Se full versjon : Hva jeg sloss med i sommer!
Det var en hel flokk av dem, og jeg ble kjapt overvunnet og spist på. :skadd:
Sexy Sadie
24-10-06, 20:40
For et beist. :skremt:
Jeg håper du anmeldte og krevde monsteret avlivet? *trøster*
Sexy Sadie
24-10-06, 21:11
De svarte er ja.
Det var en fryktelig opplevelse, jeg vil nok bære mentale arr for resten av livet. :nemlig:
Resten av bildene ble for voldelige til å kunne legges ut. Jeg tror nok norske myndigheter må vurdere å gjøre denne rasen ulovlig og, pga tempramanget. (og ikke minst mengden slim og snørr man blir dekket med i kamp) :skremt:
Jeg håper du anmeldte og krevde monsteret avlivet? *trøster*
Jeg tør ikke, eierene har også tre voksne individer jeg er redd de skal pusse på meg som hevn en mørk høstkveld! :nei:
Er det en hånd hunden biter på?
Er det en hånd hunden biter på?
Ja, min. Jeg har bare fem fingre igjen i dag! :nemlig:
Hvorfor bruker du den som votter?
Var det kaldt? :?:
Hvorfor bruker du den som votter?
Var det kaldt? :?:
Jeg ble jo spist! På det tidspunktet hadde jeg også en i leggen, en på magen, og en som hang i håret! Men det var egenlig ganske varmt. Sikkert adrenalinet som pumpet :nikker:
Sexy Sadie
24-10-06, 23:53
ER det noen igjen?
De har igjen ei tispe fra det kullet ennå. :nikker: Lurer på om de skal ha den selv, har ikke hørt noen snakke om å selge eller sette den ut på fôr.
Jeg tør ikke, eierene har også tre voksne individer jeg er redd de skal pusse på meg som hevn en mørk høstkveld! :nei:
Du burde skifte navn, flytte og få deg voldsalarm, bare sånn i tilfelle. Man vet aldri med sånne syke mennesker og farlige dyr. Har du fått tilbud om krishjelp, altså terapi og medikamenter mot dette grufulle traumet du bærer på? :trøster:
Du burde skifte navn, flytte og få deg voldsalarm, bare sånn i tilfelle. Man vet aldri med sånne syke mennesker og farlige dyr. Har du fått tilbud om krishjelp, altså terapi og medikamenter mot dette grufulle traumet du bærer på? :trøster:
Sant, og absolutt vurdert, men jeg har en liten mistanke om av svigers klarer å finne meg likevel! :skremt:
jeg går på faste doser multivitamin for å takle hverdagen.:nemlig:
Sexy Sadie
26-10-06, 18:18
De har igjen ei tispe fra det kullet ennå. :nikker: Lurer på om de skal ha den selv, har ikke hørt noen snakke om å selge eller sette den ut på fôr.
Er hun søt da?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.