Se full versjon : Til etteretning/blir det outing?
Sexy Sadie
03-09-06, 21:43
Det ble for mye heksejakt begge veier i kratos tråd, og det vil jeg ikke ha noe av, så dermed så kastet jeg den.
Vi begynner på ny frisk.
Blir det outing å diskutere en sak på et generelt nivå, etter å ha diskutert den på et spesielt nivå på et annet forum?
Når man i hovedinnlegget driter ut de man har diskutert det med på det andre forumet så ja.
hadde man holdt seg til tema uten å drite ut de som var uenige på det andre forumet så nei.
Sexy Sadie
03-09-06, 21:47
Kratos, når ingen nick ble nevnt, hvordan kan det være utdriting?
Kratos, når ingen nick ble nevnt, hvordan kan det være utdriting?
Det blir å dra en krangel fra en plass til en annen.
Dette har jeg vanskeligheter med å svare på, da jeg ikke skjønte et pekk av den forrige tråden. Kan vel ha med å gjøre at jeg ikke er på noen av disse forumene.
Svaret mitt er nei. Jeg kan ikke forstå at man skal ta nettlivet SÅ seriøst!
Hva med å i utgangspunktet ikke å ha krangler .. :roll:
Det blir outing om en siterer fra det andre forumet med meninger derfra. Litt slik som kratos gjorde i den slettede tråden (blir det outing når jeg refererer til den forresten?)
Om man driter ut de man diskuterte med blir det bare utdriting, så lenge en ikke viser til spesifikke ting de har sagt eller gjort.
Kratos, om du formulerer deg ca som i begynnelsen av forrige tråd, så blir svaret nei. Man kan vri det i forskjellige vinkler som blir et absolutt ja, men snakker man helt generelt og nøytralt: Nei.
Sexy Sadie
03-09-06, 21:50
Det blir å dra en krangel fra en plass til en annen.
Hvordan kan det bli å trekke krangler ut til andre fora, når ingen nick blir nevnt?
Du må huske på at diskusjonen ligger i et delforum som folk under ett visst antall ikke kan se.
:mrgreen:
Svaret mitt er nei. Jeg kan ikke forstå at man skal ta nettlivet SÅ seriøst!
Sorry... Dette innlegget var mitt. :oops:
Dette har jeg vanskeligheter med å svare på, da jeg ikke skjønte et pekk av den forrige tråden. Kan vel ha med å gjøre at jeg ikke er på noen av disse forumene.Vi er nok herlig uvitende til en god del ting. :)
Sexy Sadie
03-09-06, 21:51
:rofl:
Bruker du flere profiler her inne Svinsa?
Dette har jeg vanskeligheter med å svare på, da jeg ikke skjønte et pekk av den forrige tråden. Kan vel ha med å gjøre at jeg ikke er på noen av disse forumene.
Dette er en ny tråd med nytt tema der spørsmålet er som følger:
Blir det outing å diskutere en sak på et generelt nivå, etter å ha diskutert den på et spesielt nivå på et annet forum?
Klarer du ikke å svare på det fordi du ikke skjønte den forrige tråden?
Jeg mener det er jo ikke akkurat som det er frigivingen av Tibet man snakker om.
Sexy Sadie
03-09-06, 21:54
Vismut har jo sin profil, så deler de sikkert pc og da kan ting skje. :slik tror jeg det er:
Haha. Du vet da bedre enn som så.
Vismut har jo sin profil, så deler de sikkert pc og da kan ting skje. :slik tror jeg det er:
Nei du kan skjønne atr jeg er regget med massevis av nick. Vismut er et av dem. :knegg:
:mrgreen:
Nei du kan skjønne atr jeg er regget med massevis av nick. Vismut er et av dem. :knegg:
Nei jeg vet jo at vismut er en egen person, det var derfor jeg synes det var rart at du var svinsa i et øyeblikk, for så å raskt være vismut og å være svinsa igjen neste minutt.
Hehe.. Jeg gikk ned for å kile 3-åringen på ryggen og i mellomtiden logget Vismut over på seg.
Skal si denne tråden tok av i uventet retning. :roll:
Sexy Sadie
03-09-06, 22:04
Jeg hørte rykter om at det var du som opptrådde som KåteFrank på KG i sin tid også. :lol:
Jeg hørte rykter om at det var du som opptrådde som KåteFrank på KG i sin tid også. :lol:
:oops:
Skal si denne tråden tok av i uventet retning. :roll:
Ska jeg kile deg litt også?
Jøss, jeg visste ikke at svinsa og vismus var elskere, men det burde jeg jo ha skjønt. Det er noe likt ved de to nickene :lol:
Det må vurderes fra sak til sak. Jeg synes ikke det er noe automatikk i at alt som diskuteres i et lukket forum eies helt og holdent av forumet/admin. Det ville jo innebære at alle lukkede forum har monopol på alt som blir diskutert der, og det blir jo helt absurd.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.