PDA

Se full versjon : Sexskolen

Zenaria
22-10-06, 00:27
Jeg og samboer satt oss ned for å se på sexskolen. Det var jo litt gøy å se på da, men jeg kunne aldri ha utlevert meg slik. http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=596&Itemid=919
Først ha undervisning, så litt tørrtrening for så og hoppe i køya, etterpå evaluering og alt det mens tv er tilstedet... :ler:

Blossom
22-10-06, 00:32
Jeg kunne heller aldri i livet utlevert meg sånn på tv.

Arketypen
22-10-06, 00:34
Dette er det siste jeg ville blitt med på her i livet tror jeg. Om ikke........ Om ikke det var det som måtte til for å få Kristin Spitznogle. Da tror jeg det er lite jeg ikke hadde gjort.
:knegg:

Blossom
22-10-06, 00:34
Hvem er det :?:

kratos
22-10-06, 00:37
jeg klarer ikke å se det engang, det er så utrolig flaut. Jeg vet nemlig hvem hun ene er. Hun er gudmor til søsteren til sønnen min. :flau:

Arketypen
22-10-06, 00:40
Hvem er det :?:programlederen. Skriver også i Vg. Er psykolog.

Blossom
22-10-06, 00:51
:leav: jeg klarer ikke å se det engang, det er så utrolig flaut. Jeg vet nemlig hvem hun ene er. Hun er gudmor til søsteren til sønnen min. :flau:

Blossom
22-10-06, 00:52
programlederen. Skriver også i Vg. Er psykolog.

Jasså, you fancy her?

kratos
22-10-06, 00:57
:leav:

Hun har nå i hvertfall en mann. :mrgreen:

Zenaria
22-10-06, 00:57
Jeg er også en slik som blir litt flau av å se dette og om jeg hadde kjent noen hadde jeg syntes det var enda verre. Er liksom ikke artig å vite hvordan de har de i senga.

Mr.Man
22-10-06, 01:06
Det der kunne jeg godt ha vært med på. De får jo oppleve en del moro mens det pågår. Men jeg tviler på at gyrken hadde giddet å bli så eksponert. Så på en episode nå i sted, og det var ganske fornuftig å ta et kvarter hver i sofaen og fortelle den andre hvordan oralsex'en skal leveres. Man kan få noen fine tips av den andre da.

gyrken
22-10-06, 06:30
Jeg og samboer satt oss ned for å se på sexskolen. Det var jo litt gøy å se på da, men jeg kunne aldri ha utlevert meg slik. http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=596&Itemid=919
Først ha undervisning, så litt tørrtrening for så og hoppe i køya, etterpå evaluering og alt det mens tv er tilstedet... :ler:
Jeg så den første episoden. Jeg ble veldig flau på vegne av deltakerne, og har ikke sett på siden.

Dessuten synes jeg de alltid sier det samme i sånne programmer og i div. sexspalter. Det kommer aldri noe nytt som jeg ikke har hørt før.

gyrken
22-10-06, 06:31
Men jeg tviler på at gyrken hadde giddet å bli så eksponert.
Nei, det har du jammen rett i.

Arketypen
22-10-06, 11:55
Jasså, you fancy her?

Det var jo årets patetiske kommentar fra meg da..... :oops:
Men hun virker da som ei flott dame..

Arketypen
22-10-06, 11:56
Jeg er også en slik som blir litt flau av å se dette og om jeg hadde kjent noen hadde jeg syntes det var enda verre. Er liksom ikke artig å vite hvordan de har de i senga.

God grunn til å ikke se på da ja...

Dorry
22-10-06, 11:57
Jeg har sett på en gang, pinlige greier. Jeg ble regelrett flau på deres vegne. Jeg hadde ikke klart å utlevere meg slik på tv.

Arketypen
22-10-06, 11:57
Det der kunne jeg godt ha vært med på. De får jo oppleve en del moro mens det pågår. Men jeg tviler på at gyrken hadde giddet å bli så eksponert. Så på en episode nå i sted, og det var ganske fornuftig å ta et kvarter hver i sofaen og fortelle den andre hvordan oralsex'en skal leveres. Man kan få noen fine tips av den andre da.
trodde det var vanlig å snakke om slike ting jeg...Trnger vel ikke være på tv for det..

Mr.Man
22-10-06, 13:34
trodde det var vanlig å snakke om slike ting jeg...Trnger vel ikke være på tv for det..
De fleste har nok pratet om det i begrenset omfang, men prøv å snakk til dama di om hvordan hun skal suge i et KVARTER. Som de selv sa må man gå ganske i detalj for å fylle det kvarteret.

Sexy Sadie
22-10-06, 15:15
jeg klarer ikke å se det engang, det er så utrolig flaut. Jeg vet nemlig hvem hun ene er. Hun er gudmor til søsteren til sønnen min. :flau:

Du vet hva du skal minne henne på om noen år. :mrgreen:

Arketypen
22-10-06, 17:04
De fleste har nok pratet om det i begrenset omfang, men prøv å snakk til dama di om hvordan hun skal suge i et KVARTER. Som de selv sa må man gå ganske i detalj for å fylle det kvarteret.
Jeg kan jo bare gjenta meg selv..

Sorepheus
22-10-06, 21:53

Ja, å kritisere noen for suginga deres er direkte ufint :oops: