Se full versjon : Arketypen
Jeg venter på bloggen din. :hyper:
Sexy Sadie
20-10-06, 18:14
:hyper:
Venter enda på rett inspirasjon.
GJør lite halvveis vet du. Liker gjøre ting skikkelig. Det inbefatter å drite meg ut... :knegg:
Leser litt her
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231072
Og veit da fan hvor jeg skal ha bloggen min jeg... :-?
Leser litt her
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231072
Og veit da fan hvor jeg skal ha bloggen min jeg... :-?
Vi skal da gi deg konstruktive tilbakemeldinger om det er noe vi ikke er fornøyd med og fortelle deg hva vi er fornøyde med. Har ikke jeg sendt den en link ang. blogg?
joa. Lurte bare på en _beste_ siden....
:catfight:
Forøvrig kickstarter du trassen min med å si slikt vet du.. ;)
:skuffet:
Merkelig måte å reagere på i en slik tråd egentlig...
Merkelig måte å reagere på i en slik tråd egentlig...
Hva er merkelig med aty man er skuffet over å ikke finne link til en blogg i en tråd som handler om akkurat det?
dersom man antyder det med å gjespe, må du oversette stammespråket ditt gitt.
dersom man antyder det med å gjespe, må du oversette stammespråket ditt gitt.
....eh..... Kanskje du skal se hva smileyen heter før du slenger drit?
Da må du først forklare hvor jeg slenger dritt...
Da må du først forklare hvor jeg slenger dritt...
Nei innleggene dine var nok ment varme og kjærlige. :klem:
Men, men nå vet du det; Smileyen heter skuffet og det er ikke jeg som har bestemt at det er den som heter skuffet, det er Master som er smileysjef her om du ønsker å gjøre noe med det.
Nei innleggene dine var nok ment varme og kjærlige. :klem:
Men, men nå vet du det; Smileyen heter skuffet og det er ikke jeg som har bestemt at det er den som heter skuffet, det er Master som er smileysjef her om du ønsker å gjøre noe med det.
De var ment med undring.
er ikke alle som er like hissige og fiendlige som deg vet du.
Jeg krangler aldri på nett. Det gidder jeg ikke.
Jeg diskuterer. Blir det bare drit og bjeff hopper jeg av. Det er ting man får til IRl liksom..
Så vet du det.
De var ment med undring.
er ikke alle som er like hissige og fiendlige som deg vet du.
Jeg krangler aldri på nett. Det gidder jeg ikke.
Jeg diskuterer. Blir det bare drit og bjeff hopper jeg av. Det er ting man får til IRl liksom..
Så vet du det.
Jeg er ikke hissig jeg heller, ei heller krangler jeg. Om du oppfatter dette som hissig krangling så er du litt skjør synes jeg.
Jeg forklarer deg bare hvordan ting er, slik at du slipper å undre og stille dumme spørsmål neste gang.
:knegg:
Nei, du er jo aldri hissig her...Er derfor du fikk beskjed om å roe deg for en stund siden sikkert... ;)
Oppfatter ikke som krangling, som som om piggene er på utsiden av huset.
Men den er god.
Nei, du er jo aldri hissig her...Er derfor du fikk beskjed om å roe deg for en stund siden sikkert... ;)
Oppfatter ikke som krangling, som som om piggene er på utsiden av huset.
Men den er god.
De fleste her har fått det fra tid til annen, men du har ikke vært her lenge nok til å vite det. Men nå vet du det også.
Jeg er så informativ i dag. :stolt:
Og det er ingen pigger her nei, en tråd om en blogg er ikke verdt noen pigger, så kanskje du ikke skal forhpndsdømme så før du kjenner oss som er her så godt. ;)
kanskje jeg har vært her før. Mange ganger?... ;)
kanskje jeg har vært her før. Mange ganger?... ;)
Tydeligvis ikke lenge nok til å kjenne meg, og jeg har vært aktiv her ganske lenge. ;) Og tydeligvis ikke lenge nok til å vite at å få en beskjed om å roe seg ned er noe alle får fra tid til annen. Faktisk var MM snill mot meg som ikke bare slang meg i fengsel, da det igjen er enda vanligere.
Og tilsutt tydeligvis ikke aktiv nok til å kjenne igjen smileyen som heter skuffet.
Er det _mange_ som holder på i så mange tråder som du og G her, så gidder ikke jeg være her lenge for å si det slik.
Kakebua hadde vært veldig fortjent ja.
:lol:
Er det _mange_ som holder på i så mange tråder som du og G her, så gidder ikke jeg være her lenge for å si det slik.
Kakebua hadde vært veldig fortjent ja.
:lol:
det er alltid noen som skal provosere frem til debatt eller klage vet du, og da gjerne ispedd noen personangrep slik at man kan finne syndebukker.
Noe ala slik du gjør her.
Du har vært her lenge nok nå til å se hvordan det er her, og da får du bestemme selv om du skal være her eller ikke.
det er alltid noen som skal provosere frem til debatt eller klage vet du, og da gjerne ispedd noen personangrep slik at man kan finne syndebukker.
.
ehe...
Nettop
Rart at noen alltid er uskyldige...
Men du får kose deg videre.
ehe...
Nettop
Rart at noen alltid er uskyldige...
Men du får kose deg videre.
Og jeg synes det er rart at du kan komme med en slik antydning når du er så fersk som du er, men men.
Sexy Sadie
22-10-06, 19:54
Noe ala slik du gjør her.
Hvem i helvete tror du at du lurer? :snill:
Du har vært her lenge nok nå til å se hvordan det er her, og da får du bestemme selv om du skal være her eller ikke.
Du må da gjerne finne deg ei anna lekegrind, kratos. Jeg er dritlei spydighetene dine til andre brukere her i alle tråder.
Du må da gjerne finne deg ei anna lekegrind, kratos. Jeg er dritlei spydighetene dine til andre brukere her i alle tråder.
Det var nå den rette ræva som feis SS. Sorry, jeg skal ingen plass. Og kommentarer som dette gjør at jeg blir enda lenger. Du er latterlig.
Sexy Sadie
22-10-06, 19:58
Det var nå den rette ræva som feis SS. Sorry, jeg skal ingen plass. Og kommentarer som dette gjør at jeg blir enda lenger. Du er latterlig.
Jepp, det er rette ræva som driter.
Du prøver hele tiden å få det til å se ut som at det er andre som er aggresatorene, men vi ser alle at det ikke er sånn.
Jepp, det er rette ræva som driter.
Du prøver hele tiden å få det til å se ut som at det er andre som er aggresatorene, men vi ser alle at det ikke er sånn.
Og du er den mest uskyldige SS, du er jo aaaldri ute etter å provosere. :nemlig:
Sexy Sadie
22-10-06, 20:02
Og du er den mest uskyldige SS, du er jo aaaldri ute etter å provosere. :nemlig:
Så du innrømmer at du er utidig med vilje?
Så du innrømmer at du er utidig med vilje?
Nå snakket jeg om den uskyldige SS jeg.
Sexy Sadie
22-10-06, 20:07
Nå snakket jeg om den uskyldige SS jeg.
Jeg snakker om den utidige kratos.
Jeg snakker om den utidige kratos.
Nei, jeg er like uskyldig som deg jeg SS.
Sexy Sadie
22-10-06, 20:09
Nei, jeg er like uskyldig som deg jeg SS.
Ja, ha. Sverger du på Bibelen på det?
Ja, ha. Sverger du på Bibelen på det?
Bibelen er en eventyrbok, jeg kan sverge på både den og snøhvitboka.
Sexy Sadie
22-10-06, 20:19
Bibelen er en eventyrbok, jeg kan sverge på både den og snøhvitboka.
Du driver stadig med fornærmelser ser jeg.
Du driver stadig med fornærmelser ser jeg.
Det er da ingen fornærmelse rettet til noen, det er min mening om bibelen.
Du er skikkelig ivrig på å lage en krangel nå eller? :lol:
Sexy Sadie
22-10-06, 20:40
Du er den som krangler. Jeg er helt rolig.
MEn den bloggen da? :mrgreen:
Sexy Sadie
22-10-06, 21:36
MEn den bloggen da? :mrgreen:
Den må gjerne komme. :hyper:
Om den kommer er det ikke alle som får link til den.
En blogg for meg er en litt privat greie. Må venne meg til tanken om at alle kan kommenetere i den forstår jeg.
Men har du funnet ut hvor du skal være?
Nei. Har ikke tenkt stort på det enda.
Har som jeg skrev ikke fått helt inspirasjonen enda.
Bortsett fra at temaer blir nære ting. Eksistensielle ikkemachoe ting :)
Arketypen, du kan godt slå av kommetnarer, da kan ikke andre kommentere der. Det er en valgfritt, det. :)
hm. Pokker. Da røyk den...
må bare bli ferdig med nettjegerjobben, sosial handlingsplan, snekker og malerjobber, familiens vaktmester... Og samtidig få så lite å gjøre at jeg må fylle tiden med noe...
Men seriøst så ser jeg ikke helt at verden (min eller andres) skal bli noe rikere av at jeg skriver om de nære dybder...
:cyclops:
Du sier mye "rart" for tiden.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.