PDA

Se full versjon : Halloween fest?

Beatriz
27-10-06, 19:27
Noen som skal feire halloween i helgen?

Har ingen planer her, men det virker som flere og flere voksne også feirer halloween med ett lite partay....

Uketassen
27-10-06, 19:33
Jeg skal. 8)

Beatriz
27-10-06, 19:37
I kveld eller i morgen? 8)

hva skal du kle deg ut som da?

Uketassen
27-10-06, 19:40
Jeg ville gå som katolsk prest, men Vatikanet har ikke nettbutikk, så det ser ut til å bli noe jeg kjøper på en kostymebutikk/lekebutikk i morgen. Om jeg ikke finner noe der går jeg i silkepysjamasen min og sier jeg er Hugh Hefner. :knegg:

Beatriz
27-10-06, 19:44
hehe det høres bra ut uketassen :lol:

Uketassen
27-10-06, 19:46
Ja, det skal bli bra. Nå har jeg jobbet tre helger på rad, jeg trenger en liten utblåsning.

Beatriz
27-10-06, 19:57
Ja da skjønner jeg, er påtide med en fest da :mrgreen:

Sexy Sadie
27-10-06, 20:16
Niks, har så mange innleveringer nå at jeg må bare holde meg hjemme og skrive.

Beatriz
27-10-06, 20:30
Må spare penger her, gikk litt mye i høstferien, og nå er det jammen snart jul.... :roll:

Sorepheus
27-10-06, 20:46
Å helvete Halloween .. for noe banalt pisspreik.

Arketypen
27-10-06, 21:27
snakkom kommers sak da... Bare etablert i Norge pga butikker som vil tjene spenn...

Men hadde jeg vært på fest hadde jeg gått som meg selv: en gammal gris :knegg:

tinka
28-10-06, 01:02
Det er ingen som har invitert meg på noen halloweenfest, det er litt dumt.

Base
28-10-06, 01:33
De gjør det jo i USA, da må jo vi også.

Herregud om jeg gidder adoptere enda en av handelstandens importerte tradisjonsdager.

Uketassen
28-10-06, 03:11
Jeg har en erfaring om at når jentene tar seg ekstra bry med å kle seg opp ( i dette tilfellet: Kle seg ut), er det endel av dem som føler at all den "pyntingen" ikke skal kastes vekk på atter en natt med bare vanlig fylla og luremusing. Dermed er det en god del av dem som faktisk er tilgjengelige for "noe mer". Da er de selvsagt tilbøyelige til å velge en som også har kledd seg opp litt ekstra. Ergo: I morgen øker sjansene for at jeg får meg noe uten at jeg egentlig trenger å gjøre noe ekstra annet enn å ha på meg et kostyme. 129kr på en leketøysforretning kan vise seg å være en bra investering.

Om jeg ligger med et smil om munnen ved siden av en jente i morgen natt skal jeg hylle handelsstanden for å innføre denne vidunderlige tradisjonen. :mrgreen:

Og om jeg ikke gjør det, så ville jeg sikkert brukt de pengene på å spandere øl til ingen nytte likevel. :knegg:

Zenaria
28-10-06, 16:27
Nix ingen halloween feiring her. Er litt forbanna på H. Sist gang var det noen ungejævler her som ødela en fin pyntegjenstand jeg hadde kjøpt i Tallin. Jeg skal skrive på porten at vi ikke feirer. Dermed basta. :kjerring:

Arketypen
28-10-06, 17:37
Trick or treat vet du ;)

Snorre
01-11-06, 14:17
Trick or treat vet du ;)

På trøndersk kaller vi det, DIGG eller DÆNG!

Det ringer på.....
Jeg åpner.

De sier: trick or treath.

Jeg sier: det heter digg eller deng.

.....Også prøver vi igjen.
(de ringer på igjen jeg åpner).

De sier: digg??? eller ??? dæng?

Jeg sier: ska dåkk ha DÆNG!!!!

(Ungene springer for hardet livet).

Jeg stenger døra.

:sgodter: