Se full versjon : Messenger og email adresser...
Er det mulig å logge seg på messenger med en online adresse?
:grønn:
Ja, jeg har sett folk som har gjort det.
Om det er mulig å logge seg på uten å installere MSN du mener? Det er mulig. :)
Jeg har installert messenger live (hos mamma) og hun har en online adresse som jeg prøver å logge henne på med, men får ikke kommet inn. Derfor lurer jeg på om det i det hele tatt er mulig...selv bruker jeg hotmailadressen min.
Kommer du inn på din adresse?
Kommer du inn på din adresse?
Ja jeg bruker hotmailen. Men jeg har vært hos mamma i dag og lastet ned messenger live og hun har bare en online adresse og det holder for henne-så jeg trodde jeg kunne logge henne på med den, men fikk beskjed om at noe var feil...husker ikke hvordan meldignen lød..Bare lurte på om det var noen andre her inne som har en ekstern adresse på sin messenger..
Jeg har aldri brukt den så jeg har virkelig ikke peiling. Men du må vel uansett registrere adressen som en passport adresse, sånn at den blir gyldig i Microsoft sitt system vil jeg tro. Er den det? Hotmail adressene blir det automatisk.
Du må ha hotmail for å bruke live, tror jeg.
Du må ha hotmail for å bruke live, tror jeg.
NEi,,,tror du eller vet du? :-(
Sexy Sadie
10-10-06, 23:41
Nei, jeg kommer inn med den andre på livemessengeren også ja.
Ok, da får jeg prøve meg litt mer frem når jeg får tid.
Du kan registrere hvilken som helst og bruke den på Messenger. Men du må registrere adressen på Passport først. Jeg bruker min jobbadresse der til daglig, noe som er ganske praktisk for da får man online-symbolikk i Outlook.
Pussig nok kan man ikke bruke en hotmailadresse (microsoft sin gratis e-post) i Outlook (microsoft sin gratis e-postleser) uten å betale for det. :knegg:
Det var litt avsporing, men men.
Tips til Zen: Du må registrere adressen som en passportadresse slik som presten sier, da bør det funke. :nemlig:
Lystløgner
11-10-06, 12:52
Pussig nok kan man ikke bruke en hotmailadresse (microsoft sin gratis e-post) i Outlook (microsoft sin gratis e-postleser) uten å betale for det. :knegg:
I Outlook Express (som er den gratis epostleseren) så fungerer hotmail helt utmerket
Føler meg skikkelig grønn nå.
Hva er en passport??? :?:
Passport er vel registreringen for msn, og jeg tror det er sånn nå at man kun kan bruke hotmail for nye registreringer.
Passport er vel registreringen for msn, og jeg tror det er sånn nå at man kun kan bruke hotmail for nye registreringer.
Okai....noen som har en link til passportt.. :-o
Lystløgner
11-10-06, 13:10
Okai....noen som har en link til passportt.. :-o
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=410&lc=1044
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=410&lc=1044
Danke.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.