Se full versjon : Sexskolen
Jeg og samboer satt oss ned for å se på sexskolen. Det var jo litt gøy å se på da, men jeg kunne aldri ha utlevert meg slik. http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=596&Itemid=919
Først ha undervisning, så litt tørrtrening for så og hoppe i køya, etterpå evaluering og alt det mens tv er tilstedet... :ler:
Jeg kunne heller aldri i livet utlevert meg sånn på tv.
Dette er det siste jeg ville blitt med på her i livet tror jeg. Om ikke........ Om ikke det var det som måtte til for å få Kristin Spitznogle. Da tror jeg det er lite jeg ikke hadde gjort.
:knegg:
jeg klarer ikke å se det engang, det er så utrolig flaut. Jeg vet nemlig hvem hun ene er. Hun er gudmor til søsteren til sønnen min. :flau:
Hvem er det :?:programlederen. Skriver også i Vg. Er psykolog.
:leav: jeg klarer ikke å se det engang, det er så utrolig flaut. Jeg vet nemlig hvem hun ene er. Hun er gudmor til søsteren til sønnen min. :flau:
programlederen. Skriver også i Vg. Er psykolog.
Jasså, you fancy her?
:leav:
Hun har nå i hvertfall en mann. :mrgreen:
Jeg er også en slik som blir litt flau av å se dette og om jeg hadde kjent noen hadde jeg syntes det var enda verre. Er liksom ikke artig å vite hvordan de har de i senga.
Det der kunne jeg godt ha vært med på. De får jo oppleve en del moro mens det pågår. Men jeg tviler på at gyrken hadde giddet å bli så eksponert. Så på en episode nå i sted, og det var ganske fornuftig å ta et kvarter hver i sofaen og fortelle den andre hvordan oralsex'en skal leveres. Man kan få noen fine tips av den andre da.
Jeg og samboer satt oss ned for å se på sexskolen. Det var jo litt gøy å se på da, men jeg kunne aldri ha utlevert meg slik. http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=596&Itemid=919
Først ha undervisning, så litt tørrtrening for så og hoppe i køya, etterpå evaluering og alt det mens tv er tilstedet... :ler:
Jeg så den første episoden. Jeg ble veldig flau på vegne av deltakerne, og har ikke sett på siden.
Dessuten synes jeg de alltid sier det samme i sånne programmer og i div. sexspalter. Det kommer aldri noe nytt som jeg ikke har hørt før.
Men jeg tviler på at gyrken hadde giddet å bli så eksponert.
Nei, det har du jammen rett i.
Jasså, you fancy her?
Det var jo årets patetiske kommentar fra meg da..... :oops:
Men hun virker da som ei flott dame..
Jeg er også en slik som blir litt flau av å se dette og om jeg hadde kjent noen hadde jeg syntes det var enda verre. Er liksom ikke artig å vite hvordan de har de i senga.
God grunn til å ikke se på da ja...
Jeg har sett på en gang, pinlige greier. Jeg ble regelrett flau på deres vegne. Jeg hadde ikke klart å utlevere meg slik på tv.
Det der kunne jeg godt ha vært med på. De får jo oppleve en del moro mens det pågår. Men jeg tviler på at gyrken hadde giddet å bli så eksponert. Så på en episode nå i sted, og det var ganske fornuftig å ta et kvarter hver i sofaen og fortelle den andre hvordan oralsex'en skal leveres. Man kan få noen fine tips av den andre da.
trodde det var vanlig å snakke om slike ting jeg...Trnger vel ikke være på tv for det..
trodde det var vanlig å snakke om slike ting jeg...Trnger vel ikke være på tv for det..
De fleste har nok pratet om det i begrenset omfang, men prøv å snakk til dama di om hvordan hun skal suge i et KVARTER. Som de selv sa må man gå ganske i detalj for å fylle det kvarteret.
Sexy Sadie
22-10-06, 15:15
jeg klarer ikke å se det engang, det er så utrolig flaut. Jeg vet nemlig hvem hun ene er. Hun er gudmor til søsteren til sønnen min. :flau:
Du vet hva du skal minne henne på om noen år. :mrgreen:
De fleste har nok pratet om det i begrenset omfang, men prøv å snakk til dama di om hvordan hun skal suge i et KVARTER. Som de selv sa må man gå ganske i detalj for å fylle det kvarteret.
Jeg kan jo bare gjenta meg selv..
Ja, å kritisere noen for suginga deres er direkte ufint :oops:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.