PDA

Se full versjon : Laptop out of service

Blossom
15-09-06, 02:21
pcen min er på service,så jeg skriver fra min flatskjermtv med et trådløst tastaturjeg endelig fikk til å funke. Det var litt it VEL stress å skrive med fjenkontrollen.

Vifta til pc-en ha!r igjen streifet, så jeg får ikke igjen laptoen min på 2 uker! Megakrise.

Så fant jeg ut at det faktisk gikk an å sjekke internett via flatskjerm tv-en min. Jeg aner faktisk lite om hvordan dette fungerer. Ser bare en liten del av skjermen osv. Tungvint, men jeg får hvertfall sjekket NK i ny og ne.

Jeg får ikke til å logge på webmessenger da :cry: Står at nettleseren min støtter det ikke. Jeg luer virkelig på hvilken nettleser dette er. Og om det egentlig koster noe ekstra å surfe via tv. Noen av dere som vet noe? Det er hvertfall ikke explorer.

Sexy Sadie
15-09-06, 11:39
Aner ikke, men det er utrolig teit med laptoper som ryker.

Mr.Man
15-09-06, 11:45
Det pleier ikke å koste noe spesielt å surfe via TV. Det er ganske vanlig at mange kabelselskaper nå kjører alt eller deler av signaler over TCP/IP. De har ikke rutiner for takstberegning av slikt (slik man har lagt inn på mobilnettet).

Svært sannynlig er det en java-nettleser basert på Mozilla-kildekode. Veldig mange satelitt-tunere og kabeltunere kjører varianter av Linux og der er det Mozilla-varianter som gjelder. Du kan regne med at den vil fungere omtrent som Firefox.

Blossom
15-09-06, 14:07
Ja, jeg har intenett gjennom Lyse og har kabel-tv. Så de har nok kjørt alt sammen. Jeg bruker vanligvis Firefox, så dette går bra.

Sexy Sadie
17-09-06, 20:38
For noen tullinger, det blir faktisk billigerer for dem å gi deg en ny pc. :lol:

Blossom
17-09-06, 21:04
Ja, det skulle jeg gjerne hatt. Gjøknisser.