Se full versjon : Zenaria og Arketypen
Jeg er jo en nysgjerrig kar, og i Tyrkia-tråden leser jeg noe sånn som Zenaria: Så fint det var der. ;) bla bla.. og til slutt Arketypen: :plystrer:
Sånn mellom oss; er dere gamle venner og har hatt dere den heftige sex-ferien der, eller hva er det for noe? Fortell! :gris:
Det trenger du selvsagt ikke! Er bare å fortelle det. :)
Det der skjønte jeg ingenting av. Arketypen skriver mye jeg ikke skjønner. Og du må virkelig ha livlig fantasi til å få en skikkelig saftig sex-ferie ut av det der.... :ler:
Tviler ikke på at magnus har en livlig fantasi da. :lol:
Det der skjønte jeg ingenting av. Arketypen skriver mye jeg ikke skjønner. Og du må virkelig ha livlig fantasi til å få en skikkelig saftig sex-ferie ut av det der.... :ler:
Tenkte jeg skulle fleske til litt selvsagt. Hvordan kjenner dere hverandre da? ;)
:anerikke: Arketypen kom å forklar deg...
Tviler ikke på at magnus har en livlig fantasi da. :lol:
Klart det. :ondtglis:
Tenkte jeg skulle fleske til litt selvsagt. Hvordan kjenner dere hverandre da? ;)
Vi kjenner hverandre via nettet. :-D
Sexy Sadie
10-10-06, 23:42
Har dere hatt noe i RL også? :hyper:
Jøss, nå ble det mange spørsmål her. :mrgreen: Vi har også sett hverandre irl ja.. :wink:
Sexy Sadie
10-10-06, 23:48
Som i "meget gode venner"? 8)
Nå jobber viften på pc jævli hardt, liker før det sier #pf#
Sexy Sadie
10-10-06, 23:50
Hmmmm, såpass også ja. :mrgreen:
:mrgreen: Dere er lett å lure. Neida, vi har ikke hatt noe. Vi er bare gode venner. Jeg har da kall. :wink:
Sexy Sadie
11-10-06, 00:03
Det sei dem aill. 8)
:knegg: "Bare gode venner"
:knegg: "Bare gode venner"
Ja, den er god. :knegg:
Jeg er stadig god venn med 50% av de jeg har hatt meg med. Ja, utav de jeg fremdeles har kontakt med da...
Jeg likte ikke utfallet her.. :?:
Forøvrig så kan jeg jo si at mine smileys bare var en oppfølging av Z sitt blunk først i tråden der... som om hun var inneforstått med noe andre ikke visste. En typisk ting fra henne altså.. hehe. Så jeg tenkte ikke være dårligere. Typisk meg altså.. knegge...
Ang Z og meg så nekter jeg kommentere noe som helst. NO COMMENT altså.
8)
Jeg likte ikke utfallet her.. :?:
fnise.. _litt_ gøy er det da kjære?! :wink:
Okai da, men du, hva mente du i tyrkia tråden?? :?:
Okai da, men du, hva mente du i tyrkia tråden?? :?:
Jeg? Jeg mente bare å late som om jeg visste noe jeg. Type mystisk og hemmelighetsfull skrorpion du vet... Fordi det virket som om du visste noe med det lure blunket ditt... Så jeg bare heiv meg på deg. Som vanlig... :mrgreen:
Sexy Sadie
11-10-06, 13:11
Så vidt jeg vet har Zenaria vært sammen med samme fyren i årevis, så med mindre hun har en spesiell godhet for spretne sørlendinger så tror jeg faktisk ikke hun har gjort noe sterkere med Arketypen enn øling. :mrgreen:
Så vidt jeg vet har Zenaria vært sammen med samme fyren i årevis, så med mindre hun har en spesiell godhet for spretne sørlendinger så tror jeg faktisk ikke hun har gjort noe sterkere med Arketypen enn øling. :mrgreen:
Det var jo en god tanke.
Lurer på om vi har like gode tanker bestandig.. :hadet:
Tenkte skrive at det ikke har stått på meg.. Men det ble jo bare feil.... :mrgreen: :lol:
Sexy Sadie
11-10-06, 13:30
Jepp, det blir det.
Vining ble det. :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.