Se full versjon : Bush og de
En ting har jeg aldri skjønt: Hvorfor i all verden skulle Bush på død og liv huke Saddam når han ikke hadde noe med 11. september å gjøre? Og hvorfor er han ikke interessert i å huke Bin Laden? :?: For en gjøk.
Fordi Saddam har gjort veldig mye annet grusomt oppover årene? Bla undetrykt sitt eget land?
Alt han gjør politisk handler ikke om 9/11 vet du.
Bush er kompis med Bin Ladenfamillien.
Det har for det meste med oljetilgangen å gjøre. Det har ikke noe med 11. september å gjøre, men klart man spiller litt på det. Hovedargumentet var jo at de produserte masseødeleggelsesvåpen, noe de aldri fant noen av.
Lystløgner
13-09-06, 11:38
Dere glemmer en viktig faktor.
Lillebush ville vise verden at han klarte det faren ikke gjorde, nemlig å ta Saddam.
(At faren, som tidligere sjef for CIA, visste bedre hadde han ikke evner til å forstå)
Dessuten var det personlig. Saddam hadde stått bak et meget mislykket plott for å drepe George Herbert Walker Bush rett etter Gulfkrig I.
Ja, det er to helt forskjellige saker. Nå må folk våkne og se hva som faktisk skjer her! Det er selvsagt Barbara som står bak. Det senior ikke fikk gjort i Irak måtte Junior trå til med, her er det Mor som bestemmer! Usa styres av en gammel dame med blått hår og rusten stemme.
Konspirasjon! Hvor er Trondh?
Lystløgner
13-09-06, 14:30
Konspirasjon! Hvor er Trondh?
trondh er selvsagt høyt lønnet av CIA for å få alle som spekulerer i konspirasjoner til å miste kredibilitet.
Ingenting får en konspirasjonsteori til å virke mindre seriøs enn et megapixelbilde av pikken til trondh.
Jeg har også hørt at han ville gjøre det fordi faren ikke klarte det.
Bush var avhengig av krigen for å få gjenvalg.
Ingen andre argumenter en angst og skrekk og krig kan få en president i USA til å sitte så lenge etter at han har kjørt landet konkurs.
Jeg synes denne illustrasjonen i Wired passer bra:
http://wired.com/news/technology/0,71743-0.html?tw=wn_index_20
Fordi Saddam har gjort veldig mye annet grusomt oppover årene? Bla undetrykt sitt eget land?
Alt han gjør politisk handler ikke om 9/11 vet du.
USA har da støttet Saddam før, da han testet våpen på sine egne. :wink:
Lystløgner
17-09-06, 14:26
USA har da støttet Saddam før, da han testet våpen på sine egne. :wink:
Det var jo de som ga han kjemiske våpen.
Men så brukte han dem på kurdere istedet for på iranere.
Det var jo de som ga han kjemiske våpen.
Men så brukte han dem på kurdere istedet for på iranere.
Jeg er veldig klar over det.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.