Se full versjon : Hvem endret tittelen min?
Utrolig, "skapdranker"- jeg som nesten ikke drikker i det hele tatt :?:
Det er noe du bare sier.
Typisk skapdranker det. :nikker:
hehe :lol:
jeg har ikke nok grunker til sånnt jeg, såå ikke meg :mrgreen:
Alle har automatisk alkistitler alt etter hvor mange meldinger de har skrevet.
Alle har automatisk alkistitler alt etter hvor mange meldinger de har skrevet.
Jeg har fått min alkistittel i gave. :rørt:
Alle tittlene ble resatt til de originale tittlene, så skapdranker har du hatt fra før, det er bare tittelen du selv hadde satt inn i stedet for skapdranker som er forsvunnet.
Zånn å forstå. Vel, jeg trenger grunker for å endre tittelen min. Hvorfor er alt så dyrt her. Blir det salg noen gang?
Jeg føler meg en smule ubekvem med min tittel, bare så det er sagt. :-|
:knegg: Den kan jeg forstå Macumba.
Hmm.. hva er min tittel tro..? Altervinkjenner?
Slagside. :knegg: Ikke akkurat spenstigst. Får høre med min rike halvdel en dag.
Men jeg tror jeg har en dott som driver å endrer min tittel til stadighet her, hvordan kan man se hvem som gjør det?
:knegg: Kanskje en moderator?
:knegg: Kanskje en moderator?
Om moderatorene misbruker sine tilganger denne måten (endre en brukers tittel 5-6 ganger i løpet av få dager) så er h*n noe patetisk. :snill:
Og en idiot også, siden det ikke koster meg en eneste grunk å fjerne.
Hvem som helst kan endre titler, så lenge de har grunker nok.
Hvem som helst kan endre titler, så lenge de har grunker nok.
ja det har jeg skjønt, og derfor lurer jeg på hvor jeg kan se hvem som endrer min tittel?
Idiotisk om noen faktisk bruker grunker på å endre tittelen min da, da har de tapt endel de siste dagene, og spesiellt surt er det vel at det koster ikke meg en grunk å fjerne den. :knegg:
Fra det ene til det andre.
gyrken, hvordan har du greid å dra på deg så mye gjeld?!
Zånn å forstå. Vel, jeg trenger grunker for å endre tittelen min. Hvorfor er alt så dyrt her. Blir det salg noen gang?
Vel. Det ser ikke ut som du er så fattig da. Merkelig nok er det alltid de som har mest grunker som klager over dårlig råd.
Så hyggelig. Vi er visst på tur alle mann.
Vel. Det ser ikke ut som du er så fattig da. Merkelig nok er det alltid de som har mest grunker som klager over dårlig råd.
:ler:
Trodde jeg bare hadde 800 000, så hadde jeg 8 mill
:ler:
Trodde jeg bare hadde 800 000, så hadde jeg 8 mill
hovedfag i matte utgikk tidlig som valg mao... :knegg:
hovedfag i matte utgikk tidlig som valg mao... :knegg:
Jupps..
Slagside. :knegg: Ikke akkurat spenstigst. Får høre med min rike halvdel en dag.
any time baby. :wink:
Det er noe bugs en plass. Jeg ahr forsøkt å kjøpe ny tittel til Mac` en min 2 ganger nå, men ingenting skjer.
Det er noe bugs en plass. Jeg ahr forsøkt å kjøpe ny tittel til Mac` en min 2 ganger nå, men ingenting skjer.
Merkelig. Det går bra på andre. Jeg skal prøve å kjøpe til henne selv.
Jeg klarte å kjøpe til henne. Men hun må først ha kjøpt en custom replacement for å evt. fjerne den gamle. Det koster for øyeblikket 5.000.000.
Æsj, det har jeg ikke råd til.
Det koster for øyeblikket 5.000.000.
Banditt.. :evil: det koster jo skjorta...
Ser at en person har lekt meg med min tittel også. Lurer på hvem det kan være. :knegg: Jaja, kosta meg ikke skjorta å rette den tilbake.
Ser at en person har lekt meg med min tittel også. Lurer på hvem det kan være. :knegg: Jaja, kosta meg ikke skjorta å rette den tilbake.
Selvom du sa til meg på et annet forum at du mente det var meg så var det ikke det, du tror ikke jeg bruker 5 mill på¨sånt tull?
Ikke drit deg ut. :knegg:
Skapdranker OG humørspreder.
:stolt:
Jøye! Hvem har gitt meg 5 mill? :hyper:
Jeg har ikke fått noen PM, men takker herved til den snille.
Tusen takk! Nå er jeg bare en humørspreder. :stolt:
Sexy Sadie
16-10-06, 22:35
Ja, ja.
grrrrrrrrrrrrrrrrr noen har forandre mitt titell å....
jeg er vel ingen kranglefant!!!!!!!!!!
gi meg tilbake den titlen jeg hadde da!!! :pisker: :pisker:
grrrrrrrrrrrrrrrrr noen har forandre mitt titell å....
jeg er vel ingen kranglefant!!!!!!!!!!
gi meg tilbake den titlen jeg hadde da!!! :pisker: :pisker:
Ingen har forandret din, titlene ble resatt til de som ligger under de vi la på selv. Så du må kjøpe tittelen din på nytt (eller noen andre som er snille) vi alle mistet tittlene våre
Kratos har oversikten, det er fint. :wink:
Kratos har oversikten, det er fint. :wink:
Kratos følger med på hva MM sier. :stolt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.