Se full versjon : TV og trådløs
Noe som har erfaring med en "trådløs antenne" løsning for TV? Orker ikke strekke kabel igjennom hele huset. Hva bør jeg tenke på, rekkevidde etc.Og hva bør jeg velge av flatskjerm som ikke er større en 20" ?
ingen som har noe å komme med?
stort sett alle slike trådløse sendere funker bra Ocra.
Men hvilken type flatskjerm du skal kjøpe? hmm det er jo avhengig av hvor mye du ønsker å betale osv da..
Om du ikke har ekstremt stort hus så trenger du ikke tenke på rekkevidden, allefall ;)
Sexy Sadie
07-09-06, 21:16
Siden jeg ikke hadde peiling på det her så svarte jeg ikke, men siden du etterlyste svar så fant jeg ut at jeg måtte vise meg i tråden din. 8)
Har ikke tenkt å bruke for mye. 2-3000 kanskje på TV, er til barnerommet
Sexy Sadie
07-09-06, 22:04
Har ikke tenkt å bruke for mye. 2-3000 kanskje på TV, er til barnerommet
Nå skal jeg ikke blande meg opp i noe jeg ikke har noe med, men har barna bruk for sin egen tv?
Ja, for far begynner å bli lei brannmann sam
Jupp, la barna få eget, det stemmer jeg for også. Jentungen har reisetv på rommet sitt og videospiller. Da kan hun se filmene sine der inne og DVD i stuen. Hun har dessuten stereoanlegg som hun fikk av moren min. Det passer meg helt glimrende siden hun øver på cd fra barnekoret, og at hun digger Barbiehits og lydbøker. Hun er dessuten hørselshemmet slik at hun gjerne har det hele litt høyere på.
Men så til deg Orca, jeg lurer på om ikke jeg vet om noe lurt. Skal bare sjekke litt så kommer jeg sterkere tilbake.
Sexy Sadie
07-09-06, 22:57
Ja, for far begynner å bli lei brannmann sam
Ja, ja.
Har mailet en kompis. Må du ha med serienummer? :knegg:
Det er noe trøblete å sende tv signaler trådløst.. dvs det går å sende det, men det må sendes på 2,4 Ghz og det er der "alt" mulig annet ligger...
DVS alt fra microen, til mobiler, til fjernkontroller etc.. dvs at du ofte får mye støy på signalene dine.. DET du kan gjøre er å sende signalene via ethernet og kode dem til feks. avi signaler.
Jeg gjør det via dreambox og det funker meget bra.. eneste du bør være oppmerksom på er at du bør ha ett trødlst nett på 100mbit.
Har mailet en kompis. Må du ha med serienummer? :knegg:
På hva?
Tror jeg står over da :) Er det slikt som har falt av en lastebil?
Sexy Sadie
08-09-06, 22:49
:spyr:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.