PDA

Se full versjon : Mozilla Thunderbird Project

Zenaria
01-10-06, 23:54
Noen som vet noe om dette email programmet.

Sexy Sadie
01-10-06, 23:56
Ja, det er steinbra. Men jeg bruker Yahoo som primærmail og kan derfor ikke få den lastet ned til noe klient på laptopen. Kan du bruke Firefox så kan du mye godt bruke alt fra mozillakoden.

Sorepheus
02-10-06, 00:01
Thunderbird er et prima emailprogram, men det kan til tider være noe ustabilt. Thunderbird har og bedre støtte for RSS, og ser litt penere ut. Outlook er bedre på kalenderfunksjon, men ikke noe annet.

Zenaria
02-10-06, 00:01
Ok, flottings... :wink:

Arketypen
02-10-06, 08:43
Og det er glimrende på å få bort søppelpost bare man noen få genger merker av hva som er uønsket

Zenaria
02-10-06, 14:10
Og det er glimrende på å få bort søppelpost bare man noen få genger merker av hva som er uønsket

Det høres bra ut. Jeg får så mye søppelpost på outlooken, noen som vet om noen gode killere der. Kjedelig å måtte bytte email adresse enda en gang.

Arketypen
02-10-06, 15:02
Det høres bra ut. Jeg får så mye søppelpost på outlooken, noen som vet om noen gode killere der. Kjedelig å måtte bytte email adresse enda en gang.
Du bruker den samme epostadressen du har i dag!..
Kan hjelpe deg senere om du vil og har behov.

Sorepheus
02-10-06, 15:10
Skal du få bort søppelpost må du bruke en ekstern løsning, slik som f.eks. Mailwasher, den burde ta det meste av spam'et.

Arketypen
02-10-06, 16:38
Tordenfuglen har et veldig bra selvlærende filter. etter to dagers bruk legger den dritten rett i søpla.

Arketypen
02-10-06, 17:42
Du skriver inn emailadressen din, event pop.adresse, samt smtp og
passord.
Akkurat som i outlook.
Du kan også velge å la tordenfuglen kopiere alt fra outoolk når du installerer...

Eneste du må gjøre da, er å gå på instillinger og merke hvor uønsket post skal legges (dvs søpla eller slettes). Så merker du ønsket post som ønsket, og uønsket som det et par dager..

Zenaria
02-10-06, 19:24
Takker.. :ivrig: