PDA

Se full versjon : Hustelefon

Zenaria
18-10-06, 22:00
Nå er jeg pisslei av å kjøpe hustelefoner som har vunnet brukstester. Vi betaler i dyre dommer og telefonene blir ødelagt. Nå skal jeg ha meg en billig men grei telefon, fordi det er en forbruksvare.

Kan noen anbefale en billig og grei telefon. :wink:

Arketypen
18-10-06, 22:09
hø? Har aldri opplevd at noen hustelefoner har blitt ødelagt jeg.
Hva er det egentlig dere bruker dem til?.... :?:

Zenaria
18-10-06, 22:46
hø? Har aldri opplevd at noen hustelefoner har blitt ødelagt jeg.
Hva er det egentlig dere bruker dem til?.... :?:

:telefon:

Tør ikke tenke hva du tenker... :shh:

Sexy Sadie
18-10-06, 22:53
Har ikke hustelefon.

magnus
18-10-06, 23:50
Lenge siden hustelefonen ble sagt opp gitt. Betalte nesten bare abonnement, svært lite bruk. Hvorfor fasttelefon?

kratos
19-10-06, 00:59
Elkjøp?

Base
19-10-06, 01:08
Jeg kjøpte ny trådløs på Elkjøp forrige uke. En Doro med handsfree og telefonsvarer i basen. Jeg betalte 198,- og vil si det var et veldig bra kjøp.

gyrken
19-10-06, 01:11
Jeg ble mest opptatt av hva disse stakkars telefonene ble brukt til.

Base
19-10-06, 01:19
Hjemmetelefon? Jo, de finnes visst fremdeles de.

gyrken
19-10-06, 01:30
Vi har nettopp fått hjemmetelefon etter mange år uten. Pga ungene, selvfølgelig. Andre grunner finnes det vel ikke?

Snorre
19-10-06, 01:45
Til bruk i blandt, er vel buttler telefonen fin.
Ellers holder siemens i evigheter både her og der. Men koster opp til tusenlappen.
Men de kan jo ha en og annen rev på markedet de også.

Blossom
19-10-06, 01:47
De GamLeh 70-talls tElEfoooNENE fuhUnNnker som BaReh jjuLiINg, skaFF deg en sSzzsssånn eNn!

Orca
19-10-06, 11:36
Jeg skjønner ikke hvordan en vanlig telefon kan gå istykker jeg. Nå må dere fortelle hvordan dere bruker de.
Ellers så er jeg enig i at behove for hjemmetelefon forsvinner raskt, det må være pga ungene da..

Zenaria
19-10-06, 11:45
Ok.
Hvorfor telefonen vår ikke virker lenger: tastene gir ikke etter. Slik var det med forrige telefon også.
Hvorfor man trenger fasttelefon:
1. teleskrittene er gratis når man har ip telefon
2. tenåring i hus
3. søster i england
4. Zenaria bruker å snakke litt med sine venninner som bor spredt over hele landet
5. Zenaria kan også skravle litt med mamma, pappa og andre venninner som bor lokalt.
Hvorfor jeg ikke vil ha en gammeldags telefon:
Zenaria tar telefonen med seg i hele huset, og elsker å snakke i den når hun ligger i badekaret.
8)

Orca
19-10-06, 12:01
Ok.
den når hun ligger i badekaret.
8)

Og her er nok årsaken til at telefonen stadig må byttes.
ellers så er vel generelt mobil til b\mobil billigere en fasttelefon til mobil, men jeg har ikek sjekket slike priser på lenge, jobben betaler alt slikt...

Zenaria
19-10-06, 12:05
Og her er nok årsaken til at telefonen stadig må byttes.
...

:bokser:

magnus
19-10-06, 16:44
Hvis du prater i telefonen mens du ligger i badekaret er det verdt noen nye hustelefoner i dann og vann :mrgreen:

Base
19-10-06, 17:46
Jeg skjønner ikke hvordan en vanlig telefon kan gå istykker jeg. Nå må dere fortelle hvordan dere bruker de.
Ellers så er jeg enig i at behove for hjemmetelefon forsvinner raskt, det må være pga ungene da..

Enkelt med trådløs i alle fall. Når batteriet begynner å bli dårlig kjøper man ny komplett telefon til et par hundrelapper fremfor et nytt batteri til det dobbelte. De fleste av disse batteriene leveres med en liten ledning som må plugges inn der batteriet plasseres slik at ingen andre batterier passer. MEn så lenge en komplett telefon koster halvparten er det jo greit.

Zenaria
19-10-06, 22:40
[quote:8aa9f184cf8="Baase"]JeG kJjøpahte ny trådLøsSzzsss på ElkJøpah ffforriGe uke. En DaOooRaOoo med handsfree oG teLefonsvarer i bazzZzssZEn. JeG beTaLTe 198,- og Viil sIii det vaar et vehhldig bRaa kjjøP.[/Quote:8a9f184cf8] Takk fooOor TiPseT, Den vsZZzar dyR nnnooOok.. :lol:

Arketypen
21-10-06, 20:17
:telefon:

Tør ikke tenke hva du tenker... :shh:

Blir litt flau og litt glad når du viser hvor godt du kjenner meg

:knegg:

Arketypen
21-10-06, 20:21
Ok.
Hvorfor telefonen vår ikke virker lenger: tastene gir ikke etter. Slik var det med forrige telefon også.
Hvorfor man trenger fasttelefon:
1. teleskrittene er gratis når man har ip telefon
2. tenåring i hus
3. søster i england
4. Zenaria bruker å snakke litt med sine venninner som bor spredt over hele landet
5. Zenaria kan også skravle litt med mamma, pappa og andre venninner som bor lokalt.
Hvorfor jeg ikke vil ha en gammeldags telefon:
Zenaria tar telefonen med seg i hele huset, og elsker å snakke i den når hun ligger i badekaret.
8)

Ip telefon type skype eller no?
Da bruker jeg headset jeg....

Du skrev venninner ja.. For kompiser lever jo stort sett uten å høre noe fra din liflige stemme gitt.... :blæ:

Dorry
21-10-06, 20:26
Jeg kjøpte en Siemens trådløs på Elkjøp, den funker den.

Zenaria
21-10-06, 21:00
Skype har jeg, men jeg har også Ip telefon hjemme slik at jeg kan ta med meg telefonen i badekaret. :wink:

kratos
21-10-06, 21:41
Hvem har du IP telefonien fra? Kan jeg spørre hva du betaler i mnd?

Arketypen
21-10-06, 22:16
Skype har jeg, men jeg har også Ip telefon hjemme slik at jeg kan ta med meg telefonen i badekaret. :wink:
Jeg også. Dvs har kjøpt lang ledning til headsettet ;)

Sorepheus
21-10-06, 23:33
Selger en DORO jeg ikke bruker. Grei nok telefon, ingen fancy funksjoner. To seperate digitale telefonbøker, forskjellige ringtones og trådløs. Chello telefon jeg ikke benytter.

Zenaria
22-10-06, 00:10
Bilde?

Sorepheus
22-10-06, 01:29
Dette:

Zenaria
22-10-06, 01:53
Du skrev venninner ja.. For kompiser lever jo stort sett uten å høre noe fra din liflige stemme gitt.... :blæ:

Jeg ringer alltid en viss kompis i Kristiansand når jeg ligger i badekaret. Så nå rettet jeg opp det.

Hvem har du IP telefonien fra? Kan jeg spørre hva du betaler i mnd?

IP24. Vi har et abb. som heter IP99, betaler 99 kroner i månd.

Zenaria
22-10-06, 01:54
Er det analog eller digital telefon og hvor mye skal du ha for den?

Sorepheus
22-10-06, 02:00
Det er vel strengt tatt ikke noe som heter en digital telefon da. Det er enten en ISDN, DACT eller analog telefon. Telefonen er analog.

kratos
22-10-06, 02:23
IP24. Vi har et abb. som heter IP99, betaler 99 kroner i månd.

Hørtes bra ut, hvordan er linja?

Arketypen
22-10-06, 11:59
IP24.Jeg ringer alltid en viss kompis i Kristiansand når jeg ligger i badekaret. Så nå rettet jeg opp det. .

der tok du meg gitt.. Kan jo ikke kåntre den.
hmf

Zenaria
22-10-06, 13:03
Hørtes bra ut, hvordan er linja?

Bra.