Se full versjon : Idioter!
Dem finnes det mange av der ute, spesielt bak rattet. Man skal ha kjørt ganske prikkfritt for å klage, noe jeg kan ta meg lov til som følge av det. Jeg har hatt lappen i 12 år, jeg hadde full bonus i eget navn da jeg var 27 slik at jeg nå faktisk kan kræsje 2 ganger uten å miste bonus. Jeg har kjørt lastebil, campingbil, bil med henger eller campingvogn, lastebil med maks last eller enda verre tom lastebil på vinterføre. Når jeg sier at jeg ser en manøver, en sjåfør eller et kjøretøy som er helt bak mål så tør jeg uttale meg.
Jeg burde i alle fall være kvalifisert til å si at fyren som akkurat var på utsiden her var en god gammeldags tulling. Jeg har et hus med gårdsplass, så en hage, så en gårdsplass med carport, alt ved siden av hverandre. Når jeg da sitter her ved maskinen og samtidig ser ut av vinduet kommer det en bil som skal snu. Den velger alternativet i midten, nemlig hagen min fremfor innkjørslene på hver side. Det er selvsagt det vanskeligste stedet siden det er trangt slik at bakdelen av bilen treffer trappen min og fronten kjører vi inn i naboens gjerde. Så finner vi ut at vi skal komme oss ut likevel så vi spinner på det våte gresset, selvsagt på 3 steder. Litt søle har jo aldri skadet noen.
Jeg er sikker på at hadde denne dusten funnet en enda mer komplisert måte å snu på hadde han gått for den umidelbart.
Sexy Sadie
07-09-06, 22:57
:rofl:
Jeg er sikker på at hadde denne dusten funnet en enda mer komplisert måte å snu på hadde han gått for den umidelbart.
Sikker på at det var en mann?
Sikker på at det var en mann?
Selvsagt var det en mann, men kanskje han hadde noen promiller?
Det er vel ike seff? Alle veit at damer er elendige sjåfører.
Sexy Sadie
07-09-06, 23:42
Det er da en utrolig til generalisering.
Du Orca. Menn står for mesteparten av alle kollisjoner, bare så det er sagt.
Sexy Sadie
07-09-06, 23:45
Selvsagt er det det.
Jeg burde bli sur her, men det var en sånn opplagt provokasjon så jeg lar det være.
Jeg burde bli sur her, men det var en sånn opplagt provokasjon så jeg lar det være.
Selvsagt er den en grov generalisering , det var det jeg svarte
Du Orca. Menn står for mesteparten av alle kollisjoner, bare så det er sagt.
jo, men det er fordi vi kjører så mye mere en dere, og dere har jo de genene deres som gjør at dere overhode ikke kan kjøre bil
Sexy Sadie
07-09-06, 23:50
Selvsagt er den en grov generalisering , det var det jeg svarte
Ok, jeg misforstod.
Sexy Sadie
07-09-06, 23:50
jo, men det er fordi vi kjører så mye mere en dere, og dere har jo de genene deres som gjør at dere overhode ikke kan kjøre bil
Har du noen forskning som dekker den her påstanden? :lol:
Har du noen forskning som dekker den her påstanden? :lol:
Jada.
Sexy Sadie
07-09-06, 23:53
Jada.
Kom med dem. :mrgreen:
Fikk du skiltnummeret hans ?
Kom han eller skulle han fra et sted i nabolaget, at du kan finne ut hvem det er ?
Neida, annet enn søle på plenen er det ingen skader så jeg så vel en mye større verdi i å få dette vesenet bort fra nabolaget fremfor å lage noe greie ut av det. Men jeg sto i vinduet og ristet skikkelig på hodet!
http://www.compfused.com/directlink/3643/
I min jobb som vekter har jeg fått ca ett års erfaring med trafikkdirigering. Mine erfaringer er som følgende:
- ca 70% er sauer som kjører etter den bilen som er foran helt til de kommer til det stedet de skal ta av. Dette merker du spesielt der det er nedsatt fartsgrense utenom det som er vanlig, er du vant til å kjøre i 60 så kjører du i 60 selv om skiltet du nettopp kjørte forbi viste 30, den som kjører foran kjører jo i 60 og h*n vet sikkert hva h*n gjør.
- de samme 70% ser aldri på skiltene, dermed kjører de videre i 60 helt til de når igjen en av de 20% som faktisk kjører i 30.
- 20% er flinke, følger med på skiltene, kjører etter forholdene, osv. minst 60% av disse er kvinner.
- 10% er idioter, kjører som idioter og synes alle andre er idioter. 50% av disse burde ikke ha lappen i det hele tatt. I denne gruppen er det ca 50/50 kjønnsmessig, men jeg har merket at kvinnene uhyre sjelden kjører bil og strengt tatt ikke burde det heller. Ca 50% er pensjonister og har sannsynligvis hatt lappen i over 30 år, altså det er over 30 år siden de sist satte seg inn i reglene. Ca 10% av disse idiotene (altså 1% av alle bilister jeg har vært borti) er såpass dumme at de kjører forbi blinkende lys om at veien er stengt. Ca 10 % av disse igjen har kjørt forbi veisperringer. Den sistnevnte gruppen ville sannsynligvis kjørt utfor et stup selv om det var skiltet en hel masse der det siste skiltet sa: "Kjører du videre nå dør du".
- Når det gelder disse kvinnene som sjelden kjører bil og helst ikke burde det heller hadde jeg engang en kvinne som ventet i fire timer på at veien skulle åpne seg igjen selv om det var skiltet omkjøring. Hun var så redd for å kjøre feil. Hun kjørte bare en gang i måneden, til syklubben sin. :knegg:
- Når det gjelder disse eldre hadde jeg en gang en søt gammel dame som kjørte ned fire veisperringer av typen lang rød plaststang med refleks og helt frem til der veiarbeidet pågikk, der kom hun ikke videre. Jeg stanset all trafikk og tuslet bort til bilen hennes mens jeg så spørsmålstegnet over bilen ble større og større, banket på ruten hennes, hun rullet ned vinduet og sa med svak stemme: Ja? Her kommer du ikke videre, det er veiarbeid, du må kjøre tilbake og følge anvisningene, sa jeg. Javel, sa hun og rygget ned de samme fire veisperringene, rett inn i en rundkjøring der jeg heldigvis hadde stanset all trafikk og kjørte videre i motsatt kjørefelt, i helt feil retning enn den hun var på vei til i utgangspunktet.
Pøh en mann med promille tar en hånbrekkssladd på et sekund.
Sexy Sadie
08-09-06, 16:24
Faren min var en sånn idiot i trafikken, jeg var bestandig liveredd når jeg satt på med ham. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.