PDA

Se full versjon : Kims!

kratos
19-10-06, 22:38
Hvordan går det med lillebabyen og hvordan trives du som gravid? Hvor langt er du på vei nå? :hyper:
Vet du om det er jente eller gutt? Har du noen magefølelse på hva det er?
Får vi se magebilde? :hyper:

Zenaria
19-10-06, 22:39
:hhYPer: :HhhypeR:

Sexy Sadie
20-10-06, 14:55
En stund siden jeg har sett henne i RL også. :trist:

Kims
20-10-06, 15:22
Hvordan går det med lillebabyen og hvordan trives du som gravid? Hvor langt er du på vei nå? :hyper:
Vet du om det er jente eller gutt? Har du noen magefølelse på hva det er?
Får vi se magebilde? :hyper:

Alt bra med junior!
Liker egentlig ikke å gå gravid. :nei:
6 mnd (24 uker), nei vet ikke hva det blir. Hm, magefølelsen sier jente, men man vet jo aldri, blir spennede å se! :hyper:
Skal få inn bilder, må bare finne datakabelen til digitalkameraet! :oops:

Kims
20-10-06, 15:23
En stund siden jeg har sett henne i RL også. :trist:

:klem: Ja, desverre, mitt sosiale liv har blitt kraftig redusert!

Sexy Sadie
20-10-06, 18:11
:klem: Ja, desverre, mitt sosiale liv har blitt kraftig redusert!

Har en del å fortelle...

kratos
20-10-06, 18:32
Oj Kims, 6 mnd allerede, her går det unna! :hyper:

Hvorfor liker du ikke så godt å gå gravid da? :klem:

Kims
21-10-06, 12:52
Oj Kims, 6 mnd allerede, her går det unna! :hyper:

Hvorfor liker du ikke så godt å gå gravid da? :klem:

:nikker:

Hm, etter all spyingen har mitt forhold til mat endret seg, noe som heldigvis er på bedringens vei nå. Jeg klarer ikke å gjøre det samme som jeg gjorde før. (jeg er selvfølgelig av typen som helst skal prestere like bra). Mitt sosiale liv er redusert fra å møte folk som rege en til to ganger i uka, til en gang annenhver måned. Jeg hater alle skriverier og fremstillinger av at gravide kvinner er i sin lykkeligste tid, og bare går rundt og gløder, jeg tror i såfall det er noe galt på lyspæren min. Jeg gløder overhodet ikke, og lykken består vel mest av at snart er det over, og det er stor belønning på slutten av strevet. :hyper:
Jeg tror ikke jeg gjentar dette med det første, men etter det jeg har forstått produseres det ting i hjernen som gjør at man glemmer hvor jævlig ting egentlig var, så man går i fella flere ganger... :knegg:

Sexy Sadie
21-10-06, 13:41
Jeg tror ikke jeg gjentar dette med det første, men etter det jeg har forstått produseres det ting i hjernen som gjør at man glemmer hvor jævlig ting egentlig var, så man går i fella flere ganger... :knegg:

Helt vildt det her.