Sexy Sadie"..
Du reddet dagen min. :mrgreen:
Åkey, da kan vi leke en lek da.. kan du beskrive den daten du ville tatt ss med på?? :-P
Jeg tar heller DemoniA. :mrgreen:
Too late baby. Nå blir det eldresex på meg. :mrgreen:
Blossom har jo kastet meg på kjøttmarkedet så derfor er det ingenting i veien for litt utagerende adferd! Ellers er jeg en del av et eksperiment. Hmm....
Kanskje det var hun som ville utagere?
Kanskje det var hun som ville utagere?Det tror jeg du har rett i... ;)
Blossom har jo kastet meg på kjøttmarkedet så derfor er det ingenting i veien for litt utagerende adferd! Ellers er jeg en del av et eksperiment. Hmm....
Jeg kan ta en elsker, hvis du ikke sier noe til LL! :billig etter jeg så bildet i dag:
The Cryptic
03-09-06, 01:59
Ikke på sjekkemarkedet altså, det er vel heller det bakgårdsmarkedet hvor man kan kjøpe hønsenebb til sylting og slikt.
Nevermind! Sett noen gode såpeoperaer i det siste?
:gapskratt:
Lystløgner
03-09-06, 18:32
Jeg kan ta en elsker, hvis du ikke sier noe til LL! :billig etter jeg så bildet i dag: :shocked:
:shocked:
Men du er jo så lite her. :sutrer:
Du må være der for din kone vet du. :nemlig:
Jøss, dere er gift, men først nå så du hvordan han så ut?
Har dere fått to barn med lyset av dere da?
Jeg kan ta en elsker, hvis du ikke sier noe til LL! :billig etter jeg så bildet i dag: :sikle:
Jøss, dere er gift, men først nå så du hvordan han så ut?
Har dere fått to barn med lyset av dere da?
Jeg er gift med LL, og han vet jeg jo hvordan ser ut. :skviser:
Men magnus sin pupp så jeg ikke før her om dagen, og jeg er ikke gidt med Magnus.
Lystløgner
04-09-06, 12:57
:venner: :rørt: :forelsket2:
Men magnus sin pupp så jeg ikke før her om dagen, og jeg er ikke gidt med Magnus. :overlegen:
Men magnus sin pupp så jeg ikke før her om dagen, og jeg er ikke gidt med Magnus.
Aha, da misforsto jeg nok. Sorry.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.