Se full versjon : Tinne
Jeg trenger et hjem. Kan jeg få bo her?
Sexy Sadie
22-09-06, 23:18
Velkommen skal du være. Utrolig godt å se deg igjen på nett. :mrgreen:
Jeg trenger et hjem. Kan jeg få bo her?
JA. :wink:
Bo her, sove hos meg og spise hos Zenaria.... ;)
Sexy Sadie
22-09-06, 23:31
Pule Sexy. :nemlig:
Pule
Den ingikk vel i min greie den da.... :lol:
Sexy Sadie
22-09-06, 23:46
Den ingikk vel i min greie den da.... :lol:
Du presiserte ikke hvem som skulle pule eller hvem som skulle pules :snurt:
Du presiserte ikke hvem som skulle pule eller hvem som skulle pules :snurt:
Er det så nøye da? :?: 8)
Sexy Sadie
22-09-06, 23:49
Er det så nøye da? :?: 8)
Oje, baby! :mrgreen:
Siden i stad har jeg vært på legevakten med minsteungen. Falsk krupp, type ekstrem.
Men en presentasjon var det jo jeg skulle prøve på. Tinne, 35, slavearbeider med gård og grunn og 10 munner å mette. Trøtt som en dupp etter å ha kommet for sent til et flybytte i Amsterdam i går, og det hele endte med en våkenatt på flyplassen siden nærmeste ledige hotell var for langt unna til at det ble ålreit.
Ellers? Pensjonert mingler med dunputehjerte, men med litt skarpere tunge.
Velkommen skal du være. Utrolig godt å se deg igjen på nett. :mrgreen:
Åh, takk.
Hyggelig å se deg, Tinne!
Takk takk, Beatriz, magnus og gyrken.
Hvis noen tilfeldigvis har tatt vare på Mingle-smiley'en min, den med han som skal fly med dårlige vinger, så hadde jeg blitt glad for å få den.
Nå kom den tikkende, gitt! Takk.
Sexy Sadie
23-09-06, 22:36
Siden i stad har jeg vært på legevakten med minsteungen. Falsk krupp, type ekstrem.
Men en presentasjon var det jo jeg skulle prøve på. Tinne, 35, slavearbeider med gård og grunn og 10 munner å mette. Trøtt som en dupp etter å ha kommet for sent til et flybytte i Amsterdam i går, og det hele endte med en våkenatt på flyplassen siden nærmeste ledige hotell var for langt unna til at det ble ålreit.
Hvordan går det med den lille?
Hvordan går det med den lille?
Det går fint.
Tinne! :lykkelig:
Yndlings-Mac, jo! :lykkelig:
Sexy Sadie
23-09-06, 22:49
Je, det er macen. :mrgreen:
Deg har jeg sett på mingle ja. :-)
Skal vi gå på konsert igjen snart? :rer opp sengen:
Dere har den fordelen med å bo i Oslo at det er mange fete konserter der hele tiden. :nemlig:
På lørdag er det CC Cowboys igjen. :glede seg:
Skal vi gå på konsert igjen snart? :rer opp sengen:
Det hadde vært noe. Jeg er fullbooket hele oktober (fnis), men november er tom. Skulle vi funnet oss en konsert da?
Deg har jeg sett på mingle ja. :-)
Og på Mingle het du hva da, sa du?
Det hadde vært noe. Jeg er fullbooket hele oktober (fnis), men november er tom. Skulle vi funnet oss en konsert da?
Ja!
Ja, du får gjerne komme uten at det er konsert også. Fnis.
Og på Mingle het du hva da, sa du?
Svar på PM.
Velkommen. Det er alltid hyggelig med Minglere som har blitt helbredet og kommet ut til oss andre. :knegg:
Velkommen. Det er alltid hyggelig med Minglere som har blitt helbredet og kommet ut til oss andre. :knegg:
Forsiktig nå, hånni. :streng kone:
Sexy Sadie
30-09-06, 13:03
Jeg er mingler og har alltid vært ute blandt dere andre. :mrgreen:
Forsiktig nå, hånni. :streng kone:
Unnskyld min lille due, jeg mente selvsagt ikke å si noe negativt om deg. Jeg vil alltid være din hengivne netthusbond, men det er bare det at jeg blir litt bekymret for at du skal havne i dårlig selskap.
Jeg har vært på Mingle i cirka fire år og ikke på andre fora i disse årene. Dette er som du skjønner et vendepunkt i livet mitt, og jeg merker at jeg sliter med tilpasningsvansker og små abstinenser. Akk ja.
Ja!
Ja, du får gjerne komme uten at det er konsert også. Fnis.
Fniis. Takk. Men konsert er så ålreit, kan vi ikke finne en?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.