Se full versjon : SS er i kasjotten
The Cryptic
04-09-06, 01:18
Etter utstrakt bruk av karmaspamming (ja, kan ikke si hvor skuffet jeg er akkurat nå SS) har jeg besluttet å utøve min rolle som politi, jury og dommer.
SS: Jeg dømmer deg til forvsning på glattcelle, i strid med NK-konvensjonene, men iht. vår diktatoriske og rettfedige avgjørelse. Du skal sitte innelåst i 48 timer, alt. lengre dersom du ikke viser at du kommer på bedre tanker.
Grunnet sakens alvorlige natur vil det ikke være mulig å betale kausjon. Det vil heller ikke være mulig å "stemme deg ut"
Sånn. Antar at dette blir en lærepenge :politi:
The Cryptic
04-09-06, 01:26
Likhet for loven. Sånn er det bare
Hvem har blitt spammet og hvor mye koster det å kjøpe henne ut?
Desverre så kan jeg ikke unngå følelsen av "spill for galleriet"
Ikke vær så kynisk Kratos. Her får du Justis for alle penga. :knegg:
The Cryptic
04-09-06, 01:40
Det går ikke an å kjøpe henne ut kratos. Jeg siterer "Grunnet sakens alvorlige natur vil det ikke være mulig å betale kausjon"
Spill og spill... Tja, det er vel i det store og hele ikke livsalvorlig noe av dette, men at SS spammer er like alvorlig som at noen andre spammer for å si det på den måten iallefall
Hva gjør SS sin spamming så mye mer alvorlig enn Zen og Uketassen sin spamming?
Og eneste "spammen" jeg kan se er at hun har gitt Lima to stk i kveld, men kanskje jeg ser feil plasser?
Slapp av. TC følger bare instruksene til sin far. :stolt:
Jøss, skal si det ble slått hardt ned. TC er mye strengere enn SS. :nemlig:
The Cryptic
04-09-06, 03:08
Det er slutt på snill-saften min, og jeg har ikke råd til ny :nemlig:
Vel, fra spøk til revolver. Jeg tar virkelig ikke dette særdeles tungt, dvs. jeg sover enda godt om natten. Men de få reglene vi har er jo greie å etterleve, og de gjelder for SS også
*spanderer snill-saft på TC*
Men hvem har hun karmaspammet?
Er dette viktig?
Det er interressant.
For det eneste jeg kan se er det to karmaene hun har gitt til Limafox, og da kan jeg ikke unngå å tenke at dette er gjort fordi man ville prove a point i forhold til diskusjonen ang Zenaria sin "spam".
Kan man betale for at hun skal sitte inne lengeR? :ivrig:
Det er interressant.
For det eneste jeg kan se er det to karmaene hun har gitt til Limafox, og da kan jeg ikke unngå å tenke at dette er gjort fordi man ville prove a point i forhold til diskusjonen ang Zenaria sin "spam".
Åh. Jeg klarer visst ikke å engasjere meg tilstrekkelig.
Åh. Jeg klarer visst ikke å engasjere meg tilstrekkelig.
Så la vær da.
Jeg gjør, og satte spørsmåltegn til engasjementet.
Er dette viktig?
Viktig og viktig. Jeg er egentlig bare nysgjerrig, siden jeg nå har skumlest alle karmaprikker rundt omkring og finner ingen åpenbare spam fra henne. :lol:
Jeg skulle helst sett at hun var i fengsel p.g.a misbruk av makt, da hun puttet meg i fengsel.
Fnis. Fritidsproblemer?
Litt.
The Cryptic
04-09-06, 17:39
Send meg en PM med et grunkeforslag, så får vi se :ondtglis:
The Cryptic
04-09-06, 17:42
Jeg skulle helst sett at hun var i fengsel p.g.a misbruk av makt, da hun puttet meg i fengsel.
Jeg husker ikke den saken, men om det var berettiget et opphold på brød og vann skulle vi naturligvis sørget for det
Hun sitter vel inne uten muligheter til løslatelse siden hun også er Mod som gjør dette ekstra ille.
Lystløgner
04-09-06, 17:51
"I skjerpende retning taes det med at vedkommende er befalingsmann" som det heter på refs i militæret.
The Cryptic
04-09-06, 17:53
Det kan vel være Orca, men det skulle SS tenkt før hun spammet
The Cryptic
04-09-06, 17:54
"I skjerpende retning taes det med at vedkommende er befalingsmann" som det heter på refs i militæret.
Veldig bra LL. Denne argumentasjonen skal jeg trykke til mitt bryst i denne saken :mrgreen:
Jeg skulle helst sett at hun var i fengsel p.g.a misbruk av makt, da hun puttet meg i fengsel. :mrgreen:
:bokser:
Jeg synes det er trist at SS er buret inne. Spesielt fordi jeg ikke har fått med meg hvorfor.
Det var sikkert en god grunn for det. :stoler på moderatorer:
Onkel TC tar grep! :popcorn:
Jeg skulle selvfølgelig også gjerne visst hvem hun spammet på, og hvor mange og sånn. Dersom det er slik at to karmaer på 7-8 timer f.eks. (som i Zenarias usømmelige prikketilfelle) nå faktisk blir sett på som spamming, så er det greit å vite det. Det er, for å si det mildt blitt vanskelig å forstå hva som er forkastelig prikkeatferd her, og da tenker jeg ikke først og fremst på dagens arrestasjon...
Jeg har helt glemt å prikke!
Onkel TC tar grep! :popcorn:
Jeg skulle selvfølgelig også gjerne visst hvem hun spammet på, og hvor mange og sånn. Dersom det er slik at to karmaer på 7-8 timer f.eks. (som i Zenarias usømmelige prikketilfelle) nå faktisk blir sett på som spamming, så er det greit å vite det. Det er, for å si det mildt blitt vanskelig å forstå hva som er forkastelig prikkeatferd her, og da tenker jeg ikke først og fremst på dagens arrestasjon...
Alt over en prikk i døgnet er vel spamming?
The Cryptic
05-09-06, 14:29
Nah, det er vel ikke helt slik heller akkurat. I forarbeidene til §4 ligger det til grunn at vi ikke ønsker brukere som skal rødprikke sine meningsmotstandere til grunne, eller tilsvarende grønnprikke sine meningsfeller til de store høyder. Det er dette vi legger til grunn for å håndheve regelen.
Dog, det skal i normale tilfeller gjerne også gå en advarsel om man gjør noe i vanvare.
Hun kler det giteret da!! 8)
The Cryptic
05-09-06, 14:31
Allting kler den smukke :nemlig:
eller tilsvarende grønnprikke sine miningsfeller til de store høyder.
Miningsfeller er til å gå i, ikke til å farges grønne.
Gammelt nett-ordtak.
The Cryptic
05-09-06, 18:48
Bummer! :skrape:
Sexy Sadie
06-09-06, 08:58
Jeg tar naturligvis selvkritikk. Jeg skal aldri gjøre det mer.
The Cryptic
06-09-06, 09:13
Fengsel virker altså. q.e.d.
:knegg:
Nei dæven, fengselsfuglen er laus!
Trivelig å se deg igjen.
Ja, det er veldig fint å ha en SS ute blant de lovlydige igjen. Men jeg er litt skeptisk i forhold til gjentakelse eller nye lovbrudd. Det er vel ganske vanlig blant kriminelle, å fortsette å være det? :skremt:
The Cryptic
06-09-06, 11:13
Det er det. Men den hårde fengselsstraffen har virket særs preventivt. Har SS karmaspammet noen igjen kanskje? :overlegen:
Jeg vet sannelig ikke, jeg er redd for å se etter. Men jeg stoler på gamle onkel TC, og at han passer på oss søte små brukere. Han er fin sånn, han derre TC'n. :rørt:
The Cryptic
06-09-06, 12:11
Mitt navn er TC, Bastian TC. Yrke: Politimester.
:nemlig:
Og jeg har aldri følt meg tryggere! :knegg:
The Cryptic
06-09-06, 12:29
Det er bra organa. Det er spesielt ferskinger som deg jeg føler det særs viktig å beskytte mot spambots og andre slemminger :knegg:
Fnis. Naturligvis. Fnis.
I love you my SS.
Kan man ikke ta seg en ukes pause uten at man går glipp av noe her?
Nei, nå har du bare deg selv og takke for at vi i en uke har snakket om deg i stedet for med deg.
Men vi har hatt mye moro på din bekostning. :nemlig:
Sexy Sadie
06-09-06, 19:10
Fnis. Naturligvis. Fnis.
I love you my SS.
Takk, likens! :mrgreen:
The Cryptic
06-09-06, 20:51
:tøff:
Sexy Sadie
06-09-06, 20:55
Trist å ikke ha SS her, dog er du sexy når du tar kontroll TC.
Jeg er da her.
The Cryptic
06-09-06, 21:06
Og jeg er fremdeles sexy :flørt:
Nei, nå har du bare deg selv og takke for at vi i en uke har snakket om deg i stedet for med deg.
Men vi har hatt mye moro på din bekostning. :nemlig:
Japp, og jeg har selvsagt kastet meg på søkemotoren for å finne alle uhumskheter dere har klart å lire av dere om meg.
(ja jeg er viktig - jeg vet jeg er veeeeldig viktig)
:nemlig:
Nah, det er vel ikke helt slik heller akkurat. I forarbeidene til §4 ligger det til grunn at vi ikke ønsker brukere som skal rødprikke sine meningsmotstandere til grunne, eller tilsvarende grønnprikke sine meningsfeller til de store høyder. Det er dette vi legger til grunn for å håndheve regelen.
Dog, det skal i normale tilfeller gjerne også gå en advarsel om man gjør noe i vanvare.
Hm. Jeg er så lite glad i konflikter at jeg vil ha store problemer med å rødprikke _noen_ jeg... Snakk om å synliggjøre at man er sur...
:lol:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.