Se full versjon : Ikke går an å lagre jobber man holder på med
Sexy Sadie
17-09-06, 20:44
Så laster jeg ned en demoversjon av noe som heter Maxon Cinema 3D, og tenker som så, jo det her ser da lovende ut, og det har et intuitivt grep, så jeg fatter hvordan jeg skal bruke programmet. Det går bra, jeg sitter her med et digert glis om kjeften fordi jeg har modellert begynnelsen på et hode og pannen. Skal lagre for å gå å ordne meg ei brødskive, for å oppdage at det ikke går an å lagre.
Hvorfor gjør de det på det her viset? :?:
Det er vel derfor det heter demo?
Sexy Sadie
17-09-06, 21:54
Er det?
Ja, som regel er lagring disablet i demoversjoner, eller annet funksjonalitet er stengt av.
Ja, som regel er lagring disablet i demoversjoner, eller annet funksjonalitet er stengt av.
Spesiellt de du trenger.
Så laster jeg ned en demoversjon av noe som heter Maxon Cinema 3D, og tenker som så, jo det her ser da lovende ut, og det har et intuitivt grep, så jeg fatter hvordan jeg skal bruke programmet. Det går bra, jeg sitter her med et digert glis om kjeften fordi jeg har modellert begynnelsen på et hode og pannen. Skal lagre for å gå å ordne meg ei brødskive, for å oppdage at det ikke går an å lagre.
Hvorfor gjør de det på det her viset? :?:
Jeg synes også det er dustete protection. De releaser en demo som ikke inneholder programvare for lagring. Det gjør det vanskelige å skrive en crack fordi crackeren vanligvis opphever sånne 30-dagers timelimits ved å fjerne funksjonalitet for å sjekke klokken mot denne grensen. I dette tilfellet må crackeren skrive egen programvare for lagring, noe som er mye vanskeligere.
Sexy Sadie
18-09-06, 18:52
Ok, skjønner. Samtidig blir det vanskelig hvis man vil kjøpe programmet og se om progresjonen fortsetter når man jobber med ting.
Jeg får holde meg til Blender, det som jeg kan.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.