Se full versjon : Seriøst skada ...
Litt for mye alkohol i går. Vondt i hodet og sjangler rundt. Klarer ikke konsentrere.. Skal spise meg en feit fysen middag nå, med koskos og masse krydder, og se søppelfilm :-P
Mye utagerende festing på deg for tiden, WonderG! :D Referat?
Ordentlig koskos/bulgur er digg.
Synes ofte du er fyllesyk nå.
Tja, er da to uker siden jeg drakk. Og denne gangen var det en dame som koset på og ville jeg skulle spandere øl og :mrgreen:
Mye utagerende festing på deg for tiden, WonderG! :D Referat?
Tja, jeg var på Frogner. Jeg drakk to øl, hørte på musikk .. så dro vi ut på Frogner. Innom 7-Eleven så på en italiensk/brittisk pub med *stilig* dekor. Deretter gikk vi litt lengre ned i gata, tittet innom et helsekostbutikk vindu, forbi Frosken, gikk forbi et *alt for stappet* utested to ganger, endte på Frosken allikevel og drakk tre øl til, der var det bursdagsfest for en dude en stund. Koselig.
Det jeg la merke til da er hvorfor det er så mye krim i Oslo Sentrum, for jeg observerte hele 7 forskjellige politibiler på Frogner i løpet av 5 timer, to husrazziaer, en patruljerene, to parkert ved slottet + to blålysutrykninger som jeg ikke vet om skulle gjennom Frogner eller til Frogner. Rimelig absurd mengde politi hvis en antar at Beste Oslo Vest er lovlydig, og det naturligvis i tillegg til de faste vaktene ved den amerikanske ambassaden.
Tja, er da to uker siden jeg drakk. Og denne gangen var det en dame som koset på og ville jeg skulle spandere øl og :mrgreen:
Og du fallt for det og spanderte? :knegg:
Han er alkoholiker, må skjønne.
Jeg siterer fra kratos, "På seg selv kjenner man andre."
Hvor ofte du drikker Limafox?
Jeg siterer fra kratos, "På seg selv kjenner man andre."
Hvor ofte du drikker Limafox?
:lol: ja det var dagens!
Limafox kan nok svare for seg selv, men siden han lager middag nå. (snille mannen som han er) så svarer jeg for han; Limafox drikker ca 4-5 ganger i året.
Okay, hvorfor det da?
Har sikkert noe med at han jobber mye og fokuserer på det. Og når vi slapper av så er vi sammen hele familien, og da har ikke fyll noen plass i den ligningen.
Okay, jeg tenkte kanskje det hadde noe med at familiens hans dengte han i fylla.
:lol:
Nei, jeg skjuler min alkoholisme veldig godt, Gongen, som du ser. :nikker:
Okay, jeg tenkte kanskje det hadde noe med at familiens hans dengte han i fylla.
Vi trenger ikke fyll for å gjøre det, deng får han hver kveld. Treåringen holder og jeg slår.
Tenkte ikke på dere to kratos.
Hva tenkte du på da? Innlegget ditt ser da vitterlig ut som et svar på mitt?
Vel, det er jo din familie.
Vel, det er jo din familie.
Herregud da mann, forklar heller og si hva du mener da i stedet for å tusle rundt grøten med teite småidiotiske dustestikk.
Eh, jeg har jo alt sagt hva jeg mener. At jeg finner det sannsynlig at Limafox har traumatiske opplevelser med alkohol - og jeg antar at det skyldes familien til Limafox.
Eh, jeg har jo alt sagt hva jeg mener. At jeg finner det sannsynlig at Limafox har traumatiske opplevelser med alkohol - og jeg antar at det skyldes familien til Limafox.
Pussig. Samme tanker som jeg har konkludert med deg om. ;)
Hva i helvete er det for en konklusjon å dra? Har du røyka sokker i dag eller glemte du huet på forrige ølbule?
Okay, så grunnen til at Limafox ikke drikker er at han er ustabil og voldlig i fylla?
Okay, så grunnen til at Limafox ikke drikker er at han er ustabil og voldlig i fylla?
:nemlig:
Jeg er et monster i fylla. :mrgreen:
Tenker du med lilletåa i dag eller?
det er ikke alle som må ha alkohol på jevnlig basis for å ha et godt liv vet du.
Forundrer meg ikke det spor. Har du blitt straffet for det og?
Forundrer meg ikke det spor. Har du blitt straffet for det og?
Har du? ;)
Nå skjønne rjeg hvorfor denne tråden heter seriøst skada, WG er jo faktisk det.
Har du? ;)
Knock Knock? Jeg har rent rulleblad og plettfri vandel tjomen.
Har du? ;)
Ikke lur deg unna spørsmålet nå. Er det slik at du bare har vært "et monster i fylla" og ikke blitt straffet, eller er det slik at du er et "monster i fylla" og har blitt straffet?
Ikke lur deg unna spørsmålet nå. Er det slik at du bare har vært "et monster i fylla" og ikke blitt straffet, eller er det slik at du er et "monster i fylla" og har blitt straffet?
Vel, jeg er verken det ene eller det andre. :knegg: Jeg er ganske harmløs i "fylla". Dessuten drikker jeg ikke så ofte. Ikke fordi jeg er redd for å "slå" noen. Men fordi jeg har andre prioriteringer. Krig, f. eks.
Vel, jeg er verken det ene eller det andre. :knegg: Jeg er ganske harmløs i "fylla". Dessuten drikker jeg ikke så ofte. Ikke fordi jeg er redd for å "slå" noen. Men fordi jeg har andre prioriteringer. Krig, f. eks.
:shocked: Hjølp!
I mitt liv er ikke krig noe som står på noen liste gitt... :knegg:
Kanskje du burde drikke mer da. Sånn en flaske whiskey om dagen. Tror du har sundt av det.
:shocked: Hjølp!
I mitt liv er ikke krig noe som står på noen liste gitt... :knegg:
Krigshistorie, bare. ;)
Kanskje du burde drikke mer da. Sånn en flaske whiskey om dagen. Tror du har sundt av det.
Sunt uten d.
Mulig. Men jeg orker ikke finne ut i kved, ok?
Kveld med L.
Og det er helt greit, du har resten av livet ditt til å drikke whiskey. Hver dag resten av livet ditt.
Kveld med L.
Og det er helt greit, du har resten av livet ditt til å drikke whiskey. Hver dag resten av livet ditt.
Takk. Taper. :mrgreen:
Lykke til med ditt bumliv. Fortiden inhenter deg før eller siden, forutsatt at du har en samvittighet da.
Dere er jo værre enn kjerringer..
Lykke til med ditt bumliv. Fortiden inhenter deg før eller siden, forutsatt at du har en samvittighet da.
Tja, men jeg er iallefall lykkelig, Gongsybåi. Synd du ikke kan si det samme, der du sitter på tamiflulageret ditt, åtte kilo ris og venter på katastrofe etter katastrofe.
Eller, det kan jo hende du har en sær form for definisjon på lykke. Alt det andre med deg er jo sært så. :lol:
Så du innrømmer nå faktisk at intensjonen din er å gjøre meg ulykkelig? Det går jeg ut fra og er konsensuset du har med kratos? Hvor mange andre mennesker plager dere på samme måten?
Så du innrømmer nå faktisk at intensjonen din er å gjøre meg ulykkelig? Det går jeg ut fra og er konsensuset du har med kratos? Hvor mange andre mennesker plager dere på samme måten?
:lol: Gi deg da. Hvor har jeg sagt at jeg vil ha deg ulykkelig?
Den eneste som plager noen her nå, er deg. Som vanlig. Ikke uventet av en passifist som tror han er verdens samvittighet, iallefall.
Du passer perfekt inn i beskrivelsen av det jeg vil kalle "farlige folk som ødelegger for alle andre enn seg selv".
Du er gal Limefox.
Nei, du er, WonderG.
Nå er jeg fryktelig spent på hvilken fortid det her er snakk om. :lol:
Du er rett og slett ikke helt god WG.
Er du veldig innbilsk eller?
Det er faktisk du selv som med vilje går inn for å provosere meg og limafox med meningsløst piss, og da får du takle å få svar på det.
Om du tror at du betyr noe som helst IRL for både meg og limafox så er du ikke bare innbilsk og selvsentrert, men også stokk dum.
Du er trangsynt kratos.
Svar på spørsmålet du.
karmaen til G stuper for tiden også... :lol: Men som jeg har skrevet før.. Man må være to gitt...
karmaen til G stuper for tiden også... :lol: Men som jeg har skrevet før.. Man må være to gitt...
Ja, jeg er dum som biter på kroken, men jeg ser på han som lett søndagsunderholdning i mangel på noe å se på tv.
Det er akkurat det vet du.
Har du tenkt til å svare på spørsmålet mitt?
Nei, jeg synes du burde lese hva han har skrevet selv. Og så kan du jo i tillegg spørre om hvorfor han er som han er og hva konsekvensene for andre mennesker er hvis livsfilosofien hans fikk overvære. Så kan du spørre andre enn meg om hva de mener om han, iom. at jeg ikke er troverdig - i dine øyne. Men du finner aldri ut av dette fordi du dessverre er den intelligensmessige underlegne i forholdet deres.
:rofl:
Kjære vene dongen, du har virkelig vondt du?
Min livsfilosofi er det ingenting i veien med.
Jeg synes du er rar, Gongen. Eller burde jeg kalle deg Dongen nå? ;)
Men ikke kall andre for dum når du selv ikke klarer å utvise noe annet enn irrasjonelle tendenser på frykt. Du er en farlig, farlig mann for menneskeheten, Dongen.
Men siden jeg er så dum dongen så må du nok svare meg på spørsmålet mitt. :nemlig:
resten av innlegget ditt viser egentlig bare hvor lite flink du har vært til å lese både meg og limafox, det er faktisk sånn at jeg lo høyt nå.
Dere er rimelig tragiske kverrulanter begge to da, og for å være ærlig ser jeg helst at dere finner dere et annet board.
www.anonymenazisterforum.com og www.barbieselgereforum.com hadde passet bra. OK?
:lol:
Nei, du får styre med nynazismen din selv. Jeg orker ikke joine deg og dine fordomsfulle venner på det. Taper.
Nå må dere 3 ta det litt med ro, ellers hiver jeg folk i kasjotten. D.v.s. at WonderG, Limafox og Kratos må vende det andre kinnet til hverandre en liten periode. Litt vanskelig å skjønne når humor ble til skittkasting her men det er ikke første gang, men nå er alle 3 advart og henger i en tynn tråd.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.