Se full versjon : Vea
HEr er jeg.
Uten venner, døt til et liv i rennesteinen, et avfall fra guds bakende med ti tommeltotter for mye og kondisjon som en kjederøykende elefant i bur.
Jeg trenger et liv. Men det venter jeg med til etter at internett har blitt umoderne.
Tata!
Hola.
Fint at du kommer til oss Vea. :velkommen:
:lol: E du fra Vea og liga og rappåh? Liga du pysla og stappåh?
Sexy Sadie
12-09-06, 17:21
Velkommen.
God aften, du er i godt selskap. :)
Lystløgner
13-09-06, 11:59
HEr er jeg.
Uten venner, døt til et liv i rennesteinen, et avfall fra guds bakende med ti tommeltotter for mye og kondisjon som en kjederøykende elefant i bur.
Jeg trenger et liv. Men det venter jeg med til etter at internett har blitt umoderne.
Tata!
Jeg tror ikke Liv holder til her. Jeg har hvertfall ikke sett henne. Men velkommen skal du være.
Jeg skal se om liv er her.
Ble internett plutselig umoderne etter at hun registrerte seg?
Sexy Sadie
13-09-06, 21:12
Vea er en fyr.
Ja, jammen.
Men tilbake til spørsmålet mitt; er internett blitt umoderne allerede, siden vi ikke har sett noe mer til fyren?
Hmm, Vea ? Som i V'a ?
Gravid?
Jeg skulle til å ønske velkommen, men det ser ut som h*n allerede er borte igjen, så da gidder jeg ikke...
:lol: E du fra Vea og liga og rappåh? Liga du pysla og stappåh?
Sorry, jeg er norsk.
Ja, jammen.
Men tilbake til spørsmålet mitt; er internett blitt umoderne allerede, siden vi ikke har sett noe mer til fyren?
JEg er som sjokolade. Spiser du meg for ofte i starten, blir du både fet, lat og lei. Så jeg må gis ut i små posjoner.
Hmm, Vea ? Som i V'a ?
Gravid?
Vel, jeg kom aldri så langt at jeg ble gravid, selv om noen sikkert har sett graviditetsdagboken min.
Jeg skulle til å ønske velkommen, men det ser ut som h*n allerede er borte igjen, så da gidder jeg ikke...
Ja jøss.... Glad i deg også.
Kjenner du noen her fra før da Vea? :)
Jeg tror vi er flere som vet hvem Vea er, men han kjenner sikkert få av oss. :mrgreen:
Ja jøss.... Glad i deg også.
Ikke min feil at det virket som du hadde gått ut på dato med bare ett innlegg. Nå ser jeg du har en mer aktiv holdning, og ønsker deg herved: :velkommen:
Han kjenner meg.
Ja og de andre som har samme nick.. :-D
Sexy Sadie
19-09-06, 18:51
Han kjenner også meg. 8)
Han kjenner også meg. 8)
Du er over alt med alle du.... :mrgreen:
Sexy Sadie
19-09-06, 19:07
Du er over alt med alle du.... :mrgreen:
Du får det til og høres ut som noe negativt.
Du får det til og høres ut som noe negativt.Nei, det var ren og skjær beundring! :-D
Hvem er han da?
Det er vea :wink:
Det er vea :wink:
Ja, hvor vanskelig trenger det egentlig å være? :-P
Sexy Sadie
22-09-06, 22:32
Du må nå være den du er. :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.