Se full versjon : Her er hun: lille frøken Cruise
http://www.news.com.au/common/imagedata/0,,5236932,00.jpg
Sjekk håret! :lol:
Herlig sveis! Hun var kjempefin.
For en nydelig unge. :rørt:
Var det ikke dette som var manipulert og Vanity Fair fikk endel kritikk for?
Hun ligner på foreldrene sine.
Sexy Sadie
06-09-06, 19:13
Hun så da så voksen ut til å være litenbaby enda. :?:
Var det ikke dette som var manipulert og Vanity Fair fikk endel kritikk for?
Kan du utdype? Er det egentlig en pandabjørn?
Hun så da så voksen ut til å være litenbaby enda. :?:
Er det ikke et halvt år hun er da?
Hvor har dere lest at bildet er manipulert?
Det får vi visst ikke vite.
Hvor har dere lest at bildet er manipulert?
Husker det var noe styr om at det var lagt ut et bilde av Suri på nett, og det var blitt brukt av vanity fair bla. Men familiens advokat eller pressemann avviste at dette var et bilde av den ekte babyen.
Og det bildet i HI ser jo alt annet enn ekte ut.. Den babyen ligner på en slik en; http://pic6.piczo.com/dukkesiden/?g=17676588&cr=6
Dette er det første offesielle bildet av babyen, tatt av en kjent fotograf. Det har versert både falske bilder og rykter om at babyen ikke eksisterer tidligere, men dette bildet er nok ekte.
Dette er det første offesielle bildet av babyen, tatt av en kjent fotograf. Det har versert både falske bilder og rykter om at babyen ikke eksisterer tidligere, men dette bildet er nok ekte.
Og du synes dette ser ut som en ekte og naturlig baby?
Og du synes dette ser ut som en ekte og naturlig baby?
Er vel ikke noe galt med den?
Pøsj. Det er bare sladder.
Sexy Sadie
06-09-06, 22:58
Suri ligner en gutt.
Frem til bildet ble offentliggjort var det mye morsom lesing om babyen ihvertfall. Spesielt alle teoriene om at den ikke fantes. Og rapportene fra folk som hadde sett henne var veldig variable. Hun hadde stridt hår og hun hadde krøllet hår, hun lignet på Tom og hun lignet på Katie. Det forundrer meg ikke om det dukker opp påstander om at bildet er manipulert. Man må jo holde liv i teoriene om at hun ikke finnes. :knegg:
De gir seg nok ikke før Katie tar med seg babyen på Oprah og gjennomfører en DNA-test.
Lystløgner
07-09-06, 11:11
Frem til bildet ble offentliggjort var det mye morsom lesing om babyen ihvertfall. Spesielt alle teoriene om at den ikke fantes. Og rapportene fra folk som hadde sett henne var veldig variable. Hun hadde stridt hår og hun hadde krøllet hår, hun lignet på Tom og hun lignet på Katie. Det forundrer meg ikke om det dukker opp påstander om at bildet er manipulert. Man må jo holde liv i teoriene om at hun ikke finnes. :knegg:
De gir seg nok ikke før Katie tar med seg babyen på Oprah og gjennomfører en DNA-test.
Ser det for meg. En laboratorietekniker i ene enden av studio, mens Tom og Katie hopper i sofaen til analysen er klar.
BeltePenis
07-09-06, 13:18
Hm, har ungen parykk, eller er bare håret farget? Ser det ikke litt unaturlig mørkt ut?
Sexy Sadie
07-09-06, 17:59
Hva slags forklaring er det da? Jøder finnes i alle hudfarger og hårfarger. :lol:
Lystløgner
07-09-06, 18:00
<teskje>De er scientologer</teskje>
Ei jente jeg kjente som baby hadde faktisk identisk hør. Født med slikt tykt, tykt mørk-svart hør. Det ene barnet mitt hadde også mye, men ikke sammenlighet med henne. Slik som lille suri så ut var hun da hun var en måned. Da hun var 6 mnd hadde hun langt hør i nakken. Så det er absolutt mulig.
Sexy Sadie
07-09-06, 21:23
Ei jente jeg kjente som baby hadde faktisk identisk hør. Født med slikt tykt, tykt mørk-svart hør. Det ene barnet mitt hadde også mye, men ikke sammenlighet med henne. Slik som lille suri så ut var hun da hun var en måned. Da hun var 6 mnd hadde hun langt hør i nakken. Så det er absolutt mulig.
Hva er hør? 8)
Hva slags forklaring er det da? Jøder finnes i alle hudfarger og hårfarger. :lol:
Men krokete nese har de ihvertfall. :lol:
Sexy Sadie
07-09-06, 21:33
Men krokete nese har de ihvertfall. :lol:
Ingen av de jødene jeg kjenner har krokneser. 8)
Ingen av de jødene jeg kjenner har krokneser. 8)
Det var da som faen. Er det ikke mulig å beholde en jævla fordom her eller?
Jeg har kroknese, men er ikke jøde.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.