Se full versjon : Kratos og Limafox er utestengt
Kratos og Limafox er utestengt på ubestemt tid p.g.a. gjentatte bidrag til sur stemning og deltagelse i omtrent alle konflikter som har vært her det siste året. Det hersker full enighet om dette i moderator-gruppen.
Har de kranglet mot hverandre eller er det åpenhet for å se på om det kan være flere innblandet?
Okai, ser at de er ute allerede.
Hmm... kan jeg ikke gå fra dere et sekund før dere roter dere vekk?
Har de kranglet mot hverandre eller er det åpenhet for å se på om det kan være flere innblandet?
Om kratos og Limafox har kranglet mot hverandre? Trukke det nei.
Nei. De har sporet av en rekke seriøse debatter med personfokusert møkk +++. Alt er forsåvidt public. Her er noen få eksempler:
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=8979
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=8966&start=120
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?p=207676#207676
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?p=207812#207812
Slettet
Ved nærmere ettertanke så gidder jeg ikke si noe mer om dette.
Sexy Sadie
23-10-06, 23:35
Godt.
Lystløgner
24-10-06, 02:38
Godt.
Siden du og Gongen er minst like kranglete og pleier å gjøre alt dere kan for å fyre oppunder så regner jeg med at dere skal feire seieren...
Nei, dette er ikke starten på noen diskusjon, bare et oppgitt utsagn, og om dette innlegget gir meg samme straff som dem så finner jeg kanskje det ut neste år en gang.
c'est la guerre
SS og WonderG fremstår ikke akkurat som eksempler på det motsatte nei. Desverre. Det var vel derfor jeg nølte så lenge med å fjerne Kratos og Limafox. Det var noen ganger vanskelig å se hva de gjorde galt blant alt haggelen fra SS og WonderG.
Touche, hommes du miserable.
Og roen senket seg over leiren. :puster ut:
Jeg er enig med Mr.Man egentlig her, men SS og Dongen har senioritet, og de bidrar oftere til en mere spennede debatt når de ikke krangler med Lima og Kratos.
Sexy Sadie
24-10-06, 10:11
Siden du og Gongen er minst like kranglete og pleier å gjøre alt dere kan for å fyre oppunder så regner jeg med at dere skal feire seieren...
Jeg vet ikke hva du prøver på, men jeg synes faktisk det er litt lavmål å bli sammenlignet med dem. Da har du ikke blitt kjent med meg i de årene vi har diskutert sammen.
Og nei, jeg gjør ikke alt for å fyre oppunder. Enn da jeg bare gav blanke de gangene Lima kalte meg både det ene og det andre da? ;)
Det var på høy tid. Nå får vi håpe roen senker seg her en liten stund.
Jeg er enig med Mr.Man egentlig her, men SS og Dongen har senioritet, og de bidrar oftere til en mere spennede debatt når de ikke krangler med Lima og Kratos.
Senioritet burde ha null å si. Oppfører man seg som en dust så er man en dust. En av grunnene til at jeg ikke har blandet meg i diskusjoner med Dongen er rett og slett at han har det med å kalle meningsmotstandere det ene og det andre.
jeg finner ham rett og slett kvalmendes noen ganger og rett og slett uten sosiale antenner, noe jeg finner merkelig når han på en måte er "verdens samvittighet".
Man må være to for å krangle, det er helt riktig. Ofte var ingen av partnene noe værre eller dårligere, men de to hadde en egen evne til å ikke se bjelken i eget øye gitt. . Og jeg må si for min del at de to der var en motor som virkelig grumset ting til her. Og den karmakrigen de bedrev virket for meg som enda en ødeleggende faktor for forumet.
Nå slipper man kanskje at alle trådene ender opp i dritslenging dersom SS og WG tar seg et tak i nakken også, noe jeg tror fordi det kommer så mye konstruktivt fra de kanter også :)
Sexy Sadie
24-10-06, 12:56
Jeg unnskylder meg ikke, jeg vet jeg kan være ram, men jeg vil ha meg frabedt i å bli satt i samme bås som kratos og limafox.
Fact er ihvertfall at Kratos og/eller Limafox var involvert i SAMTLIGE konflikter siste året, og det sier jo sitt. Det kan man ikke si om SS og WonderG.
Forøvrig synes jeg senioritet/anisennitet har noe å si. Man skal sette pris på at folk legger igjen tusenvis av innlegg over flere år, og terskelen for å gjøre noe drastisk mot seniorer bør være noe høyere.
Ja, jeg må si jeg ble litt sjokkert da jeg vendte tilbake tidligere i år og ble møtt av Kratos. Det var et helt annet NK enn tidligere. Prikketråder og krangling hvor enn man klikket. Jeg har aldri sett på NK som noe koseforum, men det må jo finnes en grense for det motsatte også. Så infantil og selvsentrert atferd som jeg har sett her de siste månedene, er det vanskelig å matche. Jeg vet jo at de har positive sider også, men de har dessverre ikke vist dem så ofte her inne.
Nåja. Får de komme tilbake, eller tenker dere permanent utestengelse?
Da er det vel egentlig bred enighet om at dette var en korrekt avgjørelse da.
Ja, jeg må si jeg ble litt sjokkert da jeg vendte tilbake tidligere i år og ble møtt av Kratos. Det var et helt annet NK enn tidligere. Prikketråder og krangling hvor enn man klikket. Jeg har aldri sett på NK som noe koseforum, men det må jo finnes en grense for det motsatte også. Så infantil og selvsentrert atferd som jeg har sett her de siste månedene, er det vanskelig å matche. Jeg vet jo at de har positive sider også, men de har dessverre ikke vist dem så ofte her inne.
Nåja. Får de komme tilbake, eller tenker dere permanent utestengelse?
Permanent. På sikt syntes jeg ikke de tilførte mye positivt.
Er de selv klar over at de er utestengt?
Har du fått noen feedback fra dem?
Er det slik at de kan komme tilbake med et nytt nick evt. en ny ip adresse? Er slikt mulig?
Om det er riktig med utestengelse eller ei vil jeg ikke legge meg opp i, Men... Er det ikke blitt adskillig kjedeligere her på kafeen etter de forsvant?
Klageklage, du får lyse opp hverdagen da magnus, humor og sånn vet du.
Det er blitt mer behagelig her nå synes jeg. Nå som vi slipper den evige kranglingen til Kratos.
Om det er riktig med utestengelse eller ei vil jeg ikke legge meg opp i, Men... Er det ikke blitt adskillig kjedeligere her på kafeen etter de forsvant?
Jo, men det er ganske normalt hvis vi skal se på historien. Man har en kontroversiell bruker som dominerer enhver diskusjon og skremmer bort andre. Når man da kvitter seg med den brukeren vil det ta noe tid før man får inn noen nye og/eller boardet "våkner" igjen.
Det ble ikke det samme etter "anogate" fordi selve avgjørelsen delte forumet i to fløyer som da holdt det gående en stund til med "diskusjoner".
Mer harmonisk vil jeg si.
Og jeg synes da flere brukere skriver her for tiden... Dvs noen ser ut til å "ha kommet tilbake"?
Mer harmonisk, men litt kjedelig. Lite som skjer her....ja ja....hakkkke tid uansett å sitte her så lenge.
Mer harmonisk, men litt kjedelig. Lite som skjer her....ja ja....hakkkke tid uansett å sitte her så lenge.
Viste ikke at du var ei slik dramaelskende kranglebøtte. Men jeg bude vel visst bedre du som er nordaifra.
Viste ikke at du var ei slik dramaelskende kranglebøtte. Men jeg bude vel visst bedre du som er nordaifra.
:knegg:
Sexy Sadie
12-11-06, 22:58
De som klager kan prøve å skape liv selv.
:knegg: Så gretne et par av dere ble da.
Sexy Sadie
13-11-06, 00:23
Tolk det som du vil. :lol:
:knegg: Så gretne et par av dere ble da.
Hva er det du sier ditt kvisetryne.
Skjønner du ikke at vi med stor iver og innstats forsøker å tilfredstille en kvinne ved navn Zenarias behov for spenning her da?
Dust.
Her gir vi alt for å etablere en tråd i god gammel Kartos stil som hun savnet så sårt. Så kommer du her og ødlegger hele bløtkata med moralpreik?
Sauehjerne. :knegg:
Zenaria?
bedre nå? :trøster:
Dere er noen jævla idioter alle sammen! :mrgreen:
Zenaria?
bedre nå? :trøster:
:nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.