Se full versjon : Jeg passer unger
Og de er noen helvetes jævler begge to.
Før det har gått ett døgn har de.
1. revet ned to potteplanter.
2. Ødelagt en gardin.
3. Laget blodige sår på leggene mine.
4. Dreti på badet.
5. Snudd opp ned på omtrent alle filleryer i hele huset.
6. Holdt et sirkus hele natta så det er omtrent umulig å sove.
Og de er bare 4 måneder gamle begge to.
Kattejævler...
Jeg flyttet fra PP til Rugekassen, SS moderator.
Katter er nydelige vesener! :-D
Sexy Sadie
20-09-06, 09:26
Har de ikke koset noe heller?
Og de er noen helvetes jævler begge to.
Før det har gått ett døgn har de.
1. revet ned to potteplanter.
2. Ødelagt en gardin.
3. Laget blodige sår på leggene mine.
4. Dreti på badet.
5. Snudd opp ned på omtrent alle filleryer i hele huset.
6. Holdt et sirkus hele natta så det er omtrent umulig å sove.
Og de er bare 4 måneder gamle begge to.
Kattejævler...
hehehe. Høres ut som de 2 vi fikk fra foreningen for omplassering av dyr forrige gang. De lagde sånn helvete at vi måtte levere dem tilbake. De dreit ned alle senger i huset og var fullstendig rabiate.
Har de ikke koset noe heller?
De løper rundt meg med en slik mini harley inne i magen av og til om det er det du mener...
Ja, det er ikke bare bare med dyr. Jeg ser Golden Retriveren min også, den har det med å vekke meg hver morgen når den kommer inn til meg med avisen. Jeg synes godt den kunne ha satt på kaffen også.
Lystløgner
20-09-06, 13:57
Ja, det er ikke bare bare med dyr. Jeg ser Golden Retriveren min også, den har det med å vekke meg hver morgen når den kommer inn til meg med avisen. Jeg synes godt den kunne ha satt på kaffen også.
Du ønsker deg med andre ord egentlig en Grommit
Jøss, har ikke tenkt på at du har barnebarn Bem :wink:
jeg kjenner en del hunder og det har vert nesten utelukkende positive bekjenskaper.
katter derimot er rovdyr som ikke har hode til å lave sammen med mennesker. De klorer øynene ut på uskyldige småbarn. Legger seg opp ansiktet deres så de kveles.
En frisk hund vil adoptere vår barn og passe på de som om det var dens egne. Og den advarer med lyd om ungene blir påtrengende. En katt hugger bare instinktivt klørne i irritasjonen og ser ikke på våre barn som barn. De skjønner det ikke.
Katter forstår heller ikke vårt kropssspråk og våre vaner.
Men det er klart.... de er dyr som skal ha det bra når vi først har valgt å ta de til oss.
Sexy Sadie
20-09-06, 23:20
Jeg kjenner ingen slike katter BEM beskriver.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.