PDA

Se full versjon : Bush og de

Blossom
13-09-06, 01:08
En ting har jeg aldri skjønt: Hvorfor i all verden skulle Bush på død og liv huke Saddam når han ikke hadde noe med 11. september å gjøre? Og hvorfor er han ikke interessert i å huke Bin Laden? :?: For en gjøk.

kratos
13-09-06, 08:49
Fordi Saddam har gjort veldig mye annet grusomt oppover årene? Bla undetrykt sitt eget land?

Alt han gjør politisk handler ikke om 9/11 vet du.

Svinsa
13-09-06, 11:16
Bush er kompis med Bin Ladenfamillien.

magnus
13-09-06, 11:19
Det har for det meste med oljetilgangen å gjøre. Det har ikke noe med 11. september å gjøre, men klart man spiller litt på det. Hovedargumentet var jo at de produserte masseødeleggelsesvåpen, noe de aldri fant noen av.

Lystløgner
13-09-06, 11:38
Dere glemmer en viktig faktor.

Lillebush ville vise verden at han klarte det faren ikke gjorde, nemlig å ta Saddam.
(At faren, som tidligere sjef for CIA, visste bedre hadde han ikke evner til å forstå)

Dessuten var det personlig. Saddam hadde stått bak et meget mislykket plott for å drepe George Herbert Walker Bush rett etter Gulfkrig I.

Base
13-09-06, 14:20
Ja, det er to helt forskjellige saker. Nå må folk våkne og se hva som faktisk skjer her! Det er selvsagt Barbara som står bak. Det senior ikke fikk gjort i Irak måtte Junior trå til med, her er det Mor som bestemmer! Usa styres av en gammel dame med blått hår og rusten stemme.

Konspirasjon! Hvor er Trondh?

Lystløgner
13-09-06, 14:30
Konspirasjon! Hvor er Trondh?

trondh er selvsagt høyt lønnet av CIA for å få alle som spekulerer i konspirasjoner til å miste kredibilitet.

Ingenting får en konspirasjonsteori til å virke mindre seriøs enn et megapixelbilde av pikken til trondh.

Blossom
13-09-06, 16:55
Jeg har også hørt at han ville gjøre det fordi faren ikke klarte det.

BEM
14-09-06, 19:59
Bush var avhengig av krigen for å få gjenvalg.

Ingen andre argumenter en angst og skrekk og krig kan få en president i USA til å sitte så lenge etter at han har kjørt landet konkurs.

Sorepheus
14-09-06, 23:25
Jeg synes denne illustrasjonen i Wired passer bra:

http://wired.com/news/technology/0,71743-0.html?tw=wn_index_20

Galemaja
15-09-06, 21:04
Fordi Saddam har gjort veldig mye annet grusomt oppover årene? Bla undetrykt sitt eget land?

Alt han gjør politisk handler ikke om 9/11 vet du.
USA har da støttet Saddam før, da han testet våpen på sine egne. :wink:

Lystløgner
17-09-06, 14:26
USA har da støttet Saddam før, da han testet våpen på sine egne. :wink:
Det var jo de som ga han kjemiske våpen.

Men så brukte han dem på kurdere istedet for på iranere.

Galemaja
17-09-06, 16:02
Det var jo de som ga han kjemiske våpen.

Men så brukte han dem på kurdere istedet for på iranere.
Jeg er veldig klar over det.