PDA

Se full versjon : Bin Laden død

Sorepheus
24-09-06, 13:50
Skjeldent jeg ikke føler noen form for emosjon over at et menneske har død. Jeg er hverken trist, sint eller glad. Hva med deg?

Og tror du nå Bush kommer til å informere oss om at "Hei, nå er krigen mot terror over - og vi skal øyeblikkelig legge ned alle terrorlovene" ? :-?

Base
24-09-06, 14:05
La oss nå se hva som er tilfelle først da. Akkurat nå anser jeg budskapet om Bin Ladens død like sannsynlig som om noen skulle si at Elvis har blitt funnet levende.

Bush derimot er et godt stykke inne i Nord-Korea før dødsbudskapet kommer. Han vil hele tiden finne nye mål og nye måter å redde verden på. Hvem som angripes og hvorfor er ikke så nøye, det hele er snakk om å vise resten av verden hvem som er sterkest og selvoppnevnt verdenspoliti, dommer og bøddel.

At Bin Laden og Saddam har vært målet har hatt med praktiske hensyn å gjøre. Det finnes mange nye potensielle fiender der ute som er kalre til hugg.

Macumba
24-09-06, 14:26
Bin Laden har vært død noen ganger allerede. Jeg tror ikke noe mer på det denne gangen.

Sorepheus
24-09-06, 14:49
Jeg finner det ganske sannsynlig faktisk. Mannen gikk rundt med en dialysemaskin for nyresvikt. Han er gammel og ser skral ut. Han har vært på flukt i årevis, og det er flust med sykdommer, mangel på medisiner samt dårlig mat- og vannkvalitet i området.

Sexy Sadie
24-09-06, 15:22
Han er jo blitt varslet død mange ganger da...

gyrken
24-09-06, 15:26
Man kan jo håpe..

Uketassen
24-09-06, 16:15
Det dukker nok opp en video om en ukes tid der han maner til ny kamp. En skikkelig dårlig video uten dato eller noensomhelst måte å dokumentere når den er spilt inn, men folk kommer til å tro han er i live likevel.

Dorry
24-09-06, 16:21
Er dette noe en kan i det hele tatt bekrefte eller avkrefte på lang tid?
Jeg kan ikke se hvordan sannheten skal kunne komme frem uansett, de som sitter med kunnskapen tjener vel på usikkerheten uansett.

Uketassen
24-09-06, 17:08
Han joiner nok Elvis og klubben hans tenker jeg. :nemlig:

Sexy Sadie
24-09-06, 17:12
*Ser for meg Osama og Elvis i lykkelig pardans.

Dorry
24-09-06, 17:41
Jeg vet ikke om de havner på samme plass.

Uketassen
25-09-06, 01:35
Og vips, var han i live igjen. :knegg: