PDA

Se full versjon : birdie

birdie
08-10-06, 20:13
Hei! :) Kjappversjonen er: minimalistisk samler, entusiastisk somlepave, lat helsefreak, kreativ systematiker, omsorgsfull egoist, naturelskende stuegris.

Litt mer detaljert: Stort sett tilbakelent med et skråblikk på det meste, lar meg allikevel provosere av uttalt ignoranse og ufin oppførsel under dekke av å være ironi. Nysgjerrig på den "sunne" måten, og til tider belærende i min iver over å fortelle andre om det jeg har kommet over av fiffigheter. Lang fartstid på nettet, men har hatt en lang og kjærkommen pause fra norske fora. Har smugkikket litt her, og håper at det kan være et sted jeg kan trives. :)

36, samboer, tobarnsmor (gutter på 4 og 7), nylig tilbake i arbeidslivet etter 8 år som hjemmeværende.

Elektra
08-10-06, 20:20
Hei.

Hva samler du på?

Sexy Sadie
08-10-06, 20:28
Velkommen. :-P

birdie
08-10-06, 20:30
Samler på: Musikk, film, fuglefigurer, bøker, klistremerker og brevpapir fra San-X, penner... Klarte nettopp å kvitte meg med gamle forelesningsnotater, årganger med interiørmagasiner, "morsomme" kaffekrus og ikke minst ørten ulike telysholdere og lysestaker.

Uketassen
09-10-06, 09:04
Sup?

Orca
09-10-06, 12:41
Spiller du golf?

birdie
09-10-06, 13:52
Nei, golfer ikke, sport=svette for meg. Har en lang volleyball- og håndballkarriere bak meg, gjør i blant forsøk på å holde sistnevnte vedlike. Tennis og innebandy er andre idretter jeg har moret meg med, og så har jeg tilbragt en god del timer i helsestudio.

Sup sier meg ingenting, Uketassen.

Zenaria
09-10-06, 14:10
Hvordan er det å komme tilbake til arbeidslivet etter 8 år?

Master
09-10-06, 16:19
:velkommen:

birdie
09-10-06, 19:42
Takk, Master. :) Zenaria, det er deilig - spesielt fordi jeg har fått drømmejobb (i en bransje jeg ønsker å tilbringe resten av yrkeskarrieren, og ikke minst i et firma jeg har "beundret" fra sidelinjen over tid). :) Har hatt det veldig greit hjemme, men det siste året eller så har jeg nok vært veldig klar for å komme meg ut.

Macumba
09-10-06, 23:48
Velkommen! Så hyggelig!

Orca
10-10-06, 09:29
Nei, golfer ikke, sport=svette for meg. Har en lang volleyball- og håndballkarriere bak meg, gjør i blant forsøk på å holde sistnevnte vedlike. Tennis og innebandy er andre idretter jeg har moret meg med, og så har jeg tilbragt en god del timer i helsestudio.

Sup sier meg ingenting, Uketassen.
Tydlig at du kan lite om golf, jeg som er så feit blir svett av golf.

Lystløgner
11-10-06, 13:48
Velkommen birdie.

Birdie-num-num?

birdie
11-10-06, 16:53
Det er fra The Party at jeg opprinnelig har nicket mitt, ja. :)

Lystløgner
12-10-06, 01:42
Det er fra The Party at jeg opprinnelig har nicket mitt, ja. :)

Kongefilm. Jeg lo så jeg fikk smerter første gang jeg så den.